Kommer det en fjärde ras genom expansion?

Permalänk

Kommer det en fjärde ras genom expansion?

Läste lite om det men det är en lite äldre info, känner nån till detta?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Antielefant

Knappast.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

lär ju inte vara en spelbar ras, men de hintar ju om nån form av "skaparras" som gjorde protoss...

Permalänk
Medlem

Det kanske är mer om Xel'Naga grabbarna, de som skapade Z och P

Visa signatur

dosdead#639 - Z - I opened with 3 ghost academy and transitioned into losing my whole fucking base!

Permalänk
Entusiast

låter lite som reapers i mass effect

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Men sen var ju blizzard först Att xelnaga kommer tillbaks är det iaf mycket snack om, sen borde storyn kretsa en del kring de nya hybridena.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Men sen var ju blizzard först Att xelnaga kommer tillbaks är det iaf mycket snack om, sen borde storyn kretsa en del kring de nya hybridena.

vilket den gör? bra att säga att dom borde kretsa storyn runt hybriderna när det är just det dom har gjort med den stora story delen som handlade helt om xel'nagas och de hybrider som skapats osv

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk

Nej det kommer inte komma någon ny ras till 99% säkerhet. Tyvärr, det vore roligt med 4 raser

Tror att chansen är extremt extremt liten. Blizzard har själva sagt nej (tror jag) och näääe det låter inte troligt.

Permalänk
Medlem

Skulle bli såna sjuka balanseringsproblem så nej.

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

om de kommer ny ras.. kanske den blir imba.. då kan jag tänka mig byta från Terran!. .:D Nä men vore skoj som fan med ny ras, men låter väääldigt osannolikt att det skulle hända.. men man vet aldrig.. många som förväntade sig ny ras till sc2 release.. men hmm.. som sagt.. svår nöt med balansering då kan jag tänka mig..

Visa signatur

Starcraft 2 id: Pergius.756 | I don't want to succeed, I just do it my way...

Permalänk
Skrivet av emildooooo:

vilket den gör? bra att säga att dom borde kretsa storyn runt hybriderna när det är just det dom har gjort med den stora story delen som handlade helt om xel'nagas och de hybrider som skapats osv

Aja, jag kanske skrev något dumt och självklart där men sånt händer:) Men det är väl så att xelnaga kommer tillbaks nu i del 2? Och jag antar att de spelar vidare på hybriderna. Var ett tag sen som jag körde kampanjen så jag börjar glömma bort den nu. Vet inte vad som hände med hybriderna.. (kommer inte ihåg)

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

tycker dem kan ta tillbaka reavern i del 2 så man kan börja spela protoss igen!

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk
Medlem

I ett gömt uppdrag i SC1 så experimenterar ju Terran med P/Z-hybrider.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det är väll inte terran, utan den där hemliga snubben Duran (tror jag han hette) som säger att han aldrig jobbat för vare sig terran eller zerg utan något mycket mäktigare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pylver:

Skulle bli såna sjuka balanseringsproblem så nej.

knappast på dig och knappast på tråden.

Permalänk
Medlem

håller med om att det vore skoj med en 4:e ras men det finns nog ingen risk för det.. med tanke på vilket krav det är på balansen i dagens läge med alla turneringar som har rätt så stora prispengar så blir det nog för komplicerat att lägga in en helt ny ras och få den balanserad med de övriga 3 raserna samt alla ladder kartor osv...

Kanske det kommer till Starcraft 3 som släpps nån gång 20XX