Permalänk
Skrivet av SpammerN^:

Det där var tamejfan den drygaste kommentaren jag läst idag...

sunnis: Oh jävlar vad snygg!

Made me lolz

haha

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Var också tvungen och handla lite igår...

NetGear WNR3500L

och

Targus CN600

Permalänk
Medlem

Jag köpte mig en HTC Desire:

Skaffade ett Wii Balance Board till familjen (och till mitt fett) också men jag orkar inte ta någon bild.

Stödhjul.. nu ska vi se det som det var menat tycker jag.

Permalänk
Medlem

Har köpt mig en netbook från komplett.se för 1995kr plus frakt. Jag tycker det är ett helt OK pris för en bärbar dator (den billigaste bärbara datorn överhuvudtaget på prisjakt när jag beställde)
ASUSTeK Computer Inc.

Den finns i vitt och i svart och jag valde svart (för jag tror smutsen syns mera på vitt).
Ska hämta den i närbutiken efter jobbet. Tänker dualboota med Ubuntu Netbook Edition 10.04 men sambon vill nog ha windows så XP får ligga kvar på en partition.

Enda nackdelen jag kan se med denna jämfört med andra netbooks är att den har ganska dålig batteritid, men då vi ska ha den hemma mestadels (t.ex. för fjärrstyrning av anbdra datorer, kolla mail, läsa recept när man lagar mat o.s.v.) så gör det inte så mycket. Den har matt bildskärm och plasthöljet är också matt i strukturen så man slipper fingeravtrycken.

Det är inte den allra senaste generationen av processor utan den näst senaste så den drar lite mera batteri men som sagt priset är ju 500 kr lägre än 1001PX som i princip är identisk förutom batteritid 5 timmar istället för 4 timmar. I värsta fall kan jag skaffa bil-laddaren och ansluta den till ett bilbatteri så får jag batteritid som heter duga (men något mindre portabelt)...

Ska bli jätteskoj att köra Linux på denna!
Hmmm, man kan kanske ha den som server med inbyggd UPS...

Permalänk
Medlem

Blev lite gott att dricka i helgen.
4 st orange
4 st mango

Dom hade tydligen slutat med orange sen flera år tillbaka, men nu är dom åter igen inne...så..ett måste =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av N!klas:

Jag köpte mig en HTC Desire:
http://nicke.co.uk/bilder/desire.jpg

Skaffade ett Wii Balance Board till familjen (och till mitt fett) också men jag orkar inte ta någon bild.

Stödhjul.. nu ska vi se det som det var menat tycker jag.

Undrar en sak, har den lika känslig touch screen som iphone/ipod touch har? För det är nog det som jag gillar mest med de nämnda apparaterna och vilket som håller mej borta ifrån ett framtida köp av ett annat märke med touchscreen

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av J0hAnN48:

Undrar en sak, har den lika känslig touch screen som iphone/ipod touch har? För det är nog det som jag gillar mest med de nämnda apparaterna och vilket som håller mej borta ifrån ett framtida köp av ett annat märke med touchscreen

Nu har jag visserligen bara lekt med en Legend och inte en desire, men den tyckte jag hade en touch screen i klass med apples.

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Undrar en sak, har den lika känslig touch screen som iphone/ipod touch har? För det är nog det som jag gillar mest med de nämnda apparaterna och vilket som håller mej borta ifrån ett framtida köp av ett annat märke med touchscreen

Jag har lekt endel med iPhone men inte haft någon själv.
Jag anser att de är likvärdiga.

Riktigt bra mobil faktiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

De gör du rätt i, de gula passade inte in alls hu-ha...

Jag tyckte de passade jättebra. Geting är ju en het kombo

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

Mitt senaste inköp blev en ny Yamaha raptor 700a gatreggad

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Undrar en sak, har den lika känslig touch screen som iphone/ipod touch har? För det är nog det som jag gillar mest med de nämnda apparaterna och vilket som håller mej borta ifrån ett framtida köp av ett annat märke med touchscreen

Ja, ibland registrerar den även fast man inte tycker man tryckt Sjukt känslig.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Har blivigt några inköp senaste månaden!

För att kunna kolla diskar lite smidigt, funkar riktigt bra!

Sålde min filserver för en bra slant så det blev en sån här istället, har gått över helt till Mac nu.
8TB är alldrig fel.

Mest nöjd är jag med min fina MacBook Pro 15" så jäkla sköööön burk!

Sen måste man ju ha lite tillbehör till bärbara åsså

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

Har du börjat läsa och vad tycker du? Är halvvägs på andra boken nu och jag är inte speciellt imponerad. Väldigt dryga böcker imo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-birds:

FUCKING RAGE

OnT: La till ännu en figur i min beställning

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av Tommy_enstaberga:

Mitt senaste inköp blev en ny Yamaha raptor 700a gatreggad

http://img84.imageshack.us/img84/980/13y2.jpg
[IMG]http://img204.imageshack.us/img204/8097/435j.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/8242/larslund.jpg

Vilken rolig leksak

Permalänk
Medlem

Vad får man betala för en sådan? och är det B-körkort som gäller för dom på väg?

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

FUCKING RAGE

OnT: La till ännu en figur i min beställning

http://www.1999.co.jp/itbig11/10117299a.jpg

:O.... Whyyyyy?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Fick hem en sån här i fredags:

Provsköt den igår och den var riktigt trevlig

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

:O.... Whyyyyy?

Bra modell med mycket detaljer, jag gillade spelet så jag tänkte stödja tillverkaren lite mer också måste jag fylla min hylla.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av soulis:

Fick hem en sån här i fredags:

http://www.muscratcustom.com/site_images/general/STI_rangemas...

Provsköt den igår och den var riktigt trevlig

Vad är de för en pickadoll?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Det där är en Rangemaster 1911 .45 kaliber om jag inte missminner mig.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av TroNi:

Vad är de för en pickadoll?

Skrivet av Korize-:

Det där är en Rangemaster 1911 .45 kaliber om jag inte missminner mig.

Visst är det det:)

Im jag heller inte ser fel eller minns fel (hur den ser ut).

Permalänk
Medlem

Acer Aspire One D250 Vit Windows 7 Starter - Inet.se

Tack inet, en Acer Aspire One D250 Vit för 1395:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Korize-:

Det där är en Rangemaster 1911 .45 kaliber om jag inte missminner mig.

Stämmer bra, fast min är i 9mm och inte .45acp. Har redan en 1911 i .45acp så jag tänkte testa en 9:a denna gången, bra mycket billigare ammo om inte annat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av soulis:

Fick hem en sån här i fredags:

http://www.muscratcustom.com/site_images/general/STI_rangemas...

Provsköt den igår och den var riktigt trevlig

Fin!.. Jag har en M1911 Longslide
Vem har gjort modifiering till 9mm? Hur känns den att skjuta med?

edit: Hur är precisionen jämförbart med .45?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dags att fylla på förrådet igen.

Blair's Mega Death Sauce

Melinda's Habanero XXXtra Hot

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyberVillain:

Fin!.. Jag har en M1911 Longslide
Vem har gjort modifiering till 9mm? Hur känns den att skjuta med?

edit: Hur är precisionen jämförbart med .45?

Den kommer i 9mm som standard men finns även att köpa som .45acp, känns riktigt trevligt att skjuta med. Den har ju lång dustcover och bullbarrel så man får en del extra vikt i pistolen vilket gör att rekylen blir väldigt mjuk å fin (passar fint för fältskytte).

Precisionen gämfört med .45 skiljer nog inte, enda skillnaden är att hålen blir mindre med 9mm

Permalänk
Avstängd

Riktigt snygg pistol

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av soulis:

Den kommer i 9mm som standard men finns även att köpa som .45acp, känns riktigt trevligt att skjuta med. Den har ju lång dustcover och bullbarrel så man får en del extra vikt i pistolen vilket gör att rekylen blir väldigt mjuk å fin (passar fint för fältskytte).

Precisionen gämfört med .45 skiljer nog inte, enda skillnaden är att hålen blir mindre med 9mm

Coolt, visste inte att 1911 fanns att köpa från fabrik i 9mm tappning, för några år sedan googlade jag runt på firmor som modifierade 1911 att acceptera 9mm, men det blev aldrig att jag genomförde det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Komplett uppsättning skydd, väst, handskar, stövlar och knäskydd från Feltema, under 2000 spänn, hjälmen köpte jag på Lidl förra året då de hade något erbjudande, helt ok grejor för dessa pengar Men fick ju hojjen billigt, så nu blir det snart o åka.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.