Världens roligaste WoW-film!

Permalänk

Världens roligaste WoW-film!

En guild som dödar en boss (lich king?), och speciellt en kille blir så sjukt glad:
http://www.youtube.com/watch?v=IRyZywZTKqw

Har inte garvat så mycket på länge (slutet är roligast)

Permalänk
Medlem

Hade nog skrattat mer helhjärtat om jag faktiskt förstod vad som hände. Nån gubbe kan inte röra sig i luften, massa blåa fotoner flyger runt och helt plötsligt återuppstår alla och börjar bangbanga?

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Skrivet av zapher:

Hade nog skrattat mer helhjärtat om jag faktiskt förstod vad som hände. Nån gubbe kan inte röra sig i luften, massa blåa fotoner flyger runt och helt plötsligt återuppstår alla och börjar bangbanga?

Det var wow-are som dödade en boss (lich king tror jag, inte så insatt hehe), och det är skitkul i slutet när de skrek "HAN ÄR INTE DÖD ÄN, HAN ÄR INTE DÖD ÄN, HAN DÖR NU och sedan hans superskrik i slutet haha helt underbart )

Permalänk
Medlem

Är det så roligt? Känner en del i den guilden och dom fjantar ju bara sig

http://www.sk-gaming.com/video/8070-Eredar_Twins_nerdscream_b...

Tycker väl den här är roligare är lyssna på isåfall, för där är det lite riktiga känslor i alla fall

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

hahahahahahaha klockren!

Permalänk
Skrivet av Behold_:

Är det så roligt? Känner en del i den guilden och dom fjantar ju bara sig

http://www.sk-gaming.com/video/8070-Eredar_Twins_nerdscream_b...

Tycker väl den här är roligare är lyssna på isåfall, för där är det lite riktiga känslor i alla fall

Jo, såg den, men den är inte så kul dom bara spammar sönder skrik, det roliga med den andra är ju galna killen i slutet

EDIT: Fast beatbox var ju galet kul xD

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte riktigt grejen... Det låter som var och varannan dag på TS

Permalänk
Skrivet av Agemman:

Jag fattar inte riktigt grejen... Det låter som var och varannan dag på TS

Haha jaja tyckte bara slutet var skitkul me han som skrek, har sett de tio gånger och garvat varje gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Haha jaja tyckte bara slutet var skitkul me han som skrek, har sett de tio gånger och garvat varje gång

Kanske jag som har vant mig lite mycket

Permalänk
Medlem

Fast jag har spelet World of warcraft jätte mycket fattar jag inte vad som är det roliga med det här. dom bara skriker.

Permalänk
Medlem

Stort Grattis
Men WoW raider brukar tyvärr låta sådär fast men en del pisspauser förstås vilket driver de mest tålmodiga till vanvett men det kommer väl vara så eftersom RL sätter upp planerna till helgerna.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lengab:

Stort Grattis
Men WoW raider brukar tyvärr låta sådär fast men en del pisspauser förstås vilket driver de mest tålmodiga till vanvett men det kommer väl vara så eftersom RL sätter upp planerna till helgerna.

Va? tard?

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | Corsair HX 850W 80+ |Intel i7 950 @ stock | ATI XFX 5970 @ stock | Corsair DOMINATOR GT DDR3 2000MHz 6GB | SSD 80GB Intel X25-M G22 | Asus P6T DELUXE V2 | 1TB Western Digital Caviar Black SATA II |

Permalänk
Medlem

- Shield Wall uppe!
- AWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRWRW!!!!o1non1eoneoneoneeoneon111one1oneoneon

Så alla blir så glada bara för det? What?

Permalänk
Medlem

Ahem, världens roligaste verkligen? Wow måste isf vara bra nog trist.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem

Så det är massa medvetet larvande - "Vi är superduper glada över att döda bossen i ett spel. Men vi vet att det är lite nördigt att vara så glad så därför låtsas vi vara extra superduper glada"...Inte så roligt

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Det där är bara överspelat, jag har själv spelat tillsammans med det guildet i några år och han snubben (tror det är Shadowprästen Rakanishu, a.k.a fisker i cs världen) är ett stort jävla skämt som känner sig tvungen att göra sig hörd precis hela tiden.

Permalänk
Sötast

En till anledning att inte spela wow?
Skrikiga 12åringar :/

Permalänk

Helt otroligt att så många ser på denna film seriöst. Visst, vissa tycker den e hur kul som helst medan vissa inte, men kommentarerna här är ju så torra så att jag måste dricka ett glas vatten bara jag läser dem.

Permalänk
Medlem

Finner bara ett ord som beskriver det klippet..... Patetiskt!

Visa signatur

P182|Phenom2 955BE@3.8Ghz|Asus CrosshairIII|Noctua NH C12P|OCZ 2x2Gb 1600Mhz DDR3|4890 VaporX|1Tb,500Mb,340Mb Hdd|BeQuiet Dark Power Pro 850W

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY

är ett sjukt mycket roligare klipp!

Permalänk
Sötast

Haha swetox klipp var ju så in i helvetes mycket roligare, den kunde man ju inte låta bli att garva IRL när han hopplöst bara inte kan sluta skratta

Permalänk
Medlem

hade jag varit med så hade jag inte kunnat sluta skratta haah

Permalänk
Geeks
SweClockers

Detta hör hemma i ÖÄ.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015