Permalänk

Slut på betan ? det står såhär

We're sorry. You do not meet the requirements to enter this website

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jooelhoglund:

Slut på betan ? det står såhär

We're sorry. You do not meet the requirements to enter this website

Nej.
Du har antagligen valt att du är under t.ex 18 år.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Skrivet av Mupp3n:

Nej.
Du har antagligen valt att du är under t.ex 18 år.

Aha då förstår jag

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

fick precis en BETA key. yey!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Invectus:

fick precis en BETA key. yey!

Samma här!

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Samma här!

Jag me Hade nästan glömt att jag var anmäld

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk

Kom beta key'n som ett mail bara med en inlösen kod? Fått ett mail från EA-Sverige@em.ea.com, "Grattis soldat Du har blivit utvald att delta i mp beta osv."

Hade glömt bort att jag anmält mig men det har jag ju gjort såklart.

Har inte gått in och fyllt i än för jag blev lite misstänksam då man skulle fylla i sina kontouppgifter osv, men allt verkar ju rätt. Så ville bara kolla med er andra först... tacksam för snabbt svar!!

Permalänk
Skrivet av thereal_twisted:

Kom beta key'n som ett mail bara med en inlösen kod? Fått ett mail från EA-Sverige@em.ea.com, "Grattis soldat Du har blivit utvald att delta i mp beta osv."

Hade glömt bort att jag anmält mig men det har jag ju gjort såklart.

Har inte gått in och fyllt i än för jag blev lite misstänksam då man skulle fylla i sina kontouppgifter osv, men allt verkar ju rätt. Så ville bara kolla med er andra först... tacksam för snabbt svar!!

Vart länkar mailet att du ska gå in och knappa in uppgifterna?

Permalänk
Skrivet av Lullebulle:

Vart länkar mailet att du ska gå in och knappa in uppgifterna?

Beta Key Redemption | Medal of Honor

Permalänk

Det va rätt har jag konstaterat, kör in betan nu

Och tack gode gud för torrent, skulle ju ta åratal att ladda ner installern från filefront eller nåt sånt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Det va rätt har jag konstaterat, kör in betan nu

Och tack gode gud för torrent, skulle ju ta åratal att ladda ner installern från filefront eller nåt sånt.

Tja, de a väl inte på mer än 700mb ellr nått? Gick fort för mig iaf

Frostbite verkar glida på bättre på 2kärniga processorer i Medal Of Honor tycker jag, flyter nämnvärt bättre än BC2 gör på min burk. Bådar gott, för har inte råd o uppgradera

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk

Ja det är inte alls så krävande som BC2, men så ser det ut därefter också. Den riktiga versionen ser förhoppningsvis bättre ut

Permalänk
Medlem

Tillräckligt snyggt iaf Reagerar dock på stenmurar och dylikt där dom gärna hade fått trycka på lite Tesselation, oj så platt det ser ut ^^

endå lite kul o se CPU-aktiviteten medans man spelar, bägge kärnorna 99% konstant

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Började i Tisdags kontakta ea med att min Key är redan använd. Fick kontakt med en Smith.

Citat:

Hi, my name is Smith. How may I help you? [11:30:38 AM]
: Hi, i have a problem with the CD.key for Medel of Honor Beta. I dont work. I get Cd-key already in use. Can u help me [11:31:40 AM]
Smith: I sincerely apologize for the inconvenience caused to you because of the issue you are experiencing [11:32:22 AM]
Smith: Could you please tell me what exactly the problem are you facing? [11:33:01 AM]
: When i entring my key XXXX-XXXX-XXXX-XXXX i get the message that it already in use? I just got it from the homepage.. [11:33:45 AM]
: Beta Key Redemption | Medal of Honor [11:34:01 AM]
: Its for the PC [11:34:22 AM]
Smith: Could you please provide me your EA Account [11:35:04 AM]
: email and the name is XXXX or XXXX [11:35:05 AM]
Smith: I have checked your code for the game and it is linked to different EA Account which looks like:

da********70@live.com? [11:37:18 AM]
: no, i got a email that i got in to the beta. I used my email och redeemed the key. I have never linked the account [11:38:47 AM]
: You have redeemed your Beta Key for a PC Code for the Medal of Honor Multiplayer Beta. This is your Code: XXXX-XXX-XXXX-XXXX [11:39:30 AM]
Smith: But your code for the game is linked to that account [11:40:22 AM]
: What... I dont have a Live account [11:40:18 AM]
Smith: Are you there? [11:45:13 AM]
: What will happend now. That live account is not mine. I use my EA account for BC2 only. No other person use it. It must be a problem with the registration for the key in ea. [11:44:49 AM]
Smith: Could you please tell me from where you purchased the game? [11:45:56 AM]
: I havent. I singed up for it on the hompage [11:46:07 AM]
: homepage.. [11:46:13 AM]
: I got a email from Medal of Honor [EA-Sverige@em.ea.com] [11:46:42 AM]
Smith: I'm afraid that your issue cannot be handled on my level. I am escalating your issue to next level for further review. You will receive an email as soon as possible [11:50:40 AM]
: Okey. Thanks mate. [11:51:18 AM]
'' disconnected ('Concluded by End-user'). [11:51:38 AM]

Han kunde inte göra något. Fick ett mail där Maria ville veta mer. Jag skrev vad problemet var och får tillbaka att jag ska ta kort på kvittot! VA???

Idag tröttnade jag och kontaktade Chat igen. Fick prata med Mark denna gång.

Citat:

Hi, my name is Mark. How may I help you? [06:29:07 AM]
: medal of honour MP Beta Key problems [06:29:34 AM]
Mark: I’m sorry, but I do not fully understand what your issue is. Please try to explain as best you can what is happening with this issue. Write out any error messages you may be receiving, and specify where in the game you are having the issue. [06:33:07 AM]
: When i received my key for the beta XXXX-XXXX-XXXX-XXXX it says key in use. In game for the PC [06:31:42 AM]
Mark: Please let me know from where you purchased the game ? [06:35:03 AM]
: I havent. i got i from a email from EA Sweden. Here are my first key i used on the medel of honor hompage XXX-XXX-XXXX-XXXX [06:33:35 AM]
: it* [06:33:43 AM]
Mark: But I would like to know from where you pre-order the game? [06:37:11 AM]
: I Havent am a VIP for BC2 and i could sign up for a FREE key [06:35:04 AM]
: Grattis soldat! Du har blivit särskilt utvald att delta i multiplayer-betan. Slösa inte tid på att vänta. Betan stängs den 18 juli 2010.
Din inlösenkod är XXX-XXX-XXXX-XXXX. Använd den för att få din unika kod till PC/PlayStation®3 här.
[06:35:52 AM]
: Its in swedish. so [06:36:01 AM]
: Medal of Honor [EA-Sverige@em.ea.com] [06:36:28 AM]
Mark: How can you sign up for free key because only those users getting MOH Beta keys whom pre-order the game. [06:39:19 AM]
: I dont know? I checkt my inbox and there were a key. [06:37:06 AM]
Mark: It is not possible [06:40:16 AM]
Mark: Then I suggest you to pre-order the game if you want to play the game [06:40:32 AM]
: It's a beta or what? So EA Sweden have made a mistake? [06:38:24 AM]
Mark: Yeah its Beta [06:41:46 AM]
: And i got a key that some one else use. How can that be right. I dont get it. [06:40:23 AM]
Mark: Please wait for few moments [06:43:30 AM]
: Ok [06:41:16 AM]
Mark: Can you please provide us the e-mail which you have received from the EA? [06:44:36 AM]
: EA-Sverige@em.ea.com [06:43:16 AM]
Mark: Not the email name [06:47:23 AM]
Mark: The email in which the key is written [06:47:34 AM]
: Should i copy paste. I got the key from EA-Sverige@em.ea.com in the email it's says i got in to the beta i can copy past a of it or make a printscreen [06:46:24 AM]
Mark: Yeah [06:49:36 AM]
Mark: If you can send a screenshot of the email then it would be better [06:49:51 AM]
Mark: To provide the document you will need to add it to this case through our support site. To do that please follow these steps:

1) Goto http://support.ea.com
2) After logging in, please click on the ‘MY QUESTIONS’ link in the ‘MY STUFF’ section
3) Click on the subject for the ticket to open the ticket we are working on.
4) Click on the ‘Update Question’ button underneath your ticket information.
5) Type a quick note in the ‘Results and/or Additional Information’ section.
6) Under the section listed in step 6, there is an ‘Attach additional documents to question’ section, and a ‘Browse’ button, please click it.
7) A file upload window opens. Please locate and select the saved file you are providing.
8) Click on the ‘Submit Update to Question’ button. [06:50:00 AM]
: So [06:51:46 AM]
Mark: Send it to us [06:54:54 AM]
Mark: So we look further and investigate and if found that that's a valid email then we will provide you a new code [06:55:23 AM]
: That would be great [06:53:02 AM]
Mark: Yeah [06:56:03 AM]
Mark: Is there anything else I can assist you today? [06:56:04 AM]
: No. Thanks [06:53:50 AM]
Mark: Thank you for giving me an opportunity to assist you regarding your issue. You will be receiving a Survey shortly in your email. I will appreciate if you can take out some time and mention if I was of any help to you. Have a great day!! [06:56:43 AM]
Mark: If you don't have any further queries then you can click "Hang Up" button and end this chat session [06:56:45 AM]
Mark: Bye and take care ^^ [06:56:47 AM]
'' disconnected ('Concluded by Agent'). [06:54:00 AM]

Den som inte orkar läsa igen, kan jag säga att jag kommer få ett email med en ny key när de fast ställer att det är en ÄKTA EA adress.
Det roliga i det hela är att jag blir anklagad som lögnare i mitten av allting. De tror att enda sättet att få en key att förhandsboka spelet.

Får se om det blir bra detta

EDIT
Fick en ny Key. Tog sin tid men

Permalänk
Medlem

Vapnen är så jävla sköna tkr jag :D. Sen så behöver man verkligen inte tömma ett helt magasin för att få omkull ngn :).

Visa signatur

ASRock Z68 Extreme7 GEN 3, EVGA GeForce GTX 580 1536MB SLI Intel Core i7 2600K @ 4.6 GHz, Corsair 16gb CL8 1600Mhz VENGEANCE, Corsair SSD Force GT 120GB, Fractal Design Newton R2, 1000W

Permalänk

Fifan vilket tamt fattigt spel. Laggar som satan och en camperfest utan dess like.... Ljudet va helt värdelöst. Känns inte fräsht alls imo.
Mycket mer konsollkänsla än bc2. (pratar pc nu)

Permalänk
Skrivet av badtothebone:

Fifan vilket tamt fattigt spel. Laggar som satan och en camperfest utan dess like.... Ljudet va helt värdelöst. Känns inte fräsht alls imo.
Mycket mer konsollkänsla än bc2. (pratar pc nu)

Håller med till 100%, ganska likt mw2 fast inte så dåligt som mw2. Typ bc2 fast med små banor, och enormt förenklat för konsoll så man bara ska kunna hoppa in och fragga även om man aldrig spelat det förut. Och helt kass ljud, dålig grafik osv.

Permalänk
Medlem

Laggar nada för mig, o ljudet e av bra klass i mitt tycke.

Att folk campar hållr e ja dock med om, nått så oehört. Inte många som verkligen springer runt, utan dom sitter o glor på ett utsatt ställe hela tiden och mosar en på några skott(man tål verkligen ingenting i mitt tycke)

Grafiken gillar jag med, MW2 har betydligt plastigare o stelare grafik tycker jag

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

håller med angående ljudet... iaf när man fått tillräckligt med kills för Mortar Strike etc.. låter as illa i mina hgt/lurar.. annars tycker jag ljudet är helt ok! Dock måste ja höja massa för å höra nåt.. så glömmer man sänka sen när man ska lyssna på musik eller ser på film så spränger man högtalarna typ

och ja.. lite B e de med all camping.. men så e de ju i den flesta FPS spel tycker jag... more or less. Mest B i MoH e ju att folk campar spawn points. Man lär sig rätt fort vart folk spawnar etc.

Sen när man tex står bakom en stenmur å ska försöka skjuta nån så skjuter man på muren trots man har siktet ovanför muren så att säga!
Men de e ju bara en Beta än så länge så saker å ting lär ju ändras till release.

Nån sa man inte behöver tömma ett mag för å ta koll på nån.. nja.. ibland måste man tycker ja.. trots man träffar med skotten så dör dem inte.. så att man tål inget håller ja inte med om

Visa signatur

"ASUS TUF Gaming Z790-Plus WIFI" "Intel Core i9 13900K 3.0 GHz 68MB" "Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 FURY Be" "ASUS ROG Strix LC II 360 A-RGB" "ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming OC" "ASUS ROG Strix 1000W" "ASUS TUF Gaming GT501 Svart"
"Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 1TB + 2x2TB" "Windows 11"

Permalänk
Medlem

Rent grafiskt, spelmässigt och ljudet luktar ENORMT mycket taskig imitation av Frontlines: Fuel Of War. Nu vet jag inte hur hela spelet kommer bli, men blir fullversionen såhär så håller jag mig borta från det - det är mer likt Frontlines än BC2 och MW2.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av r:Grid:

Laggar nada för mig, o ljudet e av bra klass i mitt tycke.

Att folk campar hållr e ja dock med om, nått så oehört. Inte många som verkligen springer runt, utan dom sitter o glor på ett utsatt ställe hela tiden och mosar en på några skott(man tål verkligen ingenting i mitt tycke)

Grafiken gillar jag med, MW2 har betydligt plastigare o stelare grafik tycker jag

Jag har inte problem med lagg heller, inga problem med ljudet heller förutom att det är dåligt/orealistiskt jämfört med bc2, bc2 har förvisso det mest realistiska ljud jag nånsin hört. Vid en jämförelse så framstår ljudet i moh som skit, men jämfört med cod4/mw2 är det absolut bättre.

Håller med om att grafiken är mera realistisk än i mw2, men jämfört med bc2 är det ju skräp.

Men man ska nog inte jämföra det med bc2, känns snarare som en ganska vettig uppdatering av mw2. Det innehåller väldigt lite samarbete, i bc2 tex. måste du samarbeta för att få det att funka, känns bara som ett väldigt förenklat bc2 avsett för casual players och mest för konsol.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thereal_twisted:

Jag har inte problem med lagg heller, inga problem med ljudet heller förutom att det är dåligt/orealistiskt jämfört med bc2, bc2 har förvisso det mest realistiska ljud jag nånsin hört. Vid en jämförelse så framstår ljudet i moh som skit, men jämfört med cod4/mw2 är det absolut bättre.

Håller med om att grafiken är mera realistisk än i mw2, men jämfört med bc2 är det ju skräp.

Men man ska nog inte jämföra det med bc2, känns snarare som en ganska vettig uppdatering av mw2. Det innehåller väldigt lite samarbete, i bc2 tex. måste du samarbeta för att få det att funka, känns bara som ett väldigt förenklat bc2 avsett för casual players och mest för konsol.

Grafiken är ju bättre i Moh än i BC2.. jämför texturer och allt, mer effekter och mer lullull. I bc2 är det mest öppna ytor med lite träd och sådant, i detta är det proppat med skit.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Jag har inte problem med lagg heller, inga problem med ljudet heller förutom att det är dåligt/orealistiskt jämfört med bc2, bc2 har förvisso det mest realistiska ljud jag nånsin hört. Vid en jämförelse så framstår ljudet i moh som skit, men jämfört med cod4/mw2 är det absolut bättre.

Håller med om att grafiken är mera realistisk än i mw2, men jämfört med bc2 är det ju skräp.

Men man ska nog inte jämföra det med bc2, känns snarare som en ganska vettig uppdatering av mw2. Det innehåller väldigt lite samarbete, i bc2 tex. måste du samarbeta för att få det att funka, känns bara som ett väldigt förenklat bc2 avsett för casual players och mest för konsol.

Ljudet må vara bra i BC2, men det är före det mesta smått omöjligt att höra i vilken riktning ljudet kommer ifrån. På detta är MW2 mycket bättre. Men å andra sidan är det inte riktigt samma typ av spel. MW2 är tightare action och BC2 är epic slagfält.

MoH känns som en blek kopia av BC2 som de försökt få som MW2, men de har inte riktigt lyckats. Får hoppas på att det kommer lite roligare gamemodes (conquest är man trött på och team campmatch suger).

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Hur känns gameplayen? Är det likt Medal of honor allied assault?

Det jag uppskattade med det spelet var enkelheten.

Inget jävla sprintande, inget liggande bara duckande, snabbt linande (inte som det sega skitet i cod), snabb reloading, snabbt nading.

Enkelt och konsist ska det va!

Får rysningar när jag tänker på spel som tex hidden and dangerous.

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Skrivet av Problematik:

Hur känns gameplayen? Är det likt Medal of honor allied assault?

Det jag uppskattade med det spelet var enkelheten.

Inget jävla sprintande, inget liggande bara duckande, snabbt linande (inte som det sega skitet i cod), snabb reloading, snabbt nading.

Enkelt och konsist ska det va!

Får rysningar när jag tänker på spel som tex hidden and dangerous.

Sprint finns, jag tycker gameplayen känns stel :E

Permalänk
Medlem
Skrivet av Problematik:

Hur känns gameplayen? Är det likt Medal of honor allied assault?

Det jag uppskattade med det spelet var enkelheten.

Inget jävla sprintande, inget liggande bara duckande, snabbt linande (inte som det sega skitet i cod), snabb reloading, snabbt nading.

Enkelt och konsist ska det va!

Får rysningar när jag tänker på spel som tex hidden and dangerous.

Lika segt som BC2 tyvärr.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Skrivet av Mupp3n:

Grafiken är ju bättre i Moh än i BC2.. jämför texturer och allt, mer effekter och mer lullull. I bc2 är det mest öppna ytor med lite träd och sådant, i detta är det proppat med skit.

Du skojar? Har du provat att köra allt på max i bc2?? Tycker inte ens man kan jämföra bc2 med moh, dels för att det är en helt annan typ av spel, och dels att det saknar realismen i bc2(visst det finns mer realistiska spel men då pratar vi simulatorer). Och ljudet i bc2, det är realistiskt på riktigt ju!!

Känns mest som som har försökt få mw2(alla fps lågvattenmärke enl. mig) lite mera likt bc2 för att passa konsoler och casual gamers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thereal_twisted:

Du skojar? Har du provat att köra allt på max i bc2?? Tycker inte ens man kan jämföra bc2 med moh, dels för att det är en helt annan typ av spel, och dels att det saknar realismen i bc2(visst det finns mer realistiska spel men då pratar vi simulatorer). Och ljudet i bc2, det är realistiskt på riktigt ju!!

Känns mest som som har försökt få mw2(alla fps lågvattenmärke enl. mig) lite mera likt bc2 för att passa konsoler och casual gamers

Nej jag kör på Low med mitt 5850... Vad tror du själv?
BC2 ser ut som skräp på många ställen.
MOH ser en hel del bättre ut.

Och ljudet är egentligen detsamma, samt DET ÄR EN BETA.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Skrivet av Mupp3n:

Nej jag kör på Low med mitt 5850... Vad tror du själv?
BC2 ser ut som skräp på många ställen.
MOH ser en hel del bättre ut.

Och ljudet är egentligen detsamma, samt DET ÄR EN BETA.

Jag har och spelar båda spelen så jag vet hur det ser ut, i mina ögon så ser bc2 bättre ut. Helt dynamisk omgivning osv. När man spelar så tycker jag att moh bara känns plastigt på ngt sätt vid en jämförelse, man hade ju hoppats på bc2 fast ännu bättre. Men detta är ju nåt helt annat, bättre för konsol kanske.

Om ljudet är det samma så måste jag va döv, blir det lika bra som i bc2 så är det ju helt fantastiskt. Det är lite åt bc2 hållet, inte alls på samma låga nivå som typ mw2. Man hör ju trots allt ljudbangar ibland, dock ej i närheten av bc2's realistiska ljud.

Det är ju som sagt en beta, men jag har svårt att tänka mig att det blir några radikala förändringar i full versionen. Detta handlar ju dock om tycker och smak också, tycker man att bc2 är det bästa som hänt på länge så kommer man nog inte gilla moh så speciellt mkt. För den som gillar mw2 kanske det är något att satsa på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

... Man hör ju trots allt ljudbangar ibland, dock ej i närheten av bc2's realistiska ljud.

Bara undrar, har du egen erfarenhet av dessa vapen och hur de låter i verkligheten? Och vad är egentligen "bra" och "bättre" grafik? Tror vi behöver definiera dessa begrepp innan det går att ha en konstruktiv diskussion.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net