Permalänk
Medlem

Såg precis första avsnittet av senaste säsong. Underbart som vanligt!

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Första avsnittet får högsta betyg! Faan vad jag skrattade när Jeremy körde The Reliant Robin rakt ner i mekanikergropen.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk

väldigt bra!

skoj med mycket 'ny' humor i det

Venzuelas
referensen till tyskland förstod jag inte redigt
bp i golfen.
vulkanen på island och något till jag glömde bort nu.

Jag har faktist sett ett par Reliant Robin's har för mig att värme systemet i de är rätt så udda med ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Så jag garvade när Clarkson testade Reliant Robin

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Top Gear är nog den bästa serien som gjorts, slår alla sitcoms med hästlängder

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Vart kan man se senaste sesången?

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

väldigt bra!

skoj med mycket 'ny' humor i det

Venzuelas
referensen till tyskland förstod jag inte redigt
bp i golfen.
vulkanen på island och något till jag glömde bort nu.

Jag har faktist sett ett par Reliant Robin's har för mig att värme systemet i de är rätt så udda med ^^

Referensent till reklamen med Fiat (tror jag), dvs den med bilar som spelar fotboll har att göra med att ITV som sände första Englandsmatchen schabblade bort sändningen som gick i HD-format och drog igång en reklam 5 sekunder innan England gjorde mål.

Det fanns en till referens som kan vara lite svår att hänga med på, men orsaken till att Jeremy Clarkson plötsligt "kommer på" att hans fru fyller år är för att han mötte den gäst som skulle köra bil (minns inte vad han heter) på "Jonathan Ross show" för ett halvår sen. Som ni kanske märkte var han gay och inte rädd för att visa det. I showen så urartade ett skämt när han gjorde närmanden på Jeremy, som inte var riktigt med på noterna

Permalänk

Älskar top gear. Speciellt det här, avslutningen av s13. F'n epic. YouTube - Top Gear Season 13 Ending - Aston Martin V12 Vantage HD

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Hedersmedlem

s¨jävla underbart första avsnitt på nya säsongen, jag och farsan satt dubbelvikta i soffan!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Billy Bob:

Älskar top gear. Speciellt det här, avslutningen av s13. F'n epic. YouTube - Top Gear Season 13 Ending - Aston Martin V12 Vantage HD

EPISKT!! tråkigt dock

Permalänk

Hatar detta, jag vet att det endast kommer ut på söndagar men nog fan kollar jag varje dag om det kommit ut en ny torrent.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Hatar detta, jag vet att det endast kommer ut på söndagar men nog fan kollar jag varje dag om det kommit ut en ny torrent.

Du är inte ensam....

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Lika bra som vanligt!

Skrattade så jag grät när han körde ner bilen i servicegropen

Är så otroligt pepp på avsnittet där de kommer testköra 458 Italia!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

Kanon avsnitt igen

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Haha aa nya avsnittet bra som vanligt. Taskigt å bada Porschen

Permalänk
Medlem

Clarkson i Robin Reliant... Man vek sig i skratt.

Permalänk

Dom har ju gjort mer än bara bilprogram också, det är samma humor men i en annan miljö.
När jag såg detta programmet så skratta ja så jag grät, även tjejen fällde en tår.

Top Gear Ground Force Sports Relief

.

Visa signatur

Intel Core i5-8600k / ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING /Corsair 2x4GB DDR4 3000MHz / PowerColor HD5750 1GB SCS3 Passiv kylning / Intel SSD 256GB / 2st Samsung SpinPoint F1 1TB / Be quiet! Pure Rock Cpu-kylare / Be quiet! Straight Power 10 400W / Antec Sonata Elite /
Fri frakt Inet

Permalänk

Tycker s15e2 hade en riktigt bra cheap car challange! blev direkt kär i hammonds bmw!;D

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mor5ives:

Clarkson i Robin Reliant... Man vek sig i skratt.

Absolut, men The Stig i Relianten gjorde att man garvade också när man började tänka på Clarkson i Relianten.

Men så har vi ju något som Clarkson säger ofta: "How hard can it be?" Då vet man att det är dags för skratt attacker.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra avsnitt, ikväll kommer nästa!

Permalänk

längtar redan.. dock blir det åska så drar alla datorer och hinner inte se det tidigast vid kl 5 imon

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Absolut den basta serien totalt sett skulle jag saga, den har hallit lange och blir bara battre och battre. Den ar grymt snyggt klippt(nog basta som finns), bra script och helt alldeles underbar.

Hoppas det inte ar nan javla vm skit som stoppar den ikvall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lolle:

Hoppas det inte ar nan javla vm skit som stoppar den ikvall!

Dem brukar upplysa om sådant i avsnittet innan. Och jag kan inte påminna mig om att dem gjorde det förra veckan.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Soooo...???

Permalänk
Medlem

Detta var ju inte det bästa avsnittet jag sett men det duger ju ändå. 3dje altså.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Ge mig en Maserati Quattroporte!

Permalänk

Skoj som fan .. väntade dock på 'does gingers have souls' men det kom aldrig

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

sitter och väntar på ep04 topgear rinner i blodet !!!

Permalänk
Medlem

Fan vad skönt avsnitt!

Permalänk
Medlem

Har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde till gårdagens avsnitt.