Permalänk

Bra Spel?

Jag letar efter något spel inte Wow elr Starcraft bara något mmo elr nåt skjutspel.. tack

Visa signatur

Yoooooo :D

Permalänk
Medlem

Metacritic.com

Permalänk
Medlem

global agenda är skoj

Permalänk

okej ska kolla!

Visa signatur

Yoooooo :D

Permalänk

sauerbraten

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

All Points Bulletin, ett spel som jag personligen spenderar allt för många timmar vid

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Modern Warfare 2

Permalänk
Inaktiv

the saboteur är ett som jag rekomenderar starkt, ett av dom bästa jag har spela på länge. men det e inte ett online spel så. du kanske var ute efter mer ett sån

Permalänk
Medlem
Skrivet av Villor:

Modern Warfare 2

Bläää -10000

Cs såklart!

Visa signatur

i7 860 @ 2.80 GHz | H50 PnP | XFX 5770 | XMS3 4 GB | FD R3
Fraktfritt Inet https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timeless Visions:

the saboteur är ett som jag rekomenderar starkt, ett av dom bästa jag har spela på länge. men det e inte ett online spel så. du kanske var ute efter mer ett sån

the saboteur ska nog testa det ..ser ju helt ok ut men hur e grafiken ..????

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk

Absolut inte Cs! xD ska kolla upp dom andra spelen

Visa signatur

Yoooooo :D

Permalänk
Medlem

Singularity och Prince of Persia - The forgotten sands

Singularity finns som multiplayer, dock inte kört det. Tycker båda spelen var grymt roliga i single player.

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

the saboteur ska nog testa det ..ser ju helt ok ut men hur e grafiken ..????

Bra.
Var beredd på rejält med buggar dock.

Permalänk
Medlem

någon som vet nån freeware/opensource spel med snygg grafik?

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk

Darkfall online, läs på dig först dock innan du börjar så du vet vad spelet går ut på. Finns gratis trial atm.

Permalänk
Skrivet av grontoankan:

Darkfall online, läs på dig först dock innan du börjar så du vet vad spelet går ut på. Finns gratis trial atm.

Håller med helt och fullt. Men kolla in lite youtube videos innan och läs på. Darkfall har en ganska hög tröskel innan man kommit in i det... men väl där kan man alldrig gå tillbaka till "vanliga" mmo's.

Ta en trial.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk

Crossfire, free 2 play (ja, jo... ingame content finns ju att köpa såklart) FPS, mycket i stil med CS, fast du köper vapen som du sen har alltid. Askul! men laggar nu när jag kör win 7 av nån anledning :/ Här: Cross Fire - Free Online FPS ? Home Det finns lite småfjantiga element som "mutant mode" men jag rekommenderar starkt ghost mode, vidare info på Z8games, peace and carrots.

Visa signatur

Mobo: AsRock B75M-ITX | GPU: Sapphire 290 Tri-x | CPU: Intel i5 2500k | HDD: 1.5TB diverse | SSD: Corsair Force GT 128GB | RAM: 8GB 1600Mhz Corsair | OS: Win 8.1 Pro 64 | Chassi: Fractal Design Node 304, Vitt |
Varför köper du sådana dyra komponenter när du inte har ens en fönsterlucka sidan? Ingen ser ju vad du har för saker i datorn - mw3gamer

Permalänk
Medlem

FPS = Battlefield Bad Company 2
MMO = LOTRO F2P

Visa signatur