Inet - Giveaway

Permalänk
Medlem

Fick en!

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

jag med!

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
SpelClockers

Fick också en, undrar vad det kan vara.
Står att det är ett brev.

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jornathan:

Betalade och fick ett bäkräftelse mail och den lades till i orderstatus och allt.

Betyder det att jag hann?

Jag fick också orderbekräftelse via mail!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jornathan:

Betalade och fick ett bäkräftelse mail och den lades till i orderstatus och allt.

Betyder det att jag hann?

Antagligen

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Dah först var jag så stressad att jag köpte en hel dator också och andra gången sade min bank att jag inte kunde betala en faktura på 0kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Dah först var jag så stressad att jag köpte en hel dator också och andra gången sade min bank att jag inte kunde betala en faktura på 0kr.

Lol, surt!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Dah först var jag så stressad att jag köpte en hel dator också och andra gången sade min bank att jag inte kunde betala en faktura på 0kr.

I lol'd.

Permalänk

Yay! äntligen lyckades jag få ett satt och kollade på afv på tv:n och fick ett infall att gå in på facebook på mobilen. Såg att Inet postat den där för nån minut sedan så rusade till datorn! Segade som fan men efter lite refreshande och tålamod lyckades jag få ner en i kundvagnen och beställa blev lite kornfundersam vid betalningsalternativen då jag inte hann läsa det på FB. Men tänkte att 50:- inte var någon big deal! men nu var det juh gratis så det var juh bra!

Så jäkla nice!!! Inet ftw! har beställt 3 datorer därifrån till kompisar de senaste månaderna som jag hjälpt dem med att slänga ihop och de har alltid levererats dagen efter beställningen vilket är helt otroligt! Keep up the good work !

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
SpelClockers

satan:
Betalningssätt: Postförskott
Leveranssätt: Postpaket

Skulle valt brev tror jag.

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av xurra:

satan:
Betalningssätt: Postförskott
Leveranssätt: Postpaket

Skulle valt brev på tror jag.

Jag valde samma som dig. Hoppas att dom fixar till det om det vart fel.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Hmm, lyckades av misstag få iväg 2 ordrar, en med faktura och en med postförskott, trodde aldrig att faktura ordern gick iväg då jag fick 500 server error efter den men den finns på mina orders, fick dock inget mail för den. Hoppas man inte förlorar sin giveaway nu pga. att deras sida låg nere helt =/

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av tysonayt:

Hmm, lyckades av misstag få iväg 2 ordrar, en med faktura och en med postförskott, trodde aldrig att faktura ordern gick iväg då jag fick 500 server error efter den men den finns på mina orders, fick dock inget mail för den. Hoppas man inte förlorar sin giveaway nu pga. att deras sida låg nere helt =/

Gjorde samma sak, ringde inet och dom tog bort ena

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av xurra:

satan:
Betalningssätt: Postförskott
Leveranssätt: Postpaket

Skulle valt brev tror jag.

Tog samma :/ Får hoppas de ändrar det. läste på FB att en hade ringt till supporten och frågat då han råkat ta faktura och då sa dem att de skulle fixa det. Får hoppas de gör det på andra ordrar med

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Men, förresten så gick inte brev för mig.
Typ: Får inte skickas till hemadress eller box.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Om man fått orderbekräftelse, hann man då? För jag gjorde också felet först att välja betala via internetbank och fick felmeddelande, men som tur var så låg den kvar i kundvagnen och kunde beställa med postförskott istället. Så produkterna inte va slut då redan tänkte jag

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av tobyy:

Om man fått orderbekräftelse, hann man då? För jag gjorde också felet först att välja betala via internetbank och fick felmeddelande, men som tur var så låg den kvar i kundvagnen och kunde beställa med postförskott istället. Så produkterna inte va slut då redan tänkte jag

Tror dom reserveras när dom ligger i kundvagnen.
Men har du fått en orderbekräftelse så är det grönt.

Visa signatur

Admin på Geeks Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av xurra:

Tror dom reserveras när dom ligger i kundvagnen.
Men har du fått en orderbekräftelse så är det grönt.

okej gött

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ala_95:

Men, förresten så gick inte brev för mig.
Typ: Får inte skickas till hemadress eller box.

Stod samma för mig men klickade i brev och postförskott ändå

Edit: Antagligen skickar de inte brev till privatpersoner eftersom de inte kan ta betalt då. Men nu så kostar det ju inget

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Jag också att få beställt ett paket.
"Spammar F5 på Orderlista"
Shit jag längtar tills jag får kollinummer så jag ser vad paketet väger

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Stod samma för mig men klickade i brev och postförskott ändå

Edit: Antagligen skickar de inte brev till privatpersoner eftersom de inte kan ta betalt då. Men nu så kostar det ju inget

Om jag valde brev så gick det inte alls för mig :S
Skickade ett mail till dom och förklarade vad som hände och om det är okej.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

"Inet
är chockade över trycket det blev, alla presenter är slut och trots att lagersaldot i princip går i realtid så köades en väldig massa och gick igenom ändå...

En bit över 300st beställningar gick igenom och vår serverpark höll på att klappa ihop på köpet...

Alla som fått en orderbekräftelse kommer få något skickat, alla avgifter ploc...kas bort!

Tack för det helt galna intresset, nu blir det kvällsarbete!"

taget från facebook

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Så om man inte har fått en orderbekräftelse så kommer man inte att få något?

Permalänk
Skrivet av Simcon:

Så om man inte har fått en orderbekräftelse så kommer man inte att få något?

Nej, troligtvis inte:
"Inet är chockade över trycket det blev, alla presenter är slut och trots att lagersaldot i princip går i realtid så köades en väldig massa och gick igenom ändå...

En bit över 300st beställningar gick igenom och vår serverpark höll på att klappa ihop på köpet...

Alla som fått en orderbekräftelse kommer få något skickat, alla avgifter plockas bort!

Tack för det helt galna intresset, nu blir det kvällsarbete!"

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

"Inet
är chockade över trycket det blev, alla presenter är slut och trots att lagersaldot i princip går i realtid så köades en väldig massa och gick igenom ändå...

En bit över 300st beställningar gick igenom och vår serverpark höll på att klappa ihop på köpet...

Alla som fått en orderbekräftelse kommer få något skickat, alla avgifter ploc...kas bort!

Tack för det helt galna intresset, nu blir det kvällsarbete!"

taget från facebook

Det blir nog billigare att investera i en ny serverpark än att systemet släpar efter varje gång

Permalänk
Medlem

AARGH!!! Slutade skolan och skulle skynda mig hem så man inte missar denna giveaway... Men just då ringer pappa och tvingar en att följa med och handla så man missar ALLT!!!!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Gjorde samma sak, ringde inet och dom tog bort ena

Ja, skickade ett mail till de direkt när jag märkte det. Men ringer nu jag också.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Ville visa hur jag satt för att vara med på allt som hände:

Hade lite skolarbete att göra så jag fick tillfälligt bära in en extra skärm som jag drog upp fejjan på med en automatisk refresh på 3s. Jag fick en giveaway.
Höll på att skita ner mig när Taurus datorgrejen kom upp och jag var för seg...

/S

Edit: var inne på Inet.se och såg att dom plockat bort alla avgifter Bästa Inet, alla kategorier

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Skrivet av Ljungan11:

Jag också att få beställt ett paket.
"Spammar F5 på Orderlista"
Shit jag längtar tills jag får kollinummer så jag ser vad paketet väger

Du lär inte få något kolli då det är brev.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Ville visa hur jag satt för att vara med på allt som hände:

Hade lite skolarbete att göra så jag fick tillfälligt bära in en extra skärm som jag drog upp fejjan på med en automatisk refresh på 3s. Jag fick en giveaway.
Höll på att skita ner mig när Taurus datorgrejen kom upp och jag var för seg...

/S

Edit: var inne på Inet.se och såg att dom plockat bort alla avgifter Bästa Inet, alla kategorier

Satt ungefär likadant, fast jag lirade på andra skärmen och hade en refresh på 5s

Du tror inte jag lackade något när jag var den 4e som skrev på Taurusgrejen? Trodde jag hade vunnit en dator för 30k, hann t.om. ringa min bror och säga det!
Jag fick förresten ett paket, så jag är mer än nöjd!

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm