Erbjudanden på Steam

Permalänk
Skrivet av Humper:

Köpes, kan betala via paypal, AvP alltså

Sorry, ingen större efterfrågan här så jag köpte det för 6,8 euro själv

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

ta print screen på det, jag ska gå och handla nu, är det inte klart när jag kommer hem så startar jag om datorn.

ingen större risk att det är klart, det går inte att logga in alls nu

Permalänk
Medlem

Till er som inte ser era inköp, gå in på er profile på webben (se mitt tidigare inlägg)
Där skall det synas

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Nån som köpte DiRT 2 på rean?
Tänkte om nån vill spela nångång

jag är med på att spela när jag fått igång det.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woundead:

Till er som inte ser era inköp, gå in på er profile på webben (se mitt tidigare inlägg)
Där skall det synas

Jag hittar det inna på stems store och det står att jag äger det men jag kan inte installera det.

EDIT:
När jag trycker på Play now så refreshar den bara sidan på själva steam och samma ruta kommer upp igen.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ceogar:

Har den ryska versionen av spelet som man INTE kan ändra språk på, varken subs eller tal.. men eftersom jag redan har det kan jag inte köpa det igen Irriterande!

Provat kontakta Steam och försöka få utgåvan bytt till engelsk?

Permalänk
Moderator
Moderator

Impulsköp av Dirt 2 och Metro 2033 <_<

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Impulsköp av Dirt 2 och Metro 2033 <_<

får du det till att funka?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av mille666:

får du det till att funka?

Vet inte exakt vad du menar, men köpet fungerade fint och håller på och tankar dem i ett par MB/s.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

KOM IHÅG! Dagens steam-erbjudanden gäller bara i 30 minuter till!!!

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Vet inte exakt vad du menar, men köpet fungerade fint och håller på och tankar dem i ett par MB/s.

du är ensam om att få kunna ens ladda ner det, det syns inte ens i dom flestas bibliotek.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Moderator
Moderator

Verkar som att Metro snor åt sig nästan all trafik men funkar gör det iaf

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Provat kontakta Steam och försöka få utgåvan bytt till engelsk?

Tror det blir svårt då det var en Rysk licens köpt via g2play liknande Mailade om att det kanske kunde tabort den dock.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Verkar som att Metro snor åt sig nästan all trafik men funkar gör det iaf

http://data.fuskbugg.se/dipdip/smurpdurp.png

vafan jag vill också få min dirt 2 nu..

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk

Vad är detta för skit nu då?

Jag köpte Dirt: 2 i sista minut men det kommer inte upp i listan? Och pengarna har dragits från mitt konto?!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Edit: De tog bort erbjudandet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Vad är detta för skit nu då?

Jag köpte Dirt: 2 i sista minut men det kommer inte upp i listan? Och pengarna har dragits från mitt konto?!

läs vad vi har skrivit dom 2-3 senaste sidorna!

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

Jahapp, va det allt eller, kommer inget mer?
Väntar fortfarande på att spelen ska läggas till i spel viewn... om någon har börjat tanka lär dom haft tur att bli accepterad av servern, jag blir som bäst halvinloggad.

Permalänk
Inaktiv

Något är fel med Steam iallafall, försökt aktivera mitt Fallout: New Vegas som kom med posten idag men fungerar heller inte det. Släpper förmodligen under kvällen så försök härda ut.

Permalänk
Moderator
Moderator

Mitt Metro 2033 som jag köpte "nyss" är iaf ready to play

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Skulle köpa Orange Box igår, allt gick bra tills jag skulle betala, jag fick något error men ändå så drogs 7,5€ från mitt PayPal konto, fick inget spel heller. Men känns som att steam supporten kommer fixa det vilket känns skönt, det var inte mycket pengar men ändå.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Skulle köpa Orange Box igår, allt gick bra tills jag skulle betala, jag fick något error men ändå så drogs 7,5€ från mitt PayPal konto, fick inget spel heller. Men känns som att steam supporten kommer fixa det vilket känns skönt, det var inte mycket pengar men ändå.

syns det om du har licensen på kontohistorik, om du knappar in dej på inställningar i steamklienten, sen kontohistorik? Annars känner jag på mej att mitt inte heller kommer att hoppa dit. Hör av dej hur det går!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av AlbertMwugabi:

Skulle köpa Orange Box igår, allt gick bra tills jag skulle betala, jag fick något error men ändå så drogs 7,5€ från mitt PayPal konto, fick inget spel heller. Men känns som att steam supporten kommer fixa det vilket känns skönt, det var inte mycket pengar men ändå.

Tänkte också köpa det igår men glömde bort tiden och kom på det igen när klockan var typ 19.10 och erbjudandet var borta

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ni som har problem.
Jag hade även problem så det löste sig snabbt genom att jag ominstallerade steam. dock så hade jag bara MW2 installerat så det var ingen fara då

Permalänk
Medlem

Nu dök mina spel upp, kom upp en uppdatera inloggning ruta bara, den har dykt upp flera gånger men nu fungerar det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

syns det om du har licensen på kontohistorik, om du knappar in dej på inställningar i steamklienten, sen kontohistorik? Annars känner jag på mej att mitt inte heller kommer att hoppa dit. Hör av dej hur det går!

Nej syns inget där av Orange Box utan bara dom spel jag redan har. Skönt att det löste sig för dig. Steam sa att jag skulle vänta 3 dagar och se om mina pengar betalas tillbaka, annars skulle jag kontakta dom igen.

Skrivet av TheDaemon:

Tänkte också köpa det igår men glömde bort tiden och kom på det igen när klockan var typ 19.10 och erbjudandet var borta

Tror jag försökte lägga min beställning 5-10 min i 7, sen när det inte fungerade och jag kontaktade steam support så sa dom åt mig att prova göra köpet igen, då kostade spelet 29€ igen.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

Har sökt lite och har inte hittat något. När jag startar Dirt 2 och ska skapa ett Live-account så funkar det inte! Hur jag än gör! Kommer upp en ruta om att det kan vara något fel på Live-tjänsten eller min nätverksanslutning. Tacksam för svar!

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

Jag har två extra kopior av AvP som jag ger bort, PM:a mig ifall någon vill ha en kopia.

[edit] slut.

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem

7,5€ för orange box är ruskigt prisvärt. Hade det dock innan så blev Dirt 2 istället

Visa signatur

Asus P6T Deluxe V2 | i7 920 | PowerColor 5870 | Corsair 6Gb DDR3 1333mhz | Corsair 850W | Corsair Force 120 GB | 2xWD CB 640 GB | Obsidian 700D

Permalänk
Medlem
Skrivet av MagnusL:

Jag har två extra kopior av AvP som jag ger bort, PM:a mig ifall någon vill ha en kopia.

"Synd" att jag köpte AvP då
(nu tror jag ju dock att du redan gett iväg dem...)

Skrivet av anders190:

Något är fel med Steam iallafall, försökt aktivera mitt Fallout: New Vegas som kom med posten idag men fungerar heller inte det. Släpper förmodligen under kvällen så försök härda ut.

För min del fungerade det perfekt men det var ju på releasedagen också... verkar som att Steams servrar är ganska överbelastade då jag fick försöka ca. 50 gånger innan mitt köp gick igenom för två dagar sen.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.