Permalänk
Medlem

hjälp med internet...

Nu är det så att vi för en månad sen satt på ett 100/100 internet när e-phone ringde och min mamma lyfte på luren och gick på ett erbjudande gällande 100/10, för 100kr billigare i månaden. Men e-phone vägrade sätta igång det så vi kollade lite på bredband 2s(det vi använde tidigare) uppkopplingar och såg att det var exakt samma pris och hastighet som e-phone så vi bestämde oss för att byta tillbaka för hopp om att det kanske skulle funka och mindre telefon köer. Det funkade inte och vi blev jätte besvikna. Nu undrar jag om någon av er kanske fått samma problem och kanske vet hur man löser detta.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 REV B3 | Intel Core i5 2500K 4.2 GHz | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gigabyte GeForce GTX 580 | XFX 750W | Fractal Design R3 | Corsair h50

Permalänk
Medlem

Enligt konsumentköplagen kan man alltid häva ett köp

Visa signatur

Coolermaster ATCS 840 | Fractal Design Newton R2 1000W | Asus P6X58D PREMIUM | Intel Core i7 930@stock | H50 PnP | 6 GB Corsair XMS3 @1600 mhz | Sparkle nVidia GTX 480 | Corsair SSD Force Series 120 GB + 1 TB Samsung Spinpoint F3 | Windows 7

Permalänk
Medlem

Jo, men det är ju bara det att vi måste ha internet. kört på mobilt bredband i en månad och orkar inte mer av det. Vi har ringt i alla fall 3 gånger per vecka och frågat om vi kan göra något eller om vart vi ska ringa men inte fått någon respons precis.
Tack för svar

Visa signatur

MSI P67A-GD55 REV B3 | Intel Core i5 2500K 4.2 GHz | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gigabyte GeForce GTX 580 | XFX 750W | Fractal Design R3 | Corsair h50

Permalänk
Avstängd

Varje kommun ska ha en konsumentombudsman/kvinna. Hör med denna.