Permalänk
Medlem

ps3 kontroller

tjenare jag lånade ut mitt ps3 och 4 kontroller och fick tillbaka det fast 2 kontroller hade dom tagit sönder plasten på allså själva dosan eller hur vi ska säga. så nu är skiten spruken men allt funkar. vet någon av er var man kan köpa själva skalen eller hur vi ska säga?

Permalänk
Medlem

Be de som förstörde dina kontroller att köpa nya?

Permalänk
Medlem

det har dom redan men jag har ju 2 st kontroller som funkar bara att skalet är sönder så jag tänkte bara om man kunde byta dom så har jag 2 till

Permalänk
Medlem

Hur fan lyckas man spräcka 2 doser så snappt?^^

Har 2 barn som dagligen kastar dom i golvet men inte spräckta än

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem

Var är de trasiga? Vid någon av de analoga spakarna?

Permalänk
Medlem

lite överallt. något jag kalla typ lite överdamp?! när jag gick in och kollade när dom spelade så blev en av dom (nicklas) förbanade och slog den i knäet. så jag gissar att det är det dom gjort med dom...... men jag undra fortfarande om någon av er vet vart man kan köpa skalen och jag vände mig inte hit för att berätta vad som hände dom utan vill veta var jag kan köpa nya skal! så nästa som skriver vill jag att han/hon bara skriver om dom vet vart det finns att köpa..

Permalänk
Medlem

Skalen går inte köpa löst mig veterligt. Kanske om de finns något skal att byta till möjligtvis. Tex annan färg eller så, men det har jag inte ens sett till
gamla ps2 kontrollerna iof. Det du kanske kan kolla efter är trasiga kontroller eller så med hela skal som folk säljer?

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Notera att det är emot reglerna att skriva "+1"-inlägg.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Jag som jobbar med TV-spel och tillbehör, kan tala om att även om det finns utbytbara skal till dessa kontroller, så är det mer värt att köpa en ny. Oftast skiljer det såpass lite mellan ett skal och en helt ny kontroll att det blir helt meningslöst.

Så eftersom de redan ersatt dig med 2 kontroller, så skulle jag spela vidare på de 2 trasiga, tills de ballar ur helt

F.ö. jag har inte noterat att det släppts utbytbara skal till PS3 kontroller hos min leverantör.

Permalänk
Medlem

så skalen är typ dyrare än allt i den??? trodde att dom skulle kostar typ 75kr st eller så men ok tack för svar iaf

Permalänk
Medlem

Köp 2 nya och sälj de andra som "defekt"?

Visa signatur

RTS :D