Var på nätet köper man snygga vinterjackor billigt?

Permalänk

Var på nätet köper man snygga vinterjackor billigt?

Gillar de jackor man hittar på sportaffärer, som denna:

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Permalänk

Tackar fler tips?
Vilken valuta är det på sidan? Svårt att se skillnad på dollar, euro o pund.
Skickar de till Sverige, frakt?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av swenorth1:

Tackar fler tips?
Vilken valuta är det på sidan? Svårt att se skillnad på dollar, euro o pund.
Skickar de till Sverige, frakt?

välj själv uppe i högra hörnet...

Permalänk

Är detta en Scam sida som inte är äkta? Priserna är ju sjukt låga och de använder sig bla. av Ecpss payment som inte alls verkar seriösa....!!???

VARNING!

"www.ecpss.com Fruad Third Party Payment Scammer"

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Ja jag tvivlar starkt på att det är äkta varor i alla fall.
Isåfall är det riktiga överpriser på kopior

Permalänk
Medlem

Betala med kreditkort så är du grön ifall det skiter sig.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Börjar bli nervös nu! Såg att de dragit summan från min bankkonto....hoppas bara nu att det dyker upp några kläder!
Ska man vara orolig och spärra och byta visa kort?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Kanske inte var helt smart av mig att länka till en sån site (man blir dum av öl).
har dock inte hört om några som blivit blåsta därifrån och varorna skall vara av bra kvalitet.
MEN som sagt all kontakt info om sidan är till en hotmail adress och betalningen verkar ju lite skumme nu som swenorth1 skrev...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kryll:

Kanske inte var helt smart av mig att länka till en sån site (man blir dum av öl).
har dock inte hört om några som blivit blåsta därifrån och varorna skall vara av bra kvalitet.
MEN som sagt all kontakt info om sidan är till en hotmail adress och betalningen verkar ju lite skumme nu som swenorth1 skrev...

Jag hade spärrat beloppet, kortet och ja...allt som går och spärra.:) Men det är jag det. Har du kreditkort får du tillbaka pengarna om det, som någon sa, skulle skita sig (men du kanske bör spärra så banken ser att du gjort allt i din makt och inte varit lättvindig med pengarna så att säga:)).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Har då fått svar av de nu, så kanske det går bra och att de är seriösa!
Men det vet man ju inte förrän man fått grejerna.

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

I framtiden så finns det ju säkrare sätt att handla via nätet än direkt med visakortet. Swedbank har till exempel tjänsten e-kort och funkar perfekt de gånger paypal/payson inte funkar

Permalänk

Jag har handlat från dom 2ggr och alltid betalat med Paypal. Grejorna som jag har beställt har alltid kommit med och det är inget fel på kvaliteten.
Fick min förra leverans för ca 1månad sedan med 3st vinterjackor.

Permalänk

Har då inte fått några varor än
Beställde för drygt 3 veckor sedan, pengarna är dragna från mitt konto men nu verkar de ha bytt adress till .org och svarar ej på mail!
Anar oråd!
Varning!

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB