Permalänk
Medlem

Sophia Bush, one tree hill

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Alizee

Permalänk
Medlem

Maria Brinks

Jag hade...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Oja... förutom om hon börjar skrika på en mitt under akten... då hade jag nog blivit lite rädd... trots mitt långa hår

Permalänk

Söt i ansiktet, ja, men rätt oattraktiv faktiskt! I underkläder ser hon bara yxig ut, och det är ju inte så attraktivt..

Permalänk

Tacka vet jag den nya bloggen som startats Kroppsbilder DÄR har vi riktiga kvinnor (även män)!

Permalänk
Medlem

Har sitter jag och funderar på varför ingen har nominerat Deborah Ann Woll från True blood, söker upp en bild och vart blir jag länkad? till sida 53 i den här tråden, världen är bra lite ibland.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Iga Wyrwal

Permalänk
Medlem

Sofia Vergara

Permalänk
Medlem

Jag måste nog säga sweclockers egna johanna_l

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Elsa Billgren går inte av för hackor. Är extrem svag för rödhåriga.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Tabrett Bethell (Cara) Legend of The Seeker

Permalänk
Medlem

Inga dåliga meloner på dessa två

Permalänk
Medlem

Emilie de Ravin

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av RobinCC:

Sofia Vergara

Kurvor var det iaf

Skrivet av Coldfire2143:

Jag måste nog säga sweclockers egna johanna_l

Kan hålla med hehe.. en som visat upp sig lite mer än de andra tjejerna på swec.

Permalänk
Medlem

Sarah Chilke (Scrubs)

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Peta Wilson är riktigt fin

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Har börjat följa Fringe på sistone och fått syn på Anna Torv. Verkar vara en otroligt sympatisk och trevlig person samt inte lika Hollywood skadad som många andra. Fler som henne tack!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasse.L:

Har börjat följa Fringe på sistone och fått syn på Anna Torv. Verkar vara en otroligt sympatisk och trevlig person samt inte lika Hollywood skadad som många andra. Fler som henne tack!

Hehe, jo, eller i alla fall hennes karaktär. Lugn, logisk, inte bipolär... verkar vara rätt annorlunda i verkligheten dock.

Edit. Hursomhelst:
En stylad Melanie Laurent >

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Liz Vassey (CSI)

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kolsvart Katt:

Hon är sketvacker. Måste dock erkänna att jag inte hade sett röken av henne innan jag såg Inglourious Basterds. Hon ska tydligen vara med i Infödd Soldat också.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Inga Scharf - Sångare från Van Canto är underbart vacker.

Visa signatur

Gaming: MSI X570 MPG Gaming Plus -- AMD Ryzen 9 5900X -- Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ -- G.Skill 32GB 3600MHz CL14 -- Samsung 960 EVO 1TB -- 2x ASUS MG278Q -- Arch-based EndeavourOS
VR: ASRock B550M-ITX/ac -- AMD Ryzen 5 5600G -- ASUS RTX 3070 -- Corsair 16GB 3600MHz CL18 -- Kingston A2000 250GB -- Windows 10

Permalänk
Medlem

Katerina Graham från Vampire Diaries.

Permalänk
Medlem

Marion Cotillard. Hade gift mig med henne omedelbart, gdamn...

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Bridget Regan från legend of the seeker, är fantastiskt vacker..

Permalänk

Japp. Hon är ett tydligt bevis på att fräknar kan passa jäävligt bra på ett ansikte!

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Skrivet av lekman:

Funderade på att slänga upp en bild på Katerina Graham, men eftersom jag redan postat Nina Dobreva så kändes det som om det räckte med Vampire Diaries-nördandet!

Sen är det kul att kunna säga att man attraheras av någon som är mörkhyad ibland också. För omväxlings skull.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

Funderade på att slänga upp en bild på Katerina Graham, men eftersom jag redan postat Nina Dobreva så kändes det som om det räckte med Vampire Diaries-nördandet!

Sen är det kul att kunna säga att man attraheras av någon som är mörkhyad ibland också. För omväxlings skull.

Äh finns väl många godbitar från alla färger/raser... tex anledningen att man kollade på Boston Public, Sharon Leal.

Eller Hellcats.

Permalänk
Medlem

Vi brukar spela Playstation3 tillsammans.

Permalänk