EVGA SLI-patch för Kane & Lynch 2

Permalänk
Melding Plague

EVGA SLI-patch för Kane & Lynch 2

Tillverkaren EVGA släpper optimerade profiler för spelet Kane & Lynch 2.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

dethär är nu officielt den mest ointressanta nyheten då ingen på sweclockers har brytt sig om att kommentera.

Själv kör jag inte SLI så för mig spelar de ingen roll, men spelet är nog grymt då 1an var asbra

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

dethär är nu officielt den mest ointressanta nyheten då ingen på sweclockers har brytt sig om att kommentera.

Själv kör jag inte SLI så för mig spelar de ingen roll, men spelet är nog grymt då 1an var asbra

Eller så är det bara ett ointressant spel

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Orici:

Eller så är det bara ett ointressant spel

Eller så är det jäkligt underhållande och här är en mirror så ni slipper registrera er:
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/sl_enhancement_31.exe

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision