Inet - Giveaway

Permalänk
Hedersmedlem

It's not over yet!!

Nytt erbjudande fast för sent: Inet | Facebook

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Ja det var då f*n att man alltid missar erbjudandena

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Jag brukar inte direkt hänga så mycket på facebook och har därför inte koll på alla inställningar och möjligheter man kan göra.
Så därför undrar jag, kan man inte ställa in så att man får ett mail så fort Inet gör ett inlägg på Inet wallen?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Skrivet av Bejje:

Jag brukar inte direkt hänga så mycket på facebook och har därför inte koll på alla inställningar och möjligheter man kan göra.
Så därför undrar jag, kan man inte ställa in så att man får ett mail så fort Inet gör ett inlägg på Inet wallen?

Inets logg

men den uppdateras inte ordentligt, vet inte varför men den är efter !

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Avstängd

hehe, jag själv fick en order med det där godispaketet (första av de efter 5000 medlemmar) men inte fick jag paketet nåja, chill.. hoppas det är posten som slarvade bort det bara^^

Permalänk
Skrivet av Evilmonkey:

Inets logg

men den uppdateras inte ordentligt, vet inte varför men den är efter !

RSS är fem minuter efter.

Permalänk

jaha, de tog inte lång tid innan USB minnet jag fick på ena giveawayen gick sönder

Tips till alla er andra som har ett, låt det inte sitta i datorn så länge det inte används, mitt dog efter att jag lagt över lite backup bilder på det o låtit den sitta kvar i datorn över natten

Jag har iof inte betalat nått för det så inga pengar i sjön iaf

Visa signatur

Ryzen 5800x - Strix B550-F Gaming - TUF RTX3080 - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB PRO SL - WD_BLACK SN750 1TB - Seasonic Focus GX 850W - FD Define 7 Compact DTG - AOC CU34G2X - ASUS MG279Q.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av altair4:

Håller med, känner mig lurad. De gick inte ut och sa att det var en annan dag så givetvis förväntade man sig det igår. Sen hur de kan tycka att de är schyssta och meddelar att det är efter kl. 8 idag förstår jag inte. Det kan ju vara kl. 23.59 ändå. Första dagen var det vid 17-18 på kvällen och man kan ha suttit från 7 på morgonen.

Visst är det riktigt trevligt med specialerbjudanden och give-aways. Men de kräver ju oerhört mycket tid eller tur och man sparar kanske in några hundralappar eller får ett usb-minne värt 99:- så det känns väl sisådär. Dock var det ju ett riktigt bra pris på netbooken, men det var ju mitt i natten när man absolut inte förväntade sig det.

Jag tycker precis som när det gäller Dustinhome's julklappsutdelning att det här är genomfört på ett helt uselt sätt som kräver oerhörd motprestanda från kunderna. Bättre slumpa ut saker än att det ska krävas timtals av ovisst väntande och sedan kan man missa erbjudandet för att man inte satt och spammade F5 då det tar slut på 2min.

Jag ger då upp nu, efter 3h meningslöst uppdaterande igår så tänker jag inte spendera 1min idag. Jag har fortfarande Inet som en favoritbutik, men ärligt talat så blir jag besviken och kanske inte anstränger mig lika hårt nästa gång att verkligen försöka handla hos just dem. All reklam är bra reklam brukar de säga, men att komma och säga gonatt efter hundratals personer suttit och uppdaterat i timmar på deras sida är bara för mycket för mig. Visst de säger att de just kom online, men de hade då rensat inlägg tidigare på kvällen och de kan enkelt se att det sitter massvis av personer och förväntar sig ett erbjudande, så varför inte skriva en rad så snabbt som möjligt att det blir inget ikväll.

Dustinhome vet man då att det åtminstone är en gång i timmen, inte från och med nu och inom 15h så är det ett erbjdande...

Så kontentan är att du är arg på Inet för att de ger bort gratis grejor på ett sätt som bara gynnar folk vars tid inte är värt ett skit?

Alltid lika kul att läsa. <3

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya