Skapa signatur, bbcode "size" fungerar EJ.

Permalänk

Skapa signatur, bbcode "size" fungerar EJ.

Vill göra en signatur men inte ha texten lika stor som mina inlägg.

Dock får jag bara detta till svar hela tiden

BB-koden size är inte tillåten.

den finns med här http://www.sweclockers.com/forum/misc.php?do=bbcode

Är den funktionen avstäng numera? fast då borde ju inte folk kunna ha mindre text strl som till synes verkar fungera... :/

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk

size verkar fungera i svar på trådar men ej i signaturen...

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej NikonJunkie,

Size är inaktiverad i signaturerna för att undvika att medlemmar använder den åt andra hållet, det vill säga större font.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Hedersmedlem

Tilläggas kan att texten i signaturerna redan automatiskt blir något mindre än texten i inläggen.

Permalänk
Skrivet av GAPa:

Tilläggas kan att texten i signaturerna redan automatiskt blir något mindre än texten i inläggen.

Oki.. för när jag kör preview / förhandsgranska så ser den stor ut.. därför jag trodde det inte fungerade.. får prova här helt enkelt.

Tack för svaret

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk

Testar GAPa's svar

EDIT: Och det fungerade!

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk
Hedersmedlem

Hm, det låter som en bugg att textstorleken blir fel när man förhandsgranskar signaturer. Jag ska be vår programmerare titta på det när han får tid över.