Permalänk
Medlem

Matricks sjuka arbetskompisar

Man sitter och snackar med en arbetspolare om en massa saker. Och vi kommer in på Programmerings språk vs Programmerings språk. Lätthet, säkerhet etc. etc.... Detta är vad vi kom fram till.

BASIC är som en avsugning: Sjysst, säkert, lite småmysigt.

Pascal är som missionären: Helt OK, kan dock ge oönskade påföljder.

C++ är som roten i r*ven: Egentligen bäst, men passar man sig inte blir det bara skit.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

låter rätt bra faktiskt...........:D

Visa signatur

"People who invent random theories which only defend the vendor must have
been beaten as children. Beaten with sticks."
- Theo de Raadt

Permalänk
Medlem

sann poesi.

Visa signatur

[size="1"]Coder, Absynth Interactive
~ En köpt mod är knappt en mod alls ~ One software - one function(undvik bloat) ~[/size]

Permalänk
Medlem

Filosofer?

Visa signatur

Flane!

Permalänk
Medlem

Vad är då assembler?

Visa signatur

"`F' is group reply. This is because `G' is for sort and `g' is for get new mail. And `G' is for sort because `sort' used be called `group', and anyway `S' is for save mailbox and `s' is for file message in folder, because `f' is group reply and `F' is group reply including original text."

Permalänk
Medlem

matricks du har verkligen humor mannen

Visa signatur
Permalänk

1 1

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Hedersmedlem

haha...
Så sant, så sant

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

matricks: man blir som man umgås sägs det...

Permalänk
Glömsk

Men herregud en gång till? Dina s.k. programmeringsskämt var kanske roliga 1-2 gånger för några månader sedan, men nu skriver du sådanna här saker flera gånger i veckan och det stör mig. Det här är ett programmeringsforum, inget skojfriskt skämtforum där vi drar historier för varandra.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Men herregud en gång till? Dina s.k. programmeringsskämt var kanske roliga 1-2 gånger för några månader sedan, men nu skriver du sådanna här saker flera gånger i veckan och det stör mig. Det här är ett programmeringsforum, inget skojfriskt skämtforum där vi drar historier för varandra.

Lugn, mister.... kan inte säga att han drar skämten för ofta, och dessutom krävs det en speciell sorts humor för att uppskatta dem. Den sortens publik smyger runt i programmeringsforumet.

Utan att mena något illa kan jag säga att du verkar något magsur...

Visa signatur

Finis coronat opus.

Permalänk
Medlem

PHP - Som en handtralla. Kul ett tag, men går inte upp mot riktig horisontaltango.

Visa signatur

Har du nhGPS? kolla detta.
Fotograferar lite ibland när jag har tid. Annars jobbar jag som fotograf.

Permalänk
Medlem

lol

Visa signatur

orka

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Windows95 - d:\setup

Kvällens bästa !

Visa signatur

Får jag äta på ditt skägg?

g3wd.mine.nu

Permalänk
Hedersmedlem

Tycker nog Assembler är bäst:

Citat:

You try to shoot yourself in the foot, only to discover you must first invent the gun, the bullet, the trigger, and your foot.

Visa signatur

42

Permalänk
Hedersmedlem

% ls
foot.c foot.h foot.o toe.c toe.o
% rm * .o
rm: .o: No such file or directory
% ls
%

HAHA sådär kan det gå om man inte har alias för rm='rm -i'

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaggzz
Tycker nog Assembler är bäst:

Måste hålla med dig på den punkten

Citat:

Microsoft
Object "Foot" will be included in the next release. You can upgrade for $500

Den gillar jag.

Visa signatur

"People who invent random theories which only defend the vendor must have
been beaten as children. Beaten with sticks."
- Theo de Raadt

Permalänk

500 poäng för roten i röven !

Visa signatur

Våga inte ens prata filosofi med mig...