Permalänk

Vilket belyst tangentbord ?

skall ha nytt BILLIGT tangentbord med belysning.. kör med ett vanligt logitech för 149:- idag som funkar ( bortsätt från att jag vill ha belysning då jag inte ser knapparna i mörker ) så att det behöver inte vara nått uber . bara inte knapparna fastnar.

dessa är de jag kollat på .

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=1658803,542067,1661936
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2180324

rekomendera gärna om ni vet nått annat .. i ca 300 kr klassen up lr ner en hundring.

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk
Medlem

Sidewinder är ett säkert bet riktigt bra tangentbord för pengarna.
annars http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1448299 om du ska gå riktigt billigt

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk

Om du inte vill ha mekaniskt så förespråkar jag Logitech G110, Prisvärt!
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=533485

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Köpte Sidewinder till ungarna men jag kan själv inte använda det... tycker knapparna är förskjutna på nåt sätt.
Jag ville ha trådlöst bakgrundsbelyst så jag kör på Logitech K800 och jag älskar det. Kör FPS spel och det funkar utmärkt.
Tycker det var värt att lägga de extra slantarna för att få trådlöst.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=676060

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk

Lär du dig skriva riktigt på ett vanligt tangentbord så behöver du inte kolla på tangentbordet mer. Kolla på mekaniska istället. Annars är Sidewinder bra.

Permalänk
Skrivet av MuffinManxD:

Lär du dig skriva riktigt på ett vanligt tangentbord så behöver du inte kolla på tangentbordet mer. Kolla på mekaniska istället. Annars är Sidewinder bra.

kan skriva utan att titta ner men när man spelar så flyttar man snabbt händerna ( handen ) ( då knappar som sköts av högern när man skriver sköts av vänterhanden när man spelar ) och då har man inte tid att känna sig för vart på tangentbordet händerna ligger då är det lättare att ta en snabb titt ner o e det då kolsvart så hittar du inte endå ...

.sidewinder verkar vara ett rekomenderat tangentbord.. får åka o testa.. men fortsätt rekomendera blir nog inget köp förns imån endå..

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk

Sidewinder x4 e najs

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Jag bara måste ha upplysta tangentbord nu för tiden. Det var ett kriterieäven när jag köpte laptop sist.

Till den stationära har jag ett Logitech Illuminated Keyboard. Jätteskönt att skriva på med låga laptoptangenter. Kostade 700 för ett par år sedan.

/hulle

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Jag har haft Sidewinder x4 och tycker att den är underbar. Tar några dagar innan man blir van men tycker att det är värt besväret

Permalänk
Medlem

Spelar du, skriver mycket - mekaniskt tangentbord men de är väl en smaksak

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk

Jag kör på Sidewinder X4. Och visst, spaceknappen är lång eller lite förskjuten till höger vilket är lite irriterande ibland när man ska skriva @ och istället gör nedslag på mellanslag och 2 - men det händer nästan aldrig efter första veckan. Annars ett bra tangentbord till ett bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av superst4r:

Spelar du, skriver mycket - mekaniskt tangentbord men de är väl en smaksak

+ att alla blir jätte sura på en i Skype

Permalänk
Skrivet av batman:

+ att alla blir jätte sura på en i Skype

Bara om du har ett skräp headset

Permalänk
Skrivet av superst4r:

Spelar du, skriver mycket - mekaniskt tangentbord men de är väl en smaksak

Jaha varför

Sidewinder x4 e nog lika bra ska du se

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av batman:

+ att alla blir jätte sura på en i Skype

Har jag aldrig varit med om iaf. Har t o m blåa brytare och aldrig någon som klagat Mina vänner har mekaniskt t-bord och hör aldrig deras tangenter så

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Jaha varför

Sidewinder x4 e nog lika bra ska du se

Nej.

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk

Jag har kört med ett Sidewinder X4 i et år nu och är riktigt nöjd. Extremt prisvärt tangentbord, funderar dock på att byta till ett mekaniskt men då drar priset iväg en del...