Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Det är en bugg så att det inte går att komma vidare. Sitter också fast där i väntan på patch. Riktigt jävla illa är det hur som helst.

Har alla denna bugg eller är det beroende på vilken dator du har?
Borde ingen på utvecklingsteamet spelat igenom hela spelet och kollat om han kunde spela igenom hela?

Nu är masterservern nere så nu kan man tydligen inte spela mulitplayer....

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Någon annan som inte ser några värden på latency i server browser?

Jag ser inte heller några värden.
Djävligt irriterande, de fanns där tidigare.

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av vikingone:

Har alla denna bugg eller är det beroende på vilken dator du har?
Borde ingen på utvecklingsteamet spelat igenom hela spelet och kollat om han kunde spela igenom hela?

Nu är masterservern nere så nu kan man tydligen inte spela mulitplayer....

Vad det beror på vet jag inte men alla har den inte

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vikingone:

Har alla denna bugg eller är det beroende på vilken dator du har?
Borde ingen på utvecklingsteamet spelat igenom hela spelet och kollat om han kunde spela igenom hela?

Nu är masterservern nere så nu kan man tydligen inte spela mulitplayer....

Vet inte, men min dator är då inte för svag. Och mina drivrutiner är up to date.
Hoppas dom fixar detta snart, riktigt sunkigt.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Moderator
Moderator

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/test.mp4
Funkar fint för mig. Knasar mycket i videon dels för att visa att det funkar och dels så är det för att min dator inte gillar att spela in video, är knappt spelbart när jag gör det

Intel + GeForce här, har fått känslan av att det framförallt är AMD-folket som haft problem.

Går nog rätt slött att tanka filmen, ska se om jag orkar ladda upp den någon annanstans. Förslag på någon sida? x)

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av JesperDa:

Så du springer inte runt och dödar folk i MP då? För det gör man i SP iaf, jag gissar på att miljöerna i MP är likvärdiga dem i SP? Så hur kan det inte alls vara likt?

Jämnför det med en bil. BMW vs Audi t ex.
Stor skillnad på grafikmotorn i MP och SP. Har du tillgång till det så borde du prova åtminstone en match innan du lägger det på hyllan

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/hellfire.png

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/test.mp4
Funkar fint för mig. Knasar mycket i videon dels för att visa att det funkar och dels så är det för att min dator inte gillar att spela in video, är knappt spelbart när jag gör det

Intel + GeForce här, har fått känslan av att det framförallt är AMD-folket som haft problem.

Går nog rätt slött att tanka filmen, ska se om jag orkar ladda upp den någon annanstans. Förslag på någon sida? x)

Har inte heller haft några problem. Har AMD + AMD. Jag klarade ut spelet tidigare idag och har hunnit spela om det en gång till sen dess. Tyckte spelet var jättebra. Dock kunde AI vara lite smartare. Sen kunde dom gärna ha fått arbetat på spelet längre och gjort det något längre...

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk

För alla er som gillar splatter på nära håll: När ni spelar som Dante Adams, om ni går fram till en fiende som ni har dödat och som ligger på rygg, sikta på huvudet och skjut. Om ni inte lyckas första gången, försök med en annan fiende.

Edit: Glömde att säga att det är hagelgeväret man ska använda...

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Braveheart:

Det är ett helt ok pris för ett nytt spel.

Såg det fanns hos PC-city till PS3 för 399kr, specialversionen dessutom.

Bara till boxen det är för dyrt. =/

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Kunde dom inte släppa en patch som fixar alla buggar istället..

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Kunde dom inte släppa en patch som fixar alla buggar istället..

Håller med. Har upptäkt en bugg då när helikoptern med rangers störtar och man möter upp med Voodoo och Precher och man skall upp för en kulle. Dem vill inte gå vidare där ifrån och alla fiender spawnar från en liten grop hela tiden

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

Håller med. Har upptäkt en bugg då när helikoptern med rangers störtar och man möter upp med Voodoo och Precher och man skall upp för en kulle. Dem vill inte gå vidare där ifrån och alla fiender spawnar från en liten grop hela tiden

Blir så sjukt less, hur kan dom släppa ett spel som inte är färdigt?
BLÄÄÄÄÄÄ.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Blir så sjukt less, hur kan dom släppa ett spel som inte är färdigt?
BLÄÄÄÄÄÄ.

Så går det om man litar på EA och DICE, igen.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av tofupunk:

Så går det om man litar på EA och DICE, igen.

Nu snackar de ju om buggar i SP, det är gjort av Danger Close och inte DICE.
(Även om jag tycker MP i både BC2 och MOH är helt värdelöst, försvarar inte DICE )

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

DICE har verkligen gått ner sig, ska bli väldigt intressant att se hur BF3 är vid release, där har dom ju möjlighet att uppa sig lite, men jag är skeptisk...

Permalänk

Buggen i SP där man ska slå ut bilar med Hellfire hade inte jag i min dator (betydligt fler än fyra bilar är det som ska slås ut).
Innan man kommer upp till tornets högsta punkt hade jag en av mina vapenbröder som absolut skulle springa in i väggen vid sidan av dörren, han lyckades till hälften och där blev han kvar...halvvägs in i väggen....
Det var bara att ladda om den delen och försöka igen. Lite buggigt och är inte imponerad av grafiken men spelet börjar bli roligare
För lätt är det, man tål en djävla massa stryk innan man dör.

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Medlem

Fint att spelet börjar med nåt jäkla .dll error om physx.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Xzup:

Verkar ju bara vara 2 saker som kan räknas som buggar egentligen, resten bara deras idéer om balans osv.

-- Less damage from bolt action

... Så bra då <_<

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hittar första roliga grejen nu, nästan i början efter att man hittat killen som är fastbunden och har en bomb på sig. Så sprängas han och gruppen fortsätter vidare, då följer man efter dem och när vi hoppade ner för nåt ställe så lyckades jag landa på Mother. Fram till han ställde sig vid en vägg, då kan man hoppa upp på ett tak så man hamnar utanför banan..

Bör komma ett klipp snart när jag laddat upp det

EDIT: Outside the map on Medal Of Honor - Xfire Video

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Medal of Honor

Vad har ni för FPS?

Jag ligger mellan 30-60 med v-sync på och det har aldrig hackat eller buggat.

Spec:
Phenom2 720BE 3.3 Ghz
4gb ddr2 800mzh 4-4-4-12
Asus 4890 960/4480

Permalänk
Medlem

Klarat kampanjen nu, jag tyckte faktist att den var fruktansvärt kul. Det kändes väldigt realistiskt. Kanske inte att man fällde 70 talibaner, mer känslan. Du var en soldat, du satt i skiten flera gånger. Sen tyckte ja slutat var sjukt deppigt, men det är ju krig och det hjälper ju till att skapa den där speciella känslan. Jag blev väldigt överraskad flera gånger. Fetaste var ju när man var ranger, ni som spelat vet ju vad ja menar med "a cellphone?" fyfan va fett!

Sen att kampanjen var laggig är ju en annan femma, spelade allt på max 1920 1080, stuttrade sönder ibland, lite trist. Antagligen är ja den enda som tyckte kampanjen var bra, den lyckades med stämning och action samt överraskningar. Bra jobbar Danger Close!!! Mycket bättre än CoD kampanjerna.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Jeboor:

Klarat kampanjen nu, jag tyckte faktist att den var fruktansvärt kul. Det kändes väldigt realistiskt. Kanske inte att man fällde 70 talibaner, mer känslan. Du var en soldat, du satt i skiten flera gånger. Sen tyckte ja slutat var sjukt deppigt, men det är ju krig och det hjälper ju till att skapa den där speciella känslan. Jag blev väldigt överraskad flera gånger. Fetaste var ju när man var ranger, ni som spelat vet ju vad ja menar med "a cellphone?" fyfan va fett!

Sen att kampanjen var laggig är ju en annan femma, spelade allt på max 1920 1080, stuttrade sönder ibland, lite trist. Antagligen är ja den enda som tyckte kampanjen var bra, den lyckades med stämning och action samt överraskningar. Bra jobbar Danger Close!!! Mycket bättre än CoD kampanjerna.

Det verkar inte som Danger Close gillar helikoptrar, de blir ju nedskjutna hela tiden

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Tarpentin0:

Nån som kan hjälpa med ett mission?

Är så att ja precis börjat spela å sitter totalt fast i single player,

man står i ett torn å kollar ner med nån kikare å ska bomba nå bilar med nå Hellfire bla bla. dom två första bilarna lyckas ja spränga. men dom andra två går inte att lägga nå Hellfires på :S fattar inge. har testa byta till de andra å får de inte att funka de heller :S

hur gör man nån som kan hjälpa, palla sitta fast dära när man vill fortsätta spela

Använd scroll-hjulet för att byta vapen, tror att du bara har ett antal hellfires...

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Medlem

Hej
Har precis lirat nån timme på Tier 1 mode men är sjukt besviken. Rätta mig men har jag missat något? Fysik och grafik känns ju minst sagt 8 år gammalt. Ser ju inte skitroligt ut direkt om man jämför med CoD4/MW2 t ex eller dess fysik/ anim. Är det någon som är hygglig att ge mig en crash course i vad detta spel var värt att vänta på?

Mvh / Jeppo

Visa signatur

Intel Core i5 7600K 3.8 GHz 6MB/be quiet! Pure Rock/Gigabyte Z270P-D3/Corsair 64 GB (2x32GB) DDR4 2400MHz CL14 Vengeance LPX /Samsung 850-Series EVO 250GB/Corsair CX650M 650W/WD Blue Low Power 4TB 5400rpm 64MB/ASUS GeForce GTX 1060 6GB

Fractal Design Define C Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xzup:

När släpps den då?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Den var redan släppt när han skrev inlägget, de har tydligen flyttat runt lite på sidan nu (därav trasig topic på hans länk osv) men den är i effekt iaf.

Okej tack!

Sitter här och lirar med en polare, men vi kan inte joina samma game, vad kan det bero på?
När jag försöker joina så kastas den andra ut typ.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av KKay:

Okej tack!

Sitter här och lirar med en polare, men vi kan inte joina samma game, vad kan det bero på?
När jag försöker joina så kastas den andra ut typ.

Det var lite knas på deras sida som sagt, blev fel när jag kollade upp en sak, tog därför bort mitt förra inlägg.

Ni har egna kopior och nycklar antar jag? "Sitter här och lirar med en polare" = Samma uppkoppling?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Det var lite knas på deras sida som sagt, blev fel när jag kollade upp en sak, tog därför bort mitt förra inlägg.

Ni har egna kopior och nycklar antar jag? "Sitter här och lirar med en polare" = Samma uppkoppling?

Japp, jag har på skiva och han köpte download på cdon.
Ja, vi sitter på samma uppkoppling.

Visa signatur

#framtiden