Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Söker res-säck. Typ. Hjälp.

Som vi alla vet är det viktigaste när man reser, att man reser med stil. Jag såg nyligen ett avsnitt av beverly hills, där dylan mckay åker till punta brava för att sno nåns pengar, och han körde en "säck" liksom, istället för väska eller ryggsäck. Nåt mellanting kan man säga, har för mig att rambo har nåt liknande där i början av filmen också. Ascoolt! Jag vill ha! Har googlat på det mesta jag kunde komma på, men det här är det närmaste jag kom. Jag letar efter nåt mycket simplare, men typ i samma material och "stil". Det ska ju vara lite army över det:

Vad heter en sån väska? Var köper jag en?

TACK.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Jag lånade farsans som han hade under sina utlandstjänster på 80-talet, och kan lova dig att du kommer uppskatta en ryggsäck mycket mer, kanske en tross om du ska ha mycket grejer.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Mm men ryggsäck har jag, den här blir mer för kortare resor när man bara behöver ett par ombyten och en tandborste liksom.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Militärt överskottslager kanske?

Permalänk
Medlem

Duffel bag
Borde väl vara vad du söker.

Permalänk
Skrivet av Stune:

Duffel bag
Borde väl vara vad du söker.

Men det är ju en ryggsäck. Googlar man på "army kit bag" kan man få fram lite saker på diverse sidor, men det är sällan dom skickar utomlands, och gör dom det har man en fraktkostnad från helvetet.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Jag tror att du söker en "sjömanssäck".

Permalänk
Medlem