Permalänk

fan vad snyggt det blev, snacka om snygg och unik combo !

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Riktigt snyggt! Blir sugen på att sleeva mitt eget med röd och svart så det matchar mitt formula kort. Har ett hx650 så antar att kablarna är lika långa som dina. Hur mycket gick det åt? Allt?

Tackar, det e då min dator som jag fick sleeva, fick hjälp av min bror vilket var kul, men inte när han sommnade kl 2 på natten och jag fick sitta som en idiot till 8 på morgonen hahaha, det slutade att allt blev suddigt, och kunde knappt se vad jag gjorde, och hade kunde fan knappr lossa kablarna på 24-pins ATX kontakten, några spna hakar blev sönriga men böjde tillbaka de försiktigt så löste allting sig finemang :D.

Skrivet av anemic:

Ruskigt snyggt!

Tackar, man e riktigt stoolt ägare

Skrivet av GreyWings:

Galet snyggt! Brodern verkar ha riktigt bra smak!

Jo vist, liksom jag hade tänkt göra Ljusblått/Grått/Svart men svart fassn inte i den tunna varianten så det fick bli Grått och Ljusblått

Skrivet av svan_lind89:

Ska du döda någon med denna eller?

Ja tänkte väl det ;D

Riktigt najs! 4/5 Toasters !

Tackar :D!

Skrivet av SteFFoo:

Observera att detta är min äldre sleeve, som har något mindre diameter än nuvarande.
Reade ut denna och den kom ju till bra användning ser jag

Jag älskade denna sveeven, jag vart skitnöjd under hela processen, hade svårt att få ut pinsen me häftstift så jag fick springa te verkstan och göra ett eget som gjorde allt så mkt lättare

Jo verkligen, skulle nog vilja köpa mer utav dör för att få klart 4 pins molex slingorna och sata slingorna :)!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk

grymmt jobb där, nice schleeve verktyg

Permalänk

Impressed !, bra med kräm i nätagget med :), vad har du för grafikkort ???

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lenwoodoo:

fan vad snyggt det blev, snacka om snygg och unik combo !

Tackar :), visst var den snygg

Skrivet av MicroBugg:

grymmt jobb där, nice schleeve verktyg

haaha min bror är bäst på att göra schleeve verktyg ;P

Skrivet av RadioBuzzer:

Impressed !, bra med kräm i nätagget med :), vad har du för grafikkort ???

japp 1KW räcker långt !, han Har ett 480 och ett 260 :), hans andra 480 är på lagning :/

Permalänk
Medlem

schnyggt ;3

Permalänk
Medlem

snyggt, och tack för att du visar mig hur man sleevear

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poiz:

schnyggt ;3

tackar :3

Skrivet av icx98:

snyggt, och tack för att du visar mig hur man sleevear

tack, var så god !

Permalänk

satan va snyggt, bra färgval.
jag hade dock aldrig orkat

Visa signatur

Asus WS X299 SAGE/10G | i9-10980XE | 6700XT | Samsung G9 | Dark Power Pro P8 900W | Define R5 Limited Gold | WD Black SN750 1TB NVMe | 8x Micron M500 960GB RAID 0

Asus Rampage IV | Xeon E5 1680 V2 | 64GB 1866MHz | GTX 980 Ti | NEC MultiSync FE2111SB (CRT) | Fractal Edison 750W | Define R2 | Liteon 512GB NVMe | 4x Micron M500 960GB RAID 0

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cordinator:

satan va snyggt, bra färgval.
jag hade dock aldrig orkat

tackar tacakar...Hur kan du säga så:O Det är skitkul

Permalänk
Medlem
Skrivet av acezz:

tackar tacakar...Hur kan du säga så:O Det är skitkul

haha men du kollade ju bara på haha

Permalänk

Fint Blir nog grå/blått på min sleeve

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Fint Blir nog grå/blått på min sleeve

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroBugg:

grymmt jobb där, nice schleeve verktyg

Min lilla skapelse haha, den håller jävligt bra om jag får säga ;D

Skrivet av RadioBuzzer:

Impressed !, bra med kräm i nätagget med :), vad har du för grafikkort ???

580 + 480 (260gtx ersätter 580 som bioset hade kraschat på), men det kommer senare

Skrivet av Poiz:

schnyggt ;3

Tackar

Skrivet av icx98:

snyggt, och tack för att du visar mig hur man sleevear

et var så lite så

Skrivet av Cordinator:

satan va snyggt, bra färgval.
jag hade dock aldrig orkat

Hahaha det som e så kuuull :D!!! Dock så blir det svårt att koncentrera sig och det blir suddigt som om man inte ställt in focusen rätt, så nästan hela 24pins atx:en var det att chansa ta bort kablarna, sabbade typ 8 kontaktstift men men det löste sig haha xD

Skrivet av Markthegreat:

Fint Blir nog grå/blått på min sleeve

Neeej :O, dont :O, i have copyright muhahah

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Grymt jobb! Men inget illa menat men blev det inte satans mycket kablage? Ser faktiskt lite rörigt ut! Några planer i framtiden att göra det lite mer "stilrenare"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

Riktigt bra resultat! Fast vissa bilder var läskiga...
5p

Skrivet av KsKz_91:

Visst är det :), vad var läskigt ???

Jag gissar på Dr Pepper bilden (läsk-ig)..

Kan bara instämma med övriga hyllningskören, riktigt snyggt bygge och färgkombon är superb! En vacker dag när mitt husdjur "latmasken" har gått till dom sälla jaktmarkerna ska jag ta tag i ett eget bygge.

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt:) 5p utan tvekan:P

Permalänk
Medlem

Snyggt, vad är det magiska stiftet gjort av?
BTW fläktarna i taket sitter åt fel håll.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Grymt jobb! Men inget illa menat men blev det inte satans mycket kablage? Ser faktiskt lite rörigt ut! Några planer i framtiden att göra det lite mer "stilrenare"?

jaaja det kommer fixas längre fram, man har ju inte orken att fixa det efter en hels dag sleevande, dygnade 23 timmar

Skrivet av McFeast:

Jag gissar på Dr Pepper bilden (läsk-ig)..

Kan bara instämma med övriga hyllningskören, riktigt snyggt bygge och färgkombon är superb! En vacker dag när mitt husdjur "latmasken" har gått till dom sälla jaktmarkerna ska jag ta tag i ett eget bygge.

dr pepper e gott :(, haha tackar tackar :), lån in husdjuret i en bur fan haha xD

Skrivet av Krona:

Riktigt snyggt:) 5p utan tvekan:P

tackar

Skrivet av Piece of Cake:

Snyggt, vad är det magiska stiftet gjort av?
BTW fläktarna i taket sitter åt fel håll.

ett häftstift, fast det är skitsvårt att få det helt rätt, Har du någonsinn läst på ämnet "KYLNING", det där är alternativet för bästa kylning för prollen, och det är så det ska vara!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

ett häftstift, fast det är skitsvårt att få det helt rätt, Har du någonsinn läst på ämnet "KYLNING", det där är alternativet för bästa kylning för prollen, och det är så det ska vara!

Kan inte täkna mig att man kan göra det av ett häftstift, om du inte menar en sådan där klammer som man häftar ihop papper med.
Jo, jag har läst kylning och eftersom värme stiger så kan man inte annat än pajja luftflödet genom att ha fläktarna så, det kanske blir bättre för processorn, men resten av datorn blir lidande.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Alltid stavas alltid med 2 L och aldrig stavas aldrig med 2 L.

Forutom den lilla remindern, snyggt, tycker jag med!

Permalänk
Medlem

Utmärkta bilder! Sjukt snyggt blev det.

Permalänk
Medlem

Snyggt! Jag önskar verkligen jag hade tålamod att fixa nåt liknande. Tur man har en låda utan fönster

Permalänk
Skrivet av Piece of Cake:

Kan inte täkna mig att man kan göra det av ett häftstift, om du inte menar en sådan där klammer som man häftar ihop papper med.
Jo, jag har läst kylning och eftersom värme stiger så kan man inte annat än pajja luftflödet genom att ha fläktarna så, det kanske blir bättre för processorn, men resten av datorn blir lidande.

klammer man häftar papper med menar han

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Kan inte täkna mig att man kan göra det av ett häftstift, om du inte menar en sådan där klammer som man häftar ihop papper med.
Jo, jag har läst kylning och eftersom värme stiger så kan man inte annat än pajja luftflödet genom att ha fläktarna så, det kanske blir bättre för processorn, men resten av datorn blir lidande.

ahh han har redan 2 outflows ??, för bästa kylning så ska det vara så, oavsätt vad som kyls, då kyls även minnena bättre, och övredelen utav mobot, den varma luften från cpun går ändå ur ur det andra hålet och bak ofc

Skrivet av Zegrod:

Alltid stavas alltid med 2 L och aldrig stavas aldrig med 2 L.

Forutom den lilla remindern, snyggt, tycker jag med!

Vad menar du? Såklart du tycker ;3

Skrivet av Robeliboban:

Utmärkta bilder! Sjukt snyggt blev det.

Tacka broderns kamerautrustning

Skrivet av arnaxh:

Snyggt! Jag önskar verkligen jag hade tålamod att fixa nåt liknande. Tur man har en låda utan fönster

Tack ! Det bästa att göra det är när man inte har något att göra, haha :P, min bror har planer på att fixa ett snyggt fönster på sitt fractal

Skrivet av Arne-Mohammed:

klammer man häftar papper med menar han

ja men det heter också häftstift

Permalänk
Medlem

Snart blir det UV-Bilder

Permalänk
Medlem

Har du använt dig av mdpc-x och isåfall märkte du någon kvalités skillnad?

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini-ryttge:

Har du använt dig av mdpc-x och isåfall märkte du någon kvalités skillnad?

jag tycker det inte är sån stor skillnad, förutom att trådarna på mdpc-x sleeve är lite tjockare vilket gör det tätare så att det inte lyser igenom, men djungelapas sleeve är nästan lika tätt ändå

Permalänk
Avstängd

Kan man inte bara ta ur kablarna ur kontakterna och sen dra bort magneten? och vad gör en magnet på kabeln?

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

Kan man inte bara ta ur kablarna ur kontakterna och sen dra bort magneten? och vad gör en magnet på kabeln?

jo det kan man men det är inte nödvändigt, du kan göra så om du vill, men det kommer inte se fint ut heller...den samlar bara in magnetfälten som skapas runt kablarna i dc ström