Permalänk
Medlem

INte illa pinkat alls

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Mannen som har allt... fan vad man blir avis

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk

jäkla snygg o fin tjej du har vid en dator:)

Visa signatur

Smurfen86

Permalänk
Medlem

Som sagt Fin hårdvara, känns nästan lite överdrivet dock...

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk

Kan man inte få lite? (a)

Grymt annars!
Vill också ha mycket pengar!!! GAHHH!

Permalänk
Skrivet av Dima.g:

NÅGRA TUSEN!!!?? Skärmarna skulle ju också gå sönder!!

Mina skärmar gick inte sönder http://www.sweclockers.com/galleri/5078-tur-i-oturen
Fast de fick ju dock inte något på sig...

Inte visste jag att LIVSfarliga CS lirare satt på Café world

Nice för övrigt, 5/5

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Chef:

Och din elräkning landar på?

0.69kr / KW .. xD

Visa signatur

i9-10900ks 5.2 Ghz @ 1.4Vcore, Nvidia RTX 3090, 32GB DDR4 4100Mhz CL15

Permalänk
Medlem

usch dom dära tapeterna

Permalänk

Bra betyg på tjejen där!

Annars tycker jag att du sitter alldeles för nära de tre skärmarna. Blir man inte trött i huvudet av att sitta så där nära?

Permalänk
Avstängd

Snygg b-rud

Permalänk
Avstängd

Som någon sa, 80% som skriver "jävlar vad rik du är" etc, antar att ni är P12-P17 som lever på barnbidrag/studiebidrag.

Allt är en prioriteringsfråga, tänk hur mycket elektronik jag kunde fått för min Ferrari 348ts -92, cirka 60 stycken 5970.

Själv tycker jag detta är rejäl överdrift och onödigt då elektronik sjunker som en jävla sten i värde men det är återigen hur man prioriterar.

/andreas

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkAndreas:

Som någon sa, 80% som skriver "jävlar vad rik du är" etc, antar att ni är P12-P17 som lever på barnbidrag/studiebidrag.

Allt är en prioriteringsfråga, tänk hur mycket elektronik jag kunde fått för min Ferrari 348ts -92, cirka 60 stycken 5970.

Själv tycker jag detta är rejäl överdrift och onödigt då elektronik sjunker som en jävla sten i värde men det är återigen hur man prioriterar.

/andreas

förlåt då:( nä men det är sant som du säger. Sen finns det ju endel som får c:a 30-40 tusen när man fyller 18 som går till körkort, bil om man nu behöver det och att flytta hemifrån. Bor man hemma tills man är 20-22 och har jobbat sen man gick ut gymnasiet så har man lite pengar till att både köpa en hyvsad lägenhet, ha en volvo/saab med 200 hästar och elektronikgrejer. Sen beror det ju också på vad man gör på fredagkvällarna. Antingen sitter man hemma och kanske tar någon öl om ens det eller på krogen varje vecka och bränner några tusenlappar i månaden. har du tagit lån på din ferrari föresten markandreas? Att ha en ferrari kostar ju lite i månaden när man tänker på service, bensin och försäkring, för du har väl hel med tanke på en sån fin bil.

Permalänk
Medlem

5p för bruden och ett fint system

Visa signatur

hehehe =D

Permalänk
Medlem

JÄÄÄÄVLAR vilken fin tjej

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Quickzor:

förlåt då:( nä men det är sant som du säger. Sen finns det ju endel som får c:a 30-40 tusen när man fyller 18 som går till körkort, bil om man nu behöver det och att flytta hemifrån. Bor man hemma tills man är 20-22 och har jobbat sen man gick ut gymnasiet så har man lite pengar till att både köpa en hyvsad lägenhet, ha en volvo/saab med 200 hästar och elektronikgrejer. Sen beror det ju också på vad man gör på fredagkvällarna. Antingen sitter man hemma och kanske tar någon öl om ens det eller på krogen varje vecka och bränner några tusenlappar i månaden. har du tagit lån på din ferrari föresten markandreas? Att ha en ferrari kostar ju lite i månaden när man tänker på service, bensin och försäkring, för du har väl hel med tanke på en sån fin bil.

Har lån på bilen givetvis, men har väl betat av nästan hälften.
Det kostar en hel del att ha en Ferrari ja, speciellt försäkringen då jag inte har jobbat ihop speciellt mycket bonus men men.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkAndreas:

Har lån på bilen givetvis, men har väl betat av nästan hälften.
Det kostar en hel del att ha en Ferrari ja, speciellt försäkringen då jag inte har jobbat ihop speciellt mycket bonus men men.

Kan tänka mig det. är 17 nu men har en s70 t5r som jag övningskör med men som står på farsan. drar ju inte under en liter milen och försäkringen är dyr. Då vill jag inte ens tänka på hur mkt en ferrari kostar, oavsett model!

Permalänk

Trevliga skärmar

Permalänk
Medlem

Overkill is underrated !

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

Haha coola grejer En dag som denna tycker man det nästan är synd att man inte är en gamer

Visa signatur

Cmon lets have soma sex?

Permalänk
Medlem

I vilken låda kom tjejen? Lite sugen på att beställa en själv med!

Kan du länka till inköpsställe och pris tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ouchbeck:

klär sig snyggt, är fräsch och går ut och festar med vännerna. det brukar funka.

Visa signatur

/Oskar Z.

SYSTEM: Z77A-GD65 | 2x4GB G.Skill Ripjaws | HD 5850 | 2500K @ 4,4 Ghz | Corsair HX750W

Permalänk
Skrivet av swecop:

0.69kr / KW .. xD

Är 10k datorn fortfarande till salu?

Permalänk

Förklarar en sak det är helt grymma saker du visar upp men är det inte en gammal Dell kontors dator som sitter under bordskivan på bilden av din tjej... ?

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk
Moderator
Moderator

Nu börjar det bli riktigt intressant, med tanke på senaste nyheten på Swec framsida. Vi är riktigt nyfikna på hur det funkar för dig med den nya drivrutinen.

Om du fått det att funka så vore det kul med lite benchmarks.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av ouchbeck:

jadu Festis flaskan finns lite över allt skulle jag tro

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Nice..
Generöst pris på den du säljer!

Permalänk
Medlem

Sparkade du ut tjejen och skaffade EyeFinity istället?

Visa signatur

- MSI GX740 + Zalman NC2000 + Samsung 24" T240 Rose Black + Logitech MX518 + Logitech Illuminated
- Sennheiser HD595
- Samsung Galaxy Note 3
- Samsung Galaxy Tab 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av kvickenZ:

klär sig snyggt, är fräsch och går ut och festar med vännerna. det brukar funka.

Oooooh, dissen.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Medlem

Jag tänkte att du är säkert är nån no-life nerd men sen såg jag bruden. Nice system 5/5

Visa signatur

Gillar du dubstep? Kolla då min musik-blogg, på engelska. Dela gärna med dig kommentarer hit.