Det var ett himla gnällande om att grafiska upplevelsen i demo filmen inte blir den samma som i spelen...
Men nu är det ju såhär att spelmotorn klarar av det, sen vad själva speltillverkaren vill leverera är en helt annan sak.
Unreal Engine 4 klarar av att levera allt det som visas på filmen. Sen om spelbolaget X gör spelet annorlunda så är det väl inte Epic's fel.
Unreal Engine har alltid levererat! Optimeringen fungerar utmärkt, kör in UT3 och titta hur det ser ut med maximal grafik..fult? Nej.
Att jämföra UT4 med Crysis eller Frostbite..please...lägg ner. UT4 ligger i helt annan nivå.
Som postats tidigare: http://www.gametrailers.com/full-episodes/oty460/next-tech-th...
Watch and learn.
Om nu en spelmotor släpps som kan leverera högkvalitativ grafisk upplösning på DIN skärm med din NUVARANDE utrustning borde du vara glad.
Du behöver inte köra 2-WAY SLI eller mer för att få en bra bild. Nej...väx upp nu för fasen och sluta gnäll över allt.
Passar det inte, låt bli det. Gillar du inte det? Ingen som tvingar dig.
Läste även den mest idiotiska inlägget i denna thread..."Hoppas att UT4 kan leverera mer än två färger.."
Uhm ja vad vill du ha? Pastellfärgad texturering i en futuristisk industri / kloaksystem?
Klart som .... de kan leverera grafiska lösningar. Textur är inte den samma som spelmotor.
Hoppas de levererar UT4 som spel precis som de gjorde med UT3. Ett måste till övriga UT titlar.