Permalänk

Upplösnings problem Samsung T220

Hej!

Installerade precis Win 7 Ultimate 64-bit på min stationära med ett Nvidia GeForce 9800 GTX+ och en Samsung SyncMaster T220. Dock ett litet problem, kan inte ha högre än 1280x1024 men hade det i XP och kan ha det när jag kopplar in skärmen i min laptop så undrar vad problemet kan va?

Och gick in vars man ändrar Uppdateringsfrekvensen och skulle klicka ur "Dölj lägen som den här bildskärmen inte kan visa" men den går i och klicka på överhuvudtaget, men den är urklickad. Samt kollat i "Visa alla lägen" och där finns inte högre än 1280x1024 heller och har tankat dom senaste drivrutinerna till både skärmen och grafikkortet men får det inte och funka. Även varit i Enhetshanteraren och försökt uppdatera men funkar ändå inte.

Någon som har en lösning? Kopplad med VGA-kabel btw.

Permalänk
Avstängd

Ladda ned de senaste grafikkortsdrivrutinerna, så skall det nog lösa ditt problem!

Lycka till!

Permalänk
Skrivet av Neferati:

Ladda ned de senaste grafikkortsdrivrutinerna, så skall det nog lösa ditt problem!

Lycka till!

Glömde nämna att jag redan gjort det

Permalänk
Medlem

Men identifieras din skärm som en Samsung T220 i egenskaperna för bildskärm? Så det inte står "default"-skärm eller liknande. Troligen behöver du även installera drivrutinerna för skärmen.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"