Call Of Duty: Black Ops

Permalänk
Medlem

Går det endast att hyra servers av gameservers.com ? och inte lägga upp sina egna? eller har jag fattat det hela fel?

Permalänk
Medlem

Fast nog kan man begära att ett spel som släpps 2010 ska se någorlunda snyggt och fräscht ut. Inte dejav'u upplevelser som det är nu som går en fem år tillbaks.
Har man en sån inställning att det här duger så kan utvecklingen lika gärna stanna.
Visst är det bra action, men jag kan inte hjälpa att det känns som man lirar UT2005 eller nåt

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Skrivet av FelixJ:

Går det endast att hyra servers av gameservers.com ? och inte lägga upp sina egna? eller har jag fattat det hela fel?

Precis! Man kan bara hyra ifrån gameservers.com, du kan inte lägga upp egna inte ens orankade eller wager.

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Jag hadde presis en 13 killstreak med mowahak och kniv, hur fan hittar jag filmen i theathre? hittar abra filmer från fösta dagen jag spelade typ. tacksam för svar

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Mitt spel balla ur totalt nyss.
Spelar ingen roll vad jag gör så startar spelet inte.
Får bara Fatal error hela tiden.
"Error: Could not load image "$g16r16".
Error: Could not load image "$r5g6b5".
Error: Could not load image "$blacktransparent".
Error: Could not load material "$floatz_donotremove".
Error: Could not load material "$processed_floatz_donotremove".
Error: Could not load material "$ps3_aadownsample_donotremove".
Error: Could not load material "particle_blend_donotremove".
Error: Could not load material "particle_zdownsample_donotremove".
Error: Could not load material "redact1".
Error: Could not load material "redact2".
Error: Could not load material "redact3".
Error: Could not load material "bloom_mip3_blur".
Error: Could not load material "$ps3_reload_zcull_donotremove".
Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
--- Initializing Voice ---
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmenttop'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmentbottom'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmenttrigger'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmentmuzzle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryreticle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryreticlecolor'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primarylens'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryemblem'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primarytag'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmenttop'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmentbottom'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmenttrigger'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmentmuzzle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryreticle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryreticlecolor'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondarylens'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryemblem'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondarytag'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'facepaintpattern'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'facepaintcolor'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmenttop'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmentbottom'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmenttrigger'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryattachmentmuzzle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryreticle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryreticlecolor'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primarylens'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primaryemblem'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'primarytag'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmenttop'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmentbottom'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmenttrigger'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryattachmentmuzzle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryreticle'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryreticlecolor'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondarylens'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondaryemblem'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'secondarytag'. Returning default item: 'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'facepaintpattern'. Returning default item:
'weapon_null'
No default item defined for loadout slot 'facepaintcolor'. Returning default item:
'weapon_null'
"

Har provat att installera om med det hjälpte föga...

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

Jag hadde presis en 13 killstreak med mowahak och kniv, hur fan hittar jag filmen i theathre? hittar abra filmer från fösta dagen jag spelade typ. tacksam för svar

Kanske tar någon dag innan dom dyker upp? Vet faktiskt inte hur de funkar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

Jag hadde presis en 13 killstreak med mowahak och kniv, hur fan hittar jag filmen i theathre? hittar abra filmer från fösta dagen jag spelade typ. tacksam för svar

theather är i beta och den buggar som fan, jag har 4 matcher där. och jag är inte med i en ända av dessa matcher, så räkna inte med theather ska spara vad du gör på ett tag

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Den här Patchen är det något man själv ska ladda ner eller den uppdateras automatiskt när man går in på multiplayer?
kan någon ge mig ett förslag på hur jag ska köra på för inställningar i multiplayer ? har denna configen:

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcusSWE87:

Den här Patchen är det något man själv ska ladda ner eller den uppdateras automatiskt när man går in på multiplayer?
kan någon ge mig ett förslag på hur jag ska köra på för inställningar i multiplayer ? har denna configen:

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Patchen installeras automatiskt. Du borde kunna köra på högsta inställningar med den riggen.

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.5GHz | GeForce GTX 680 | ASUS P8P67 PRO | Corsair Dominator 16GB 1600MHz | Samsung 830 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Tillägg till server-farmen! | Webhallens Blog

Tycker dock att de missar att ange att servrarna fortfarande är danska och av samma host som alla andra...

Av någon anledning hittar jag inte dessa servrar i listan inne i spelet. Eller är servrarna nere? Filtret inställt på all och yes men ser inte en enda. Trycker jag connect på sidan så säger steam att servern inte svarar

Permalänk
Skrivet av elius:

Patchen installeras automatiskt. Du borde kunna köra på högsta inställningar med den riggen.

ok tack! , har loggat in nu men jag kan inte se att det är någun uppdatering som går igång , men detta kanske inte syns?

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte kan ansluta nu?

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk

Fyfan, när jag har läst vad många skriver här så kan tänker jag att ni är för kräsna. Detta spel äger ju MW2 och det spelet var ganska bra. Jag har bara spelat single player hittils, men om jag ska spela multiplayer så gör det inget att det laggar. Varför? Jo för jag kan spela bc2 under tiden och vänta tills felet blir fixat.

Jag har bara väntat på att ett spel ska kännas som en film. Och nu har de gjort ett sådant spel, det är tamefan på tiden! Jag tycker dock att det borde kommit för flera år sedan. Och sedan finns det folk som klagar på filmerna? Om man är så beroende att man inte kan vänta några minuter så är det dags att sluta spela!

PS/ Eftersom jag har varit med på Sweclockers ett tag så vet jag att ni kommer kasta er över mitt inlägg som ett gäng rabiessmittade hundar....(men det gör inget för jag tycker vad jag tycker och jag vet varför ni tycker som ni tycker) PS nr2/ Var inte bortskämd med spel

Permalänk
Medlem

Ser att det är flertalet som har problem med lagg etc. Jag hajjar inte hur det kan lagga så mycket för folk.

Jag hadde lag de 3 första matcherna (nattrelease) dagen efter va typ allt bort blåst. Det jag gjorde som fick det spelbart var att höjja inställningarna på grafiken till max, ta bort skuggor och aa helt. Jag spelar spelet sedans flera dagar nästintill laggfritt. Den enda laggen jag få är i killcam eller ev på en kass server när jag kör radio buggy.

Här är gjort med ballistic knife och mowahawk only. Många tror att jag har lag men kan försökra folk om att det känns som att spela mw2 typ. Hadde alldrig tagit dessa med lagg och dessa vapnen.Tyvärr dyker iten matchen upp i teathre men har screens med rörelse schema efter de flesta killsen

shot0022 | Flickr - Photo Sharing!

Om jag kan spela det så bra på min dator (se info för specc) så kan andra det med. Spelet äger sönder Mw2, bc2, etc om man frågar mig.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av furuliden:

Fyfan, när jag har läst vad många skriver här så kan tänker jag att ni är för kräsna. Detta spel äger ju MW2 och det spelet var ganska bra. Jag har bara spelat single player hittils, men om jag ska spela multiplayer så gör det inget att det laggar. Varför? Jo för jag kan spela bc2 under tiden och vänta tills felet blir fixat.

Jag har bara väntat på att ett spel ska kännas som en film. Och nu har de gjort ett sådant spel, det är tamefan på tiden! Jag tycker dock att det borde kommit för flera år sedan. Och sedan finns det folk som klagar på filmerna? Om man är så beroende att man inte kan vänta några minuter så är det dags att sluta spela!

PS/ Eftersom jag har varit med på Sweclockers ett tag så vet jag att ni kommer kasta er över mitt inlägg som ett gäng rabiessmittade hundar....(men det gör inget för jag tycker vad jag tycker och jag vet varför ni tycker som ni tycker) PS nr2/ Var inte bortskämd med spel

Jag håller med till 100% Jag älskar detta spelet. Banorna är kanon, många nya och bra vapen, bra känsla och flyt, Wagermatch helt underbart spel läge, Ny zombiemode äger, kanonbra single kampanj. Betydligt roligare system i MP med vapnen, tillbehör och customisering, Har lirat som en dåre och nått lvl 46 nu och jag anser att just nu finns det inget bättre action MP online. Att hålla på och gnälla över problem som är helt uppenbara barnsjukdomar som kommer att patchas bort är enligt mig helt pointless och mer gnäll för gnällandets skull.

Det var exakt samma sak när MW2 släpptes en arme av gnällspikar sågade allting med spelet. Enligt mig är Battlefield, Medal of honor och Bad company rent skräp i jämförelse med COD serien. Mitt spel har aldrig hackat det minsta i SP och nu verkar det som mp börjar bli av med lagget, lirade 6 timmar igår helt laggfritt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av furuliden:

Fyfan, när jag har läst vad många skriver här så kan tänker jag att ni är för kräsna. Detta spel äger ju MW2 och det spelet var ganska bra. Jag har bara spelat single player hittils, men om jag ska spela multiplayer så gör det inget att det laggar. Varför? Jo för jag kan spela bc2 under tiden och vänta tills felet blir fixat.

Jag har bara väntat på att ett spel ska kännas som en film. Och nu har de gjort ett sådant spel, det är tamefan på tiden! Jag tycker dock att det borde kommit för flera år sedan. Och sedan finns det folk som klagar på filmerna? Om man är så beroende att man inte kan vänta några minuter så är det dags att sluta spela!

PS/ Eftersom jag har varit med på Sweclockers ett tag så vet jag att ni kommer kasta er över mitt inlägg som ett gäng rabiessmittade hundar....(men det gör inget för jag tycker vad jag tycker och jag vet varför ni tycker som ni tycker) PS nr2/ Var inte bortskämd med spel

Jag inte en rabiessmittad hund så jag tänkte citera dig bara för att jag håller med dig och det du skrev i ditt inlägg Älskar SP pga att storyn känns jäkligt intressant och scenerna är inte så jävligt överdrivet maffiga eller allmänt överdrivna som i MW2 där jag satt och halvfnissade hela tiden för att det kändes som om storyskrivarna hade försökt skita ut alla "coola" eller uppseendeväckande scener man kunde komma på :S

Sen tycker jag att MP blev mycket bättre med den lilla patchen som kom idag. Dock är det fortfarande laggit till och från men huvudsaken är att spelet är i grunden bra, de problem som finns kommer ju patchas bort iaf

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Skrivet av Yeah_Right:

Ser att det är flertalet som har problem med lagg etc. Jag hajjar inte hur det kan lagga så mycket för folk.

Jag hadde lag de 3 första matcherna (nattrelease) dagen efter va typ allt bort blåst. Det jag gjorde som fick det spelbart var att höjja inställningarna på grafiken till max, ta bort skuggor och aa helt. Jag spelar spelet sedans flera dagar nästintill laggfritt. Den enda laggen jag få är i killcam eller ev på en kass server när jag kör radio buggy.

Här är gjort med ballistic knife och mowahawk only. Många tror att jag har lag men kan försökra folk om att det känns som att spela mw2 typ. Hadde alldrig tagit dessa med lagg och dessa vapnen

shot0022 | Flickr - Photo Sharing!

Om jag kan spela det så bra på min dator (se info för specc) så kan andra det med. Spelet äger sönder Mw2, bc2, etc om man frågar mig.

Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10528389']Jag håller med till 100% Jag älskar detta spelet. Banorna är kanon, många nya och bra vapen, bra känsla och flyt, Wagermatch helt underbart spel läge, Ny zombiemode äger, kanonbra single kampanj. Betydligt roligare system i MP med vapnen, tillbehör och customisering, Har lirat som en dåre och nått lvl 46 nu och jag anser att just nu finns det inget bättre action MP online. Att hålla på och gnälla över problem som är helt uppenbara barnsjukdomar som kommer att patchas bort är enligt mig helt pointless och mer gnäll för gnällandets skull.

Det var exakt samma sak när MW2 släpptes en arme av gnällspikar sågade allting med spelet. Enligt mig är Battlefield, Medal of honor och Bad company rent skräp i jämförelse med COD serien. Mitt spel har aldrig hackat det minsta i SP och nu verkar det som mp börjar bli av med lagget, lirade 6 timmar igår helt laggfritt

Ser att båda ni två har ganska feta processorer med många kärnor och höga frekvenser. Anledningen till lagget såsom jag förstått det är att BO läcker och äter processorkraft, vilket gör att alla med 2 eller 4 kärnor utan HT kan uppleva lagget. Ni med 6 kärnor eller 4 med HT har så "overkill"-processorer att ni inte blir drabbade av lagget.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

kan vara så att det är prollen som gör allt för mig tur jag köpte 6 kärna endå då kanske

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Skrivet av Myrsloken91:

Ser att båda ni två har ganska feta processorer med många kärnor och höga frekvenser. Anledningen till lagget såsom jag förstått det är att BO läcker och äter processorkraft, vilket gör att alla med 2 eller 4 kärnor utan HT kan uppleva lagget. Ni med 6 kärnor eller 4 med HT har så "overkill"-processorer att ni inte blir drabbade av lagget.

Fel, det finns folk med dual core som klarar av det utan lagg och jag som sitter på en i5a med en väldigt lätt överklock har aldrig haft lagg. sen har jag även en polare som har 6 kärnig AMD cpu som är överklockad som laggar ibland.

Så det är något helt annat det beror på igentligen men vad det är vet jag inte.

Visa signatur

Speldatorn: Asus P7P55D EVO | Intel Core i5 750@3,5GHz | 4Gb 1333MHz | 5850 CF | 3x BenQ 2222HDL @ 5760x1080
Servern: ASRock FM2A85X | AMD A8-5600K @3,6GHz | 8GB 1866MHz Corsair Vengeance LP | 8TB Lagring

Permalänk
Medlem

333 kr för spelet på nyöppnade Elgiganten Megastore i lule.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur folk kan klaga på grafiken asså, kör ni med lägst på allt eller?

Visa signatur

| Intel i7 4690k | Fractal Design R4 | MSI GTX 970 | Asus Xonar DX | Corsair 750W | SSD Samsung 500GB + WD 1 TB | Corsair 16GB 1600MHz | Sennheiser PC360 | LG W2753VC |

Permalänk
Medlem

Mja, skeptisk, känns som ett steg bakåt från COD4, va gäller grafik, ljud spelkänsla, så direkt "fast" blev man ju inte, räcker med en bana för å tröttna, COD4/MW2 kunde man sitta i timmar i sträck för å arbeta upp XP'n...

Skrivet av pLaze:

Fattar inte hur folk kan klaga på grafiken asså, kör ni med lägst på allt eller?

Nej vi har lirat COD4/MW2...

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Skrivet av snozan:

Mja, skeptisk, känns som ett steg bakåt från COD4, va gäller grafik, ljud spelkänsla, så direkt "fast" blev man ju inte, räcker med en bana för å tröttna, COD4/MW2 kunde man sitta i timmar i sträck för å arbeta upp XP'n...

Nej vi har lirat COD4/MW2...

Så du kan lira spelet på 1920x1080 på extra och 16xAA? för jag tycker då inte att det är speciellt fult och tycker även det är en uppgradering från iaf cod4 (har inte spelat mw2)

Visa signatur

Speldatorn: Asus P7P55D EVO | Intel Core i5 750@3,5GHz | 4Gb 1333MHz | 5850 CF | 3x BenQ 2222HDL @ 5760x1080
Servern: ASRock FM2A85X | AMD A8-5600K @3,6GHz | 8GB 1866MHz Corsair Vengeance LP | 8TB Lagring

Permalänk

har ni tomtebloss i huvet ni som tycker att det är ett steg BAKÅT från cod4 ?! cod4 ser ut som 1.6 jämfört med Black ops!

Visa signatur

jag har en x6, vad har du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Fyfan, när jag har läst vad många skriver här så kan tänker jag att ni är för kräsna. Detta spel äger ju MW2 och det spelet var ganska bra. Jag har bara spelat single player hittils, men om jag ska spela multiplayer så gör det inget att det laggar. Varför? Jo för jag kan spela bc2 under tiden och vänta tills felet blir fixat.

Jag har bara väntat på att ett spel ska kännas som en film. Och nu har de gjort ett sådant spel, det är tamefan på tiden! Jag tycker dock att det borde kommit för flera år sedan. Och sedan finns det folk som klagar på filmerna? Om man är så beroende att man inte kan vänta några minuter så är det dags att sluta spela!

PS/ Eftersom jag har varit med på Sweclockers ett tag så vet jag att ni kommer kasta er över mitt inlägg som ett gäng rabiessmittade hundar....(men det gör inget för jag tycker vad jag tycker och jag vet varför ni tycker som ni tycker) PS nr2/ Var inte bortskämd med spel

Oh nej där har du fel jag kan inte mer än att hålla med dig!

Där emot tycker jag att de har krattat gräsmattan åt fel håll... när man har har en comunity över sig som säger att FAN spelet funkar inte änns med minimum kraven på PC... sedan hör man inte ett pip om att de jobbar på de. man hör att Community manager är rankad 15 i världen på zombie... lixom VA FAN BRYR JAG MIG OM DE!?! Jag vill iaf ha ett liten notis, Hej vi vet att spelet inte funkar för er vi jobbar på det. Det hade varit enouh! Men inte ens det fick vi.

Men absolut jag kna vänta men när man inte får info om VARFÖR man måste vänta tycker jag det är lite fel.

Jag tycker det lilla som jag har lyckat kräma ur spelet är Riktigt roligt och tror med en patch eller två kommer detta bli riktigt bra!

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zordor:

Där emot tycker jag att de har krattat gräsmattan åt fel håll...

Sjukt att du lade märke till det. De la in gräset åt fel håll för att hålla en praktikant sysselsatt, då han frågade för mycket och tog upp förmycket tid hos andra anställda ^^

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

Sjukt att du lade märke till det. De la in gräset åt fel håll för att hålla en praktikant sysselsatt, då han frågade för mycket och tog upp förmycket tid hos andra anställda ^^

haha seriöst?
Kan någon printa den fina gräsmattan

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av snoogiloo:

Så du kan lira spelet på 1920x1080 på extra och 16xAA? för jag tycker då inte att det är speciellt fult och tycker även det är en uppgradering från iaf cod4 (har inte spelat mw2)

Spelet är ju inte ens krävande, om man har en quad. Jag kör allt på högsta med datorn i sign i 1920x1200 med vsync på och det är sällan det droppar under 60 fps. Och nej, spelet är INTE snyggare än MW2. Kolla bara på vapnen så ser du direkt att Black Ops ser ut som BF2 i det avseendet.

EDIT: Vid närmare eftertanke finns det inte ett enda snyggt vapen i hela spelet, kanske den lilla bilden på vapnet man ser när man gör en klass, men inte när man väl spelar. T.ex. Galil och Famas är 100 ggr snyggare och mer realistiskt gjorda i CS 1.6 än i detta spel. Men jag kan inte sluta spela för det är så kul i MP! Wager äger! Fixa ljuden och nya texturer för vapen så är jag nöjd. Nu är det som att skjuta med en dov ärtpistol..

Permalänk

Undra om banorna(patcherna?) kommer att kosta som de gjorde på Mw2....

Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk

Roligt fram tills.. ja... nu.

"Det här spelet är inte tillgängligt just nu. Försök igen lite senare."

AM I THE ONLY ONE?

Visa signatur

| Sony A580 | Sigma 10-20/4-5.6 | Tamron 17-50/2.8 | Sigma 70/2.8 Macro | Konica Minolta 50/1.7 | Konicha Minolta 75-300/4.5-5.6 |