Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Prison Architeckt Alpha 9: går det att avrätta fångar

Permalänk

Prison Architeckt Alpha 9: går det att avrätta fångar

Hej, jag undrar, i Prison Architeckt Alpha 9 kan man avrätta fångar. Det är många man irriterar sig på.

Permalänk
Medlem

Nej, det fungerar inte ens i alpha 10, vilket är den senaste versionen som finns på Steam

Permalänk
Avstängd

Varför ha en electric chair då?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Finns det inte vissa som är dömda till döden i det spelet och dom är dom ända man kan avrätta?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Dwightschrute:

Varför ha en electric chair då?

Det undrar jag också, gör mig rätt förvirad

Permalänk
Skrivet av simon253:

Finns det inte vissa som är dömda till döden i det spelet och dom är dom ända man kan avrätta?

Nej

Permalänk
Medlem

Man avrättar väl en person i Tutorialen?

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

Spelet är en beta version, dvs det är inte fullständigt och har en del buggar. Elektriska stolen tillhör delen som inte fungerar ännu ...

Edit:
Ni kan se vad som är nytt i de olika alpha versionerna på Prison Architect Alpha Builds

Hm, när jag kollar där så ser jag att med ganska stor sannorlikhet så släpps alpha 11 nu till veckan

Permalänk

finns det något mod som tillåter en att avrätta någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMicke:

Spelet är en beta version, dvs det är inte fullständigt och har en del buggar.

Njae ska man vara petig så som namnet på de olika buildsen indikerar så är det fortfarande i Alpha stadie, dvs innan beta

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Nu finns alpha 11 för nedladdning, nyheter i alpha 11:

Permalänk
Medlem

I dag släpptes Prison Architecht Alpha 12, men det fungerar inte heller i denna version: