Revue stjäl rampljuset i Logitechs monter

Permalänk
Melding Plague

Revue stjäl rampljuset i Logitechs monter

Tangentbord och möss i all ära, hos den schweiziska tillbehörsjätten Logitech är det en ny produkt som stjäl uppmärksamheten.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Gillar att ni lägger ut nyheter kl 03:24

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Damnit, jag som tänkte vara den första som postar! nå, dinovon är jag sugen på, som är i bakgrunden.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Vad är den lilla laptop liknande saken i bakgrunden?

Permalänk
Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Prudo:

Gillar att ni lägger ut nyheter kl 03:24

bra att du är glad med det är väll inte samma tid där som här?

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Skrivet av The Mupp:

bra att du är glad med det är väll inte samma tid där som här?

Det har du helt rätt i. Fel av mig!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

hihi.. soldrivet tangentbord... inget för lanare... ;D

Visa signatur

AMD FX-Series FX-8370 4,3GHz Socket AM3+-Corsair Hydro iCUE H100x RGB Elite 240mm-Asus TUF Sabertooth 990FX R3.0-Corsair XMS3 Vengeance Black DDR3 1600MHz 4x4GB-Asus Radeon RX 7700 XT TUF Gaming OC Edition HDMI 3xDP 12GB-OCZ Vertex 4 250Gb-Corsair 1200AX-CoolerMaster CmStacker-Win8x64-Vantage P20600-Fire Strike 24000

Permalänk

Fina saker, gillar verkligen t-bordet

Förlåt men jag småfnissade åt "strömmande video"

Permalänk
Medlem

Gillar att ni gör reklam för er själva genom att öppna sweclockers.com där borta!

Inget nytt om någon ersättare till Z-5500?

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk
Medlem

Men eftersom androd egentligen inte är så himla öppet så tvivlar jag på att den kommer kunna köra xbmc eller liknande.

Visa signatur

Tänker inte skryta om alla mina prylar, så det får bli att framföra faktan att jag lagar godare köttbullar än dig.

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul om redaktionen kunde lägga upp lite video från CES, behöver ju inte vara något avancerat reportage, utan bara gå omkring på mässan o filma montrar & hårdvara. Så man får en liten känsla hur där är

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Oooh tangentbordet såg riktigt nice ut, lite som ett fulare smidigare diNovo Edge med bättre touchpad. Funkar det till PC mån tro?

Edit: Japp, men massa onödiga knappar då som säkerligen inte går använda. Vore fint med PC-anpassad version av det där! diNovo Edge saknar konkurrens och det ogillar jag...

Permalänk

Logitech alltid i framkant vad gäller utveckling och finesser! Tillsammans med deras underbara support är dom nog ett av de trevligaste företag jag nånsin haft erfarenheten att ha att göra med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doctor Pepper:

Logitech alltid i framkant vad gäller utveckling och finesser! Tillsammans med deras underbara support är dom nog ett av de trevligaste företag jag nånsin haft erfarenheten att ha att göra med!

Så sant som de är sagt:)

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doctor Pepper:

Logitech alltid i framkant vad gäller utveckling och finesser! Tillsammans med deras underbara support är dom nog ett av de trevligaste företag jag nånsin haft erfarenheten att ha att göra med!

Indeed! Bra support åsså, dock så är jag kass på danska så exet fick ta över det samtalet

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Skrivet av hobs0n:

Indeed! Bra support åsså, dock så är jag kass på danska så exet fick ta över det samtalet

Danska? Haha kom du till någon med grov skånska eller?

Permalänk
Medlem

Bara den klarar MKV och DTS-HD samt Dolby Digital True-HD så är den välkommen hos mig..:)

Visa signatur

Speldator:Gigabyte Aorus Pro b550, 16GB DDR4, AMD 5800x ,MSI Suprim x RTX 3080 ,WD nvme 1TB, Samsung 1tb ssd, Win 10 Pro, Samsung odyssey G7 27"
TVspel: Xbox One x, Nintendo 8-bit, Nintendo Gamecube, Nintendo 64, Nintendo Wii Nintendo Switch TV: LG 65" C8 Oled

Permalänk

Bara jag som blev lite lurad?

>If you can think it, you can watch it.
>Ny produkt som stjäl uppmärksamheten
>Kille blundar och kollar på skärm (If you can think it)
>Konstig sak på killens huvud, innan jag ser att det är skärmen på en keps.

Jag trodde rakt av att dom hade uppfunnit en grunka som kunde läsa dina tankar och visa det..

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

lol kurd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Prudo:

Det har du helt rätt i. Fel av mig!

easy mistake to make

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Skrivet av Nyhet:

Tangentbord och möss i all ära, hos den schweiziska tillbehörsjätten Logitech är det en ny produkt som stjäl uppmärksamheten.

Läs artikeln

Vem använder sitt tangetbord ute i solen:D?

Visa signatur

Amd Phenom 6 1090t@3.6Ghz, Noctua d-14,Asus 570, Kingstone 4x2 G 1600Mhz, Gigabyte GA-890FXA-UD5, Socket-AM3, CM Silent pro 700W, Chassi: CM 690 II Advanced Svart, Massa fläktar. Windows 7 pro, 64 bitars

Permalänk
Skrivet av Mr. Prudo:

Gillar att ni lägger ut nyheter kl 03:24

De är i USA nu så det är inte natt för dem:) tror jag iallafall, de skulle väll till vegas på den där mässan?:)

Visa signatur

Amd Phenom 6 1090t@3.6Ghz, Noctua d-14,Asus 570, Kingstone 4x2 G 1600Mhz, Gigabyte GA-890FXA-UD5, Socket-AM3, CM Silent pro 700W, Chassi: CM 690 II Advanced Svart, Massa fläktar. Windows 7 pro, 64 bitars

Permalänk
Medlem

Så ni är där (CES, Las vegas)? Såg en annan artikel här på Sweclockers och där refererade ni till Engadget, vilket fick mig att tro att Sweclockers gänget inte är där. Men nu ser jag ju Sweclockers sajten på en produkt, är det kanske bara någon annan där som surfade in på Swec?

Om ni nu är där vore det väldigt fin med lite videoklipp!

Permalänk
Skrivet av kurdpopcorn:

Bara jag som blev lite lurad?
http://i55.tinypic.com/105rt3p.jpg

>If you can think it, you can watch it.
>Ny produkt som stjäl uppmärksamheten
>Kille blundar och kollar på skärm (If you can think it)
>Konstig sak på killens huvud, innan jag ser att det är skärmen på en keps.

Jag trodde rakt av att dom hade uppfunnit en grunka som kunde läsa dina tankar och visa det..

HAHAHAHA!!!

Permalänk
Medlem

Gillar verkligen Logitechs produkter, men börjar bli riktigt less på att allt ska vara pianolack svart. Mitt Dinovo for notebooks är sällan blank och fin, likaså min M505. Tråkigt när en mikrofiberduk har blivit ett PC tillbehör...

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pato:

Gillar verkligen Logitechs produkter, men börjar bli riktigt less på att allt ska vara pianolack svart. Mitt Dinovo for notebooks är sällan blank och fin, likaså min M505. Tråkigt när en mikrofiberduk har blivit ett PC tillbehör...

Själv föredrar jag matt svart, betydligt mer sobert. Pianolack ser plastigt och billigt ut. Dessutom så tål det knappt att man petar på det så blir det repigt och då ska vi inte tala om att det drar åt sig damm och fettfläckar från händer etc. Man ska springa omkring med en mikrofiberduk mest hela tiden. Men det är väl så majoriteten av kunderna vill ha det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zwete:

Men eftersom androd egentligen inte är så himla öppet så tvivlar jag på att den kommer kunna köra xbmc eller liknande.

Hur tänkte du där? Källkoden kan man tanka och läsa här: source.android.com. Allt är öppen kod. Så att ditt påstående att det inte är öppet ifrågasätter jag.

Permalänk

Någon som vet när Logitech Keyboard Controller kommer till Sverige?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Ett inlägg borttaget. Notera att "+1"-inlägg inte är tillåtna.