Permalänk
Avstängd

köp annan skärm nu

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Grym lösning helt i min smak!

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt

Permalänk
Medlem

Inget illa menat, men om man kollar framifrån så ser det vänstra bakre benet ut att vara lite snett.
Men dock ett väldigt snyggt och stilrent bord, måste tagit ett tag.

Permalänk
Medlem

Hej

Vart har du köpt skrivbordet??

Visa signatur

DATOR: MacBook Pro 13" - Hårddisk: OCZ Agility 3 Series SATA III 2.5″ SSD 60GB - OP: MacOS X 10.6.7 - 2.3GHz Intel Core i5 - 4GB 1333 MHz DDR3 - Intel HD Grapichs 3000 (348mb).
MOBIL: Iphone4 16Gb Svart.

Permalänk
Medlem

5+ för Amelie!
-5 för Mac!
5+ för noctua!

Permalänk
Avstängd

Riktigt läcker.

Permalänk
Skrivet av PCGuiden:

Vart har du köpt skrivbordet??

Det står ju att han byggt skrivbordet själv.

5+ Riktigt snyggt jobbat!

Visa signatur

__________________
AIR540 | I7 4770K | ASUS 7970 | DOMINATOR PLATINUM 16GB CL9 2133MHZ | Z87X-OC | CORSAIR AX 760 | SSD Crucial M4 64GB+Intel 120 GB+Seagate 320GB + Extern Seagate 1TB |
Synology DS411J 4*2TB Seagate ST2000D i Raid5 | Ducky Mini blue mx | G400 | SP2500 |Canon Pixma MP280 | Fujitsu-Siemens SL3260W |

Permalänk

Väldigt snyggt och inspirerande. Har själv haft tankarna på liknande lösning, men har inte tid eller pengar för att genomföra det (bra trådlösa tangentbord, ny skärm, inbyggnad av den stationära datorn, etc). Därför duger det fint åt mig att sitta och dregla över din skapelse istället. 5+p!

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk

Fick du inspiration av detta?

Skolbänk med basgung - Prylportalen

OnT: 10/10, snyggt bygge!

Visa signatur

Dator: Intel Core i7-6700K | MSI 2060 Gaming Z | ASUS Z170-P | HyperX 16GB | Samsung 860 EVO 1TB | Corsair 750w | Corsair H60
Skärm: ASUS 25" VG258QR
Mus/Tangentbord/Hörlurar: Razer Deathadder Elite | QPAD K-70 | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Riktigt skickligt gjort! Sök jobb som ingenjör hos ikea

Permalänk
Medlem

Riktig snyggt!

Permalänk
Medlem

GRYMT JOBB, vet hur jävla jobbigt det är med kabeltrassel. Snor lite ideér av dig till nästa projekt!

Permalänk
Medlem

Riktigt häftigt förutom skärmen

Permalänk

vad är det för märke på högtalarna, har för mig att dom inte är riktigt billiga?

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnNickeMan:

vad är det för märke på högtalarna, har för mig att dom inte är riktigt billiga?

De kostar runt 3k, D'feldt Audioengine 5 heter de. De är svåra att få tag i nu däremot... Både Inet och Dustinhome har tagit ur dem ur sortimentet (detta var ca. 4 veckor sen). Jag vet inte om det beror på att de haft problem med serien eller att det kommer en ny modell snart - men jag vet att jag haft två par och båda har varit defekta. Jag kanske bara hade otur men

Nej, det där är Audioengine 2, passiva högtalare. De på bilden är D'feldt Audioengine 5 - där i alla fall den ena högtalaren är aktiv. Du kan se skillnaden på volymkontrollen och LED-dioden som markerar att de är på. Audioengine 2 köper man för att utöka sitt hifi-system - Audioengine 5 köper man för att få ett par kickass datorhögtalare out of the box

Edit: där var jag lite för snabb att skriva... A2 är tydligen också halvt aktiva.

Permalänk
Medlem

nice men byt skärm till valfri 24 tummare eller större

Visa signatur

Fractal R3, i5 750 4Ghz, P7P55D-E Pro, Corsair H100, 20GB Ram, Fractal 1000W, GTX1070, Samsung 2693HM 26"

Permalänk
Medlem

Som dom flesta har sagt, ny skärm, snyggt osv Men jag vill se mer bilder på hur det ser ut i verkligheten eller vad man ska säga, gärna med lådan öppen

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Riktigt snyggt bord men framförallt otrligt smart lösning med sladdar och laptop, någon som har koll på om det går att köpa en skrivbord med liknande lösning alt. något som går att "modda" så man får en laptop låda?

Ps. Är inte så jätte händig så jag kan snickra ihop ett eget

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, men hur/vad har du målat med för att få det så högblankt och fint??

Permalänk

Jävligt snyggt måste jag säga! Enda jag hade lagt till är någon snygg vit skärm i valfri storlek så är det fan 10/10 på detta!

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Skrivet av haxxelhoff:

Fick du inspiration av detta?

Skolbänk med basgung - Prylportalen

OnT: 10/10, snyggt bygge!

OBS, tråden är betydligt äldre än den artikeln