Samlingstråd för roliga länkar, filmer och bilder

Permalänk
Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av haaken:

YouTube - moto cross training

En klassiker

hur gör man för att lägga in så videon syns i inlägget?

ta bort allting före ?v= där har du koden för klippet. har man andra parametrar efter detta så brukar det vara en §& eller något sånt och då ska den och allting bakom den bort.

sen använder man bara [youtube] tag

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Permalänk

Då knycker jag inlägg nummer 1000!

Jag vet vad ni tänker, och jag har den perfekta länken för att uttrycka er sorg och ilska över min fräckhet;

Klicky

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Då knycker jag inlägg nummer 1000!

Jag vet vad ni tänker, och jag har den perfekta länken för att uttrycka er sorg och ilska över min fräckhet;

Klicky

Fail! 1001 blev du

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Fail! 1001 blev du

Inte enligt min räknare Nu stog den på 1001 när du postade.

Edit: Första posten räknas inte!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rankko:

Hahaha! Skönaste på länge. Skrattade riktigt högt.

Visa signatur

i5 4670K, 16GB ram, 1070GTX

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

Reporter-nedsig Nedsig

Haha det är så synd om den här killen men kunde inte hjälpa att bara garva ihjäl mig.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Herregud vad jag skrattade åt den! Dels åt att den var så rolig och dels att det tog en minut för mig att fatta

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem

Sitter på så dålig dator nu så man ser bara bakgrunden istället för webbläsaren som byter läge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Herregud vad jag skrattade åt den! Dels åt att den var så rolig och dels att det tog en minut för mig att fatta

Jag tror min minut har gått, men nix jag kopplar inte. Nåja, jag kan nog vara tillfreds iallafall

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Jag tror min minut har gått, men nix jag kopplar inte. Nåja, jag kan nog vara tillfreds iallafall

Haiti = jordbävning för inte så länge sedan. När man hållt in F11 ett litet tag och sen släpper skakar det ett par gånger. Kopplar det nu?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Funkar ju inte riktigt lika bra om man normalt inte kör fullskärm på webläsaren
(fast jag e så jäkla seg just nu att jag nog inte hade kopplat iallafall!)

Tack för förklaringen! Nu kan skämtet få ett trött litet leende från mig

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Nej det hade du rätt i Kör alltid fullskärm stör mig som tusan alla andra storlekar

oioioi.se - Julkalender garanterat fler än jag som kollat din deras julkalender, säkert postats här i tråden tidigare också men den är ju för underbar Även dom äldre kalendrarna hade en del roliga luckor måste jag säga

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Sjukt skön Norton antivirusreklam med Dolph Lundgren

Nej jag jobbar inte för Norton och gillar oftast inte TV-reklam men detta tar fan priset! En rolig reklamsnutt med Dolph Lundgren.
Gav mig ett gott skratt iaf

För er som missat den är länken nedanför.

http://www.youtube.com/watch?v=L70I0vTwYxg

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ha inspelad i samma lokal som knightrider (vad det verkar som)

I övrigt, skönt reklamklipp!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Blankah:

Nej jag jobbar inte för Norton och gillar oftast inte TV-reklam men detta tar fan priset! En rolig reklamsnutt med Dolph Lundgren.
Gav mig ett gott skratt iaf

För er som missat den är länken nedanför.

http://www.youtube.com/watch?v=L70I0vTwYxg

Hah, ost
... här är alternativet "deny":
http://www.youtube.com/watch?v=G6ryQ8N_Lv0

Skrivet av tcntad:

Ha inspelad i samma lokal som knightrider

Komiskt att du sa det
http://www.youtube.com/watch?v=pgrOKlV9CNI
http://www.youtube.com/watch?v=lttqpsK7LWU
http://www.youtube.com/watch?v=jf9WEd3bcP4

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

I would so do her...

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

I would so do her...

Wouldn't we all?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare