Permalänk

Ace edge 3200 problem att binda scroll

Har köpt en Ace Edge 3200 - Ace MO Laser Gaming EDGE3200 | MaxFPS.se
Den hade bara bra kommentarer osvosv, Den har 10 knappar och eftersom jag nästan bara spelar wow så tänkte jag att alla extra knappar vore skönt att spela med, fast när den kom så plugga jag i den spela lite tänkte inte på att binda allt på direkten, sen märkte jag att jag inte kan binda Scrollen, eller jag kan binda Scrollen när man rullar fram - bak - klickar. men den har Tilt så det ska gå att trycka scrollen åt vänster och höger också som buttons men det funkar inte i wow eller vent att binda dom knapparna. så jag e lite sur nu, Men nån som har haft problem med samma sak ? tilt knappar eller andra extra knappar på musen. Är lite borta jag har suttit och letat länkar i flera timmar nu men alla ideer uppskattas. Nått jag måste ladda ner`? eller ändra nå settings eller vad som helst, Eller tror ni bara att Tilt knapparna är trasiga? Dom andra knapparna går inte heller att binda men dom gör ju nånting iaf Ljus, dpi osvosv så jag vet inte.
Hjälp mig plz, vill som inte skicka tillbaka den och dom bah inte fan är det nå fel på den hära

Permalänk
Medlem

Har själv Edge 3200 men inte tänkt på det. Man måste nog skapa ett makro för att kunna binda till tilt h,v

Hoppas du får några vettiga svar

//Jacob