Permalänk

Snygg macguyver grillning

Visa signatur

INTEL 6950X@ 4,2Ghz, GTX 1070Ti gigabyte SLI, 64GB DDR4, 1TB SSD, 1200w , 3x24" 5760x1080

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Hehe, vi grillade så för någon sommar sen när vi hade glömt att köpa koll

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

vad är en macguyver ?

Svar: Urban Dictionary: Macguyver

Kreativt, blir dock inte äkta grillning om det inte är med kol el ved. Såg någon variant där man vänt upp-och-ned på en kundvagn över en brasa för att grilla köttet på "gallret". Den gillades

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Drygfan, som att du inte fattade det direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Drygfan, som att du inte fattade det direkt.

Jösses då, Vad du kan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweZor:

Svar: Urban Dictionary: Macguyver

Kreativt, blir dock inte äkta grillning om det inte är med kol el ved. Såg någon variant där man vänt upp-och-ned på en kundvagn över en brasa för att grilla köttet på "gallret". Den gillades

macgyver, tack

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Drygfan, som att du inte fattade det direkt.

Han hjälpte bara några på traven som uppenbarligen behöver hjälp till bättre vetande.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.