Spel som du tycker inte kom i närheten av hypen

Permalänk

Crysis
spelet är snyggt gjort och väl utarbetat, men story'n är lame, man tröttnar på game-playet efter någon timme..

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Black & White

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

SW: Force Unleashed
Fått för mig att det blev ganska hypat. Minns hur jag själv satt och dreglade över några trailers. Men gillade inte spelet när det väl kom. Kändes stelt och tråkigt.

Permalänk

Alpha Protocol

Visa signatur

"You're never to old to burn to death in a fire." -Red Forman

Permalänk
Medlem

Operation flashpoint dragon rising. Hur det kunde få högsta betyg av FZ är för mig fortfarande en gåta.
Det finns fler spel som jag tycker inte levt upp till hypen så som:
Crysis
Quake 2
Empire: total war
Battle Field 2142

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av raveremils:

Alpha Protocol

Håller med! Jag kunde inte ens få spelet att starta mer än en enstaka gång (skapade en tråd om det på det officiella forumet som snabbt blev ganska populär). Som tur är fick jag få pengarna tillbaka. Ett av de få spelköp jag verkligen har ångrat. Tråkigt då jag, bortsett från Alpha Protocol, verkligen tycker om Obisidan Entertainment.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Inaktiv

Crysis...fortfarande sjukt dåligt optimerat.

Permalänk
Hedersmedlem

Sniper:Ghost warrior.

Är väl lite kul att se slow-motion, men mycket annat som retar:
Ibland skitlätt, ibland skitsvårt.
Ofta har man ingen aning om man är gömd eller inte.
Ibland går det t.ex. inte hoppa över en liten sten, utan man måste gå runt.....
Väldig låsta missioner. Kunde vara kul att få välja sin egen "sniperplats" och vägen dit.
Motståndarna är grymt dumma.
Man kan gömma sig i vissa sten och skjuta fienden utan att de kan träffa dig?!!? WTF?
Man kan hamna i nåt hål eller en sjö. Sedan kan man inte komma upp igen. Måste starta om missionen.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kent:

Sniper:Ghost warrior.

Är väl lite kul att se slow-motion, men mycket annat som retar:
Ibland skitlätt, ibland skitsvårt.
Ofta har man ingen aning om man är gömd eller inte.
Ibland går det t.ex. inte hoppa över en liten sten, utan man måste gå runt.....
Väldig låsta missioner. Kunde vara kul att få välja sin egen "sniperplats" och vägen dit.
Motståndarna är grymt dumma.
Man kan gömma sig i vissa sten och skjuta fienden utan att de kan träffa dig?!!? WTF?
Man kan hamna i nåt hål eller en sjö. Sedan kan man inte komma upp igen. Måste starta om missionen.

Du kan nog inte begära så mycket av ett budgetspel och så är det ju City Interactive som gör spelet dvs oftast skräpspel

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

MOO3. Jag köpte spelet.

Dumt! Dumt! Dumt! Dumt! Dumt! Dumt! Dumt! Dumt!

Visa signatur

intel i5-750 | Gigabyte GA P55-UD3R | 4Gb RAM | HIS radeon 5770 | OCZ Modxstream Pro 600W | Logitech G9 | ASUS Xonar Essence ST | Sennheiser HD600 | Windows 7 premium | Sandisk Extreme II 240Gb | Philips 272C4 | CM QuickFire XT Blue | WD Blue WD6400AAKS 640GB | samsung sp2004c 200Gb

Permalänk
Medlem

Dark and Light MMO'et
Vilket magplask när det släpptes.

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Red Alert 3...

Jävla bajsgrafik och spelmiljö...

usch, tur att man inte köpte det..

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

bfbc2

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk

Förstår inte hur någon kan ha nämnt Alone in the dark, FYFAN dom hypade arslena av sig och spelet var skitkasst, dålig optimering, kontrollen var svindålig.

Visa signatur

Alienware 17

Permalänk
Skrivet av ozric:

Får faktiskt hålla med här, hade ganska stora förhoppningar på det spelet men avbokade mitt exemplar efter att ha provat betan. Det har jag inte ångrat, då det idag inte alls är som jag hade hoppats.

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk

spore - utan tvekan!

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

Burnout Paradise

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023