Permalänk

Ser ut att bli ett fint projekt väntar på med bilder

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Detta ser ut att bli snyggt! Bilden "usb + 2x 3,5 audio" får mig att tänka på Mac utseende. Sjukt snyggt!

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt och framförallt välgjort "bygge" Väntar med att ge dig höga poäng tills det är klart

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Medlem

Vad är de för vit dosa som ligger till vänster om din linksys router?

Visa signatur

NAS: Synology DS413

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut när det är klart då? Du får ju sätta ihop skiten ^^

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

(>^.^)> Datorn: B450 - Ryzen 7 3700X - GTX 1070 - 16GB 4000MHz <(^.^<)

Permalänk
Medlem

Hålen för usb-portarna va galet bra gjorda

Permalänk
Medlem

borrat allt själv med biltema borr stativet? galen?

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Avstängd

Riktigt Snyggt! Väntar på mera bilder

Permalänk
Avstängd

Intressant läsning
Jag har ett Asus M2A-VM Moderkort i min HTPC från 2007, Skulle vilja säga att det moderkortet och alla prollar med AM2 är overkill för "bara surfning".

Fast det börjar ju bli litet gammalt nu med USB3, DDR3 och nya prollar som kräver andra chipset. Samt vissa .mkv hackar betänkligt.

Fast rent ekonomiskt för att få en kompakt surf/hemdator finns det bättre/billigare alternativ.

En Netbook/Laptop med extern skärm, tangentbord och mus, antagligen också DVD-brännare. Borde inte kosta mycket mer än ditt projekt.

Satte ihop en Nettop som HTPC i sovrummet nu i sommar med ett ASUS Atom/ion moderkort och Compucase 8K01BS mini-ITX chassie.
Chassiet är snarlik ditt bygge i storlek. Mindre kraftfullt som surfdator än din men kräver mindre kylfläktar.

Fast jag antar att den drivande kraften för ditt intressanta bygge var att använda komponenter du hade hemma samt att få något du byggt själv.

Kan inte säga att jag blivit inspirerad då jag knappt kan koppla ihop datorer i delar men skoj att det att läsa vad folk som inte har tummen mitt i handen kan åstadkomma.

Mycket imponerande och och det verkar bli en stilig dator, hoppas elektronik industrin tröttnar på att lacka apparater svarta och kommer tillbaks med silverfärgade chassin snart...

Lycka till

Visa signatur

Vill bli avregistrerad från Sweclockers
Har tröttnat på det löjliga forumet...

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt bygge!

Var fick du tag på aluminium listerna?

Permalänk

Senast uppdaterat 2008...

Permalänk

Har nog sagt det innan. Men detta chassit är läckert!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jäkligt snyggt. Får själv lust att bygga en liten dator. Får dock vänta till nyår så jag får ihop lite pengar

5/5

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg kreation! Imponerad av detaljarbetet, finish och de briljanta lösningarna.

Permalänk

det vart jävligt nice

Permalänk

hur fan kan jag ha missat det här sjukt bra slutresultat! var stolt över det!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, gillar alla detaljer...

Visa signatur

Phanteks AMP 1000W || Gigabyte B760 Gaming || Intel Core i5 13600K || Artic Liquid Freezer II || G.Skill 32GB DDR5 6000Mhz || MSI GeForce GTX 4070 12GB Gaming X Trio || Kingston Fury Renegade M.2 NVMe 1TB + 1TB & 500GB M.2 SSD || 4TB WD ||

Citera för garanterat svar!

Permalänk
Medlem

Skit snygg!

Permalänk
Medlem

Snygg! Ska fixa server dator tror jag (till min CoD4 Clan... som jag och min kompis starta By The Way) den kommer jag köpa delar tillsammas med min kompis och jag fik fakstisk insperation(eller hur det stavas) av dendär

Visa signatur

CPU: Ryzen 1700x med be quiet! Pure Rock | GPU: 2x GTX 760 2GB i SLI | RAM: 16GB DDR4 | OS: Debian

Permalänk
Medlem

Sjukligt snyggt.

Visa signatur

AMD R9 5900X | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk

Sjukt snyggt arbete, älskar fronten!

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem

Sjukt Stiligt.Inget fusk jobb här ser jag.

Permalänk
Medlem

Bara jag som läste Tvelander av misstag? 😂
Riktigt tuff låda, kom och tänka på Corsair Carbide SPEC-OMEGA när jag såg fronten på chassit.
10/10 för nostalgin och snygg front 😎👍

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

I år fyller SweClockers 20 år. Det vill vi fira genom att bland annat lyfta fram gallerier som vi minns genom tiderna. Detta är ett av gallerierna vi väljer att lyfta på framsidan idag. @Le@nder

Läs mer om SweClockers 20 år här!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt. Ser ut som jag tänker mig att flytta en konsol till eget chassi.

Lever det än?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.