Permalänk
Medlem

dregglar!

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

Precis! Report in alla testare, ge oss bilder och kommentarer i mängder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
Haha generals spöar skiten ur dom tidigare c&c spelen
Tänker själv skicka i väg en nuke.. så jäkla snyggt

Frågan är, slår det Ground Control i snygghet?

Ground Control är fortfarande det lätt snyggaste RTS jag har sett. Man ser ju tillochmed tomhylsorna flyga från infanteristerna när de skjuter! Att det dessutom är väldigt bra spelmässigt också är ju inte nått negativt direkt.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Ground Control har väl ingen atombomb ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mandrake
Ground Control har väl ingen atombomb ?

Jo, artilleriet kan skjuta atombomb som specialvapen. Likaså bombplanen.

Men nog om det, när får man prova betan? Ingen FTP på gång? Det kliar i RTS-fingrarna!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Är betan nå buggig på nått sätt?
Hur är gameplayen då, hoppas det inte är som i warcraft/starcraft spelen då folk bara rushar fram.
Man ska ha ca 1h minst att bygga sen börja attackera!

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Är betan nå buggig på nått sätt?
Hur är gameplayen då, hoppas det inte är som i warcraft/starcraft spelen då folk bara rushar fram.
Man ska ha ca 1h minst att bygga sen börja attackera!

jag har inte kört så mycket, men då jag kört har jag varit GLA (terroristerna) och då är det såhär att dom har vanliga gubbar som bygger/hämtar pengar, medans usa och kina har bilar/helikoptrar, vilket leder till att många tycker det är kul att snabbt som fan bygga en snabb bil (eller använda sin första bil som bygger saker) och sedan köra över alla mina gubbar. även om jag lyckas döda bilen så har man ju förlorat massa pengar/tid, och innan man har kommit igång så anfaller dom
men om man klarar rusharna (eller rättare sagt, om dom inte rushar) så kan det bli rätt långa spel ibland. fast även om man har kört ett långt spel så tycker vissa att det är kul att med jämna mellanrum köra över alla gubbar som hämtar pengar, vilket är så jävla störigt, dom borde definitivt göra så att det inte går att köra över just dom gubbarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Frågan är, slår det Ground Control i snygghet?

Ground Control är riktigt kul!

Spelade MP en gång, med 8 st jaegers. Lyckades få en löjligt bra position och kunde ta ut 42 st enheter. Gyro-Jet ammo rockar!

Kul med ett spel som inte bygger på tank-rush á la 100 st Heavy Tanks utan mer taktiskt tänkande.

Tyvärr så hade det några rätt stora brister. Lite dålig AI och dåliga scriptningar i spelet, man kan inte spara (vissa uppdrag tar låång tid) och lite andra smågrejor som jag dock tror fixades i en senare patch (ONDs energisköld var ju inte direkt jordens smartaste idé, bäddar för löjligt fega hoverdyne-rusher...)

Apropå Nukes... inget slår "Nuclear Napalm" (tillhör Phoenix Fraction, GC Dark Conspiracy). Välj den till artilleriet så får man tre laddningar på köpet till skillnad mot Crayvens Tac Nuke eller ONDs Tank Buster.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fruXo

jag har inte kört så mycket, *bort*

Vafan det lät underligt.
Tycker det laget borde ha något övertag på ett annat håll isåfall, te.x billigare priser.
Längtar som fan på det här spelet.
Har spelat alla C&C-spel utom red alert 1, alla jag spelat har varigt skit bra (renegade var små kul men lite kort och B).

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

det har läckt en MultiPlayer Beta av C&C nu.....

går dock inte att spela i lan med det..
men det är snyggt som f*n

Permalänk
Medlem

Finns hela C&C ute eller e det fortfarande bara betan?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pez
det har läckt en MultiPlayer Beta av C&C nu.....

går dock inte att spela i lan med det..
men det är snyggt som f*n

Hur lyckas du spela det? Det enda som går att välja är ju MP via EA:s servrar, och det funkar ju inte pga cd-nyckeln.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax

Frågan är, slår det Ground Control i snygghet?

Ground Control är fortfarande det lätt snyggaste RTS jag har sett. Man ser ju tillochmed tomhylsorna flyga från infanteristerna när de skjuter! Att det dessutom är väldigt bra spelmässigt också är ju inte nått negativt direkt.

Kanske snyggt men fan i mig skit dåligt spelkänsla... och jag har den och expantionen

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk

vad är systemkrav för generals?...

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silent Assassin

Ok, då har jag missat den...

Kanske det kommer en Tiberian Dusk eller night... vem vet...

Skall visst komma något som heter, eller det är ett rykte, fast Tiberian Twilight, Twilight är annat ord för skymning

Ed: för alla er som pratar om att ni har laddat ner den läckta så skall jag bara säga att alla antydningar... även om just den regeln verkar ändras från fall till fall...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

11 februari..
då blir det fett.. lan o grejer.. *längta*

Visa signatur

God made grass, man made booze. Who do you trust?
[size="1"]Athlon XP 1900+ | 512DDR333 | Asus A7V333 | Leadtek ti4400[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-PS-]
11 februari..
då blir det fett.. lan o grejer.. *längta*

kommer hela då eller?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.