Fractal Design Define R2 och långt grafikkort??

Permalänk

Fractal Design Define R2 och långt grafikkort??

Hej, mina vänner.

Har i dessa dagar gått och införskaffat mig en Arctic Cooling Accelero Xtreme till mitt HD4870X2 -kort. Har dock stött på lite problem med mitt chassi.

Kortet blir ju onekligen långt (295 mm från bakre plåten) och det passar inte alls i min låda. Har därför blivit sugen på ett Fractal Design Define R2 som verkar bra och är grymt snyggt.

Min fråga är därför om någon har någon erfarenhet av detta chassi och långa grafikkort i det? Skulle vara riktigt schysst om någon skulle kunna svara, kanske mäta i sitt chassi och kolla. Har i dagarna inte möjlighet att åka till någon affär och mäta själv.

Så, snälla, hjälp mig med detta dilemma.

Med Vänlig Hälsning
Klas

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Medlem

Du kunde faktiskt googla. första svaret på google: http://www.fractal-design.com/?view=product&prod=32

står: Supports graphic card lengths up to circa 290mm and CPU coolers with height of maximum circa 165mm, så kanske precis.

Visa signatur

Dator: Lian Li Lancool PC-K62|Fractal Design Tesla 550W|Asus M4A77TD PRO|Phenom2 X4 955|Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2|Corsair 4GB 1600MHz|PowerColor Radeon HD5850 PCS+ 1GB|500GB Samsung F3|DVD-brännare|Windows 7|
Kringutrustning: BenQ TFT 21.5"|Ace Keyboard KL300|Logitech MX518|Plantronics Gamecom 367|SteelSeries QcK Heavy|

Permalänk

ålrajt

thanks

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Medlem

Passar på bockar för svaret jag också.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen