Thrustmaster Hotas Warthog – joystick med design från A-10

Permalänk
Melding Plague

Thrustmaster Hotas Warthog – joystick med design från A-10

Thrustmaster tar fram en ny joystick för hårdhudade simulatorfantaster med design från stridsflygplanet Farchild A-10 Thunderbolt II.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Cool!

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk

4200 spänn!?
ojdå, såg intressant ut men priset gör det omedelbart ointressant iallafall för mig.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att pröva, riktigt tuff

Permalänk
Medlem

Cool grejj och så.
Men vad för program använder man den till? MS flight simulator X? eller hawx? Vad mer kan det finnas?

Visa signatur

It's a tarp!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av AMDobba:

Cool grejj och så.
Men vad för program använder man den till? MS flight simulator X? eller hawx? Vad mer kan det finnas?

Skulle gissa att denna är avsedd för Lock-On.

LockOn - Modern Air Combat

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

"alla knappar har identiskt taktilt motstånd med det riktiga flygplanet."
Kungligt

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Coolt spel det där.

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Ser ut som Homer när han säger "Mmmm, beeeer....." och tycker att denna är bättre än pr0n...

Permalänk
Medlem

Lirar väldigt mycket flygsimulator. och detta för mig är riktig porr!

Synd bara att jag inte har pengarna.

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)

Permalänk

Väldigt cool Joystick, men det känns inte riktigt som det finns någon modern flygsim som är "värd" att använda den till.

Permalänk
Medlem

Smart av dem att välja A10C, stickan är ju samma som i F16C och throtteln samma som i F15. Så vill man flyga lite jakt är ju inte stickan helt fel. Fast är man riktigt HC så bygger man ju en själv med pedaler förstås

Visa signatur

citera!

Permalänk
Medlem

Blir det någon snurr på Mechwarrior så är ju en sån här ett måste

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cybertrash:

Väldigt cool Joystick, men det känns inte riktigt som det finns någon modern flygsim som är "värd" att använda den till.

DCS - Digital Combat Simulator

Jet Thunder - Select language

?

Permalänk
Medlem

asså e det bara jag som inte fattar riktigt... måste man ha hotas cougar basen å skriva fast den på eller e den så där liten? jag antar att det innebär att det är en vanlig fjäderkonstruktion eller?

Permalänk
Medlem

Ja tack till en sådan.

Permalänk
Hedersmedlem

Oo den var riktigt snygg. I och med att den väger en del så kommer den inte kännas plastig.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Hedersmedlem

Här är en rendering av hur den riktiga Cockpiten ser ut.
DCS: A-10C Warthog game/sim

I verkligheten ser det bra mycket mer rörigt ut som det så ofta gör och frågan är hur många av knappar, vred och vippor som piloten använder....:)
A-10C Thunderbolt II (a.k.a. Warthog) – Jonesblog

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Träna framtidens "terrorister". ^^

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Skrivet av Belzzz:

asså e det bara jag som inte fattar riktigt... måste man ha hotas cougar basen å skriva fast den på eller e den så där liten? jag antar att det innebär att det är en vanlig fjäderkonstruktion eller?

Skulle tro att den är sådär liten. Man kan dock ta loss spaken från basen och använda gamla HOTAS Cougar-basen istället om man vill, vad jag förstått.

Permalänk
Medlem

Fan vad fin.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Wow, tack för tipset men VARFÖR VÄNTA TILL FRAMTIDEN? Jag skall börja träna omgående!

Visa signatur

InMortumVeritas

Permalänk
Inaktiv

Jag känner att vi har en ev. julklapp till min morfar på g här! Ska bara hitta en lämplig flygsimalator åt honom också :3

Permalänk
Medlem

kollar man på den här produkten skulle jag hellre köpa Logitech G940 rakt av.
Får man fotpedaler / roder med också för billigare peng! (sjukt bra kvalité också)

Logitech G940 Flight System Joystick (PC) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Joysticks

Permalänk
Medlem

Det här vore något att ha när man spelar battlefield

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vargaas:

Lirar väldigt mycket flygsimulator. och detta för mig är riktig porr!

Synd bara att jag inte har pengarna.

vi kan väll skramla ihop till detta .om vi lägger en tia var så borde du väll kunna köpa detta till dej .
det har vi råd med

tjoo flöjt

Visa signatur

GA-MA790FXT-UD5P / AMD Phenom™ II X6 1100T BE 4.118GHz 1.45v / Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART / Radeon HD7950 X 2 / Fractal Design Define XL / Be quiet dark power 10 850W

Permalänk
Medlem

Den + 3 3D-skärmar hade varit något

Permalänk
Medlem

Alldeles för dyr. De borde släppa en lika häftig, om det inte redan finns, för WWII flygplan nu när BoB (efterföljaren till Sturmovik) snart släpps.

Permalänk
Musikälskare

Spelar inte så mycket flygspel men en sådan sak vill man ju bara ha för att ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Den går att skruva fast i bordet, epic.