Trådlösa Inear lurar till mp3n

Permalänk
Medlem

Trådlösa Inear lurar till mp3n

Hej Swec
Jag undrar om någon känner till någon bra inear hörlur som är trådlös?
Jag använder min mp3 flitigt och tycker att sladdar är i vägen så jag undrar om det finns trådlösa inear lurar att köpa?

Med vänlig hälsning

Kim

Permalänk
Medlem

Inte helt 100% men tror inte det finns några trådlösa inearlurar, blir jäkligt lurigt att fixa in ett batteri som klarar av att driva dem, och blir väldigt dyrt om den ska rulla på tex. små klockbatterier. Batterier är tunga, och en inear lur måste vara lätt för att kunna sitta fast i örat.

Permalänk
Medlem

ok jag misstänkte detta. Det finns kanske "vanliga" lurar som inte är inear som ändå är lite mindre som skulle funkar med mp3n och ändå är trådlösa?

Permalänk
Medlem

Hörlurar - Hitta de bästa priserna, information och omdömen Kolla där själv. Jag skummade igenom snabbt men alla verkar ha en ganska stor sändare, så inte direkt portabla.

Permalänk
Medlem

Jag beställde ett par Stereohörlurar AKG K-420 nu. Jag har verkligen tröttnat på inear lurar. De sitter aldrig riktigt bra under rörelse, när man tränar eller går eller vad man nu gör och sladden gör att det blir en massa oljud när den dunkar mot kroppen.

Permalänk
Medlem

Jo det e sant. Köpte själv ett par sennheiser PMX-80 till just träning men inear är ovärderliga när man ska åka tåg/buss/bil/flyg och vill stänga ute allt oljud.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra