Windows 7 välkomstskärmen

Permalänk
Medlem

Windows 7 välkomstskärmen

Tjena! Jag använder inget lösen till mitt admin konto till mitt w7, fast endå så envisas den med att starta upp välkomstskärmen och det enda jag behöver göra då är att trycka på min profil bild ( säger det igen använder mig inte utav något lösen utan vill komma in direkt till skrivbordet utan att behöva trycka) Så är det nån som kan hjälpa mig med att få bort den? Vill bara kunna starta datorn och sen va inne på skrivbordet utan "mellanhänder" så att säga.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av jaK0b:

Tjena! Jag använder inget lösen till mitt admin konto till mitt w7, fast endå så envisas den med att starta upp välkomstskärmen och det enda jag behöver göra då är att trycka på min profil bild ( säger det igen använder mig inte utav något lösen utan vill komma in direkt till skrivbordet utan att behöva trycka) Så är det nån som kan hjälpa mig med att få bort den? Vill bara kunna starta datorn och sen va inne på skrivbordet utan "mellanhänder" så att säga.

Let me google that for you

Permalänk
Medlem

kör-> control userpasswords2

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Nästa gång kan du kolla bland dina konton i kontroll panelen. Antingen måste du stänga av att den ska stanna trots att du är ensam eller så har något konto skapats/sats på (av tex MSN) som du måste stänga av eller tas bort.

Permalänk
Medlem

Tack för hjälpen. Ja jag har googlat och då snackade de om det där med automatisk inloggning men eftersom att välkomstskärmen kom upp helt plötsligt så trodde jag inte att det var de. Men men nu är det som det ska