Permalänk
Medlem

Tack för allting Stefan och all lycka till dig i framtiden hoppas att du öppnar upp igen vi personer som dig!

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Hej!

Kom precis hem från Norge nu, och imorgon är det fullt ös med att packa ordar
Hoppas att få alla ordar packade som är lagda till den 12e maj. Dessa skickas sen under måndagen.

Hur går det med paketeringen av beställningar? Tagit tidig semester, gett upp helt eller är det fortfarande högt tryck?
Beställde den 16:e maj, när tror du att du får iväg den?

( ingen stress dock, har fortfarande inget att sleeva Vill mest få det bekräftat att du inte har kastat in handduken i förtid )

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K @ 4,7GHz Mobo: Asus P8Z68-V
GPU: Asus STRIX 970 RAM: 8GB Corsair Vengence 1600 MHz CL9
PSU: OCZ ModXStream 700W Chassi: NZXT Phantom

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av csoLs:

Hur går det med paketeringen av beställningar? Tagit tidig semester, gett upp helt eller är det fortfarande högt tryck?
Beställde den 16:e maj, när tror du att du får iväg den?

( ingen stress dock, har fortfarande inget att sleeva Vill mest få det bekräftat att du inte har kastat in handduken i förtid )

Beställde själv den 16/5 och fick hem mitt för någon dag sedan, saknades en grej ur ordern men den var restnoterad så ditt är säkert på väg eller så kanske han avvaktar tills han fått in det du beställt om han sålt mer än han haft på lager

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av csoLs:

Hur går det med paketeringen av beställningar? Tagit tidig semester, gett upp helt eller är det fortfarande högt tryck?
Beställde den 16:e maj, när tror du att du får iväg den?

( ingen stress dock, har fortfarande inget att sleeva Vill mest få det bekräftat att du inte har kastat in handduken i förtid )

Tänkte packa klart alla ordar från den 16e i eftermiddag Sen är resterande ordar ganska snabba och packa så det är säkerligen skickade under nästa vecka.
Så jag lever än så länge!

Skrivet av FireFox:

Beställde själv den 16/5 och fick hem mitt för någon dag sedan, saknades en grej ur ordern men den var restnoterad så ditt är säkert på väg eller så kanske han avvaktar tills han fått in det du beställt om han sålt mer än han haft på lager

Har varit väldigt försiktig med att inte sälja varor jag inte haft men ibland blir det knas med lagersaldot... Men tror inte det är något som fattas mer än de där kontaktstiften till fläktar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Tänkte packa klart alla ordar från den 16e i eftermiddag Sen är resterande ordar ganska snabba och packa så det är säkerligen skickade under nästa vecka.
Så jag lever än så länge!

Stabilt, bra jobbat

Får väl se vad som kommer på posten nästa vecka

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K @ 4,7GHz Mobo: Asus P8Z68-V
GPU: Asus STRIX 970 RAM: 8GB Corsair Vengence 1600 MHz CL9
PSU: OCZ ModXStream 700W Chassi: NZXT Phantom

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Har fått paketet, hämtat ut det och till viss del även använt det, så allt är i sin ordning. Tack så mycket för den tid du har lagt ner!

(On a side note: Hur mycket förberedelse krävs för att starta en sådan nätbutik? Hur lång tid tog det för dig från planering tills butiken var igång? Undrar bara inför framtida projektarbeten, om det överhuvudtaget är realistiskt... )

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K @ 4,7GHz Mobo: Asus P8Z68-V
GPU: Asus STRIX 970 RAM: 8GB Corsair Vengence 1600 MHz CL9
PSU: OCZ ModXStream 700W Chassi: NZXT Phantom

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av csoLs:

Har fått paketet, hämtat ut det och till viss del även använt det, så allt är i sin ordning. Tack så mycket för den tid du har lagt ner!

(On a side note: Hur mycket förberedelse krävs för att starta en sådan nätbutik? Hur lång tid tog det för dig från planering tills butiken var igång? Undrar bara inför framtida projektarbeten, om det överhuvudtaget är realistiskt... )

Det var inte direkt mycket planering, jag började väldigt smått och sen tog jag in allt mer olika prylar.
Hemsidan är väl den som tog mest tid att få i ordning, men egentligen är det inte så jättekrångligt att fixa

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

All handel skall ske i marknaden, absolut inte i någon forumdel. Se §9 i reglerna.

Permalänk
Hedersmedlem

Tänkte bara höra hur det går med tanke på det senaste på hemsidan.
"Jag ska dock på semester så det får bli i början av augusti detta börjar, så håll utkik!"

Enligt min kalender så är det i början av aug, men du kanske haft dåligt med tid?

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Vart ska man nu köpa fabric om man ska sleeva?! :S

Visa signatur

| i9 10850k @ 5.2Ghz | Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME WATERFORCE WB |
| MSI Z590 MPG Carbon EK X | Phanteks Revolt Pro 1000W |
| 16GB 8x2 Kingston HyperX Predator DDR4 @ 3466Mhz |
| Lian Li PC-O11 Dynamic XL | x2 Samsung 970 EVO 500GB, raid 0|
| Samsung 860 EVO 250GB | Custom water loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Tänkte bara höra hur det går med tanke på det senaste på hemsidan.
"Jag ska dock på semester så det får bli i början av augusti detta börjar, så håll utkik!"

Enligt min kalender så är det i början av aug, men du kanske haft dåligt med tid?

Yes det har varit lite bökigt här, sorry.
Kommer att fota & lägga ut produkter under nästa vecka!

Edit:
Binero håller på och migrerar mitt konto till nya plattformar så det är lite bök med sidan just nu.
Måste tyvärr skuta fram datumet någon vecka då jag ska till Stockholm och Ukraina inom de närmaste två veckorna.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SteFFoo:

Yes det har varit lite bökigt här, sorry.
Kommer att fota & lägga ut produkter under nästa vecka!

Ingen stress för min skull.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Yes det har varit lite bökigt här, sorry.
Kommer att fota & lägga ut produkter under nästa vecka!

Edit:
Binero håller på och migrerar mitt konto till nya plattformar så det är lite bök med sidan just nu.
Måste tyvärr skuta fram datumet någon vecka då jag ska till Stockholm och Ukraina inom de närmaste två veckorna.

Har kollat flitigt men jag kanske missat något, har du haft slutspurten på rean än?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Har kollat flitigt men jag kanske missat något, har du haft slutspurten på rean än?

Nix! Väntar med den lite då jag åker till Tjernobyl på lördag

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Nix! Väntar med den lite då jag åker till Tjernobyl på lördag

Aha, så du kommer ha lite självlysande sleeves i utförsäljningen sen när du kommer tillbaka ?

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HCP:

Aha, så du kommer ha lite självlysande sleeves i utförsäljningen sen när du kommer tillbaka ?

Precis! På denna hårda marknad så får man fixa fram lite speciella produkter

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Precis! På denna hårda marknad så får man fixa fram lite speciella produkter

Hur går det med detta Stefan?

Visa signatur

CPU: i5 2500K @ 4,7GHz | GPU: Gigabyte GTX 670 OC | Mobo: MSI P67A-GD55 | PSU: BeQuiet Dark Power Pro10 550W | CPU-kylare: Noctua NH9-UB |Chassi: Inget | HDD: 2+1TB WD Green | SSD: Corsair Force GT 120GB | RAM: Corsair 16GB Vengeance CL9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Idumhet:

Hur går det med detta Stefan?

Beklagar det sena svaret!
Börjar med att lägga ut lite fläktgaller/filter...