Är äntligen i Masters league!

Permalänk

Är äntligen i Masters league!

Love to all of you! <3

Permalänk
Hedersmedlem

Grattis

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balls Of Steel:

Love to all of you! <3

Sweet, top 5% av diamond eller vad var det som blev masters?

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Pics annars har det inte hänt

Permalänk
Medlem

grattis

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Permalänk

grattis. Även fast jag måste fråga om du verkligen behövde en egen tråd om detta då du redan nämnt de i 2 andra trådar idag.

Permalänk

Inte för att vara elak eller på något sätt nedsättande, men jag tror inte att ts mår bra på insidan.

Läste nånstans att frekvensen för autism är väldigt hög för dem som jobbar inom it.
Jag har absolut ingen källa för det här, jag kan ha inbillat mig eller läst det i en bok.

Någon som kan styrka detta, eller är jag vimsig?

Permalänk
Medlem

Folk med Autism & Asperger får som special ämne väldigt ofta IT (Har själv asperger med specialämne IT) då vi har lättare för siffror och strategiskt tänkande. Jag finner även en rogivande känsla när jag sitter och arbetar med datorer.

Väl känt bland psykologer och människor som arbetar med människor att autistiska barn har otroligt lätt för IT

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrpan42:

Inte för att vara elak eller på något sätt nedsättande, men jag tror inte att ts mår bra på insidan.

Läste nånstans att frekvensen för autism är väldigt hög för dem som jobbar inom it.
Jag har absolut ingen källa för det här, jag kan ha inbillat mig eller läst det i en bok.

Någon som kan styrka detta, eller är jag vimsig?

Och vad tusan har det med saken och göra?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Troberg:

Folk med Autism & Asperger får som special ämne väldigt ofta IT (Har själv asperger med specialämne IT) då vi har lättare för siffror och strategiskt tänkande. Jag finner även en rogivande känsla när jag sitter och arbetar med datorer.

Väl känt bland psykologer och människor som arbetar med människor att autistiska barn har otroligt lätt för IT

aj fan. Typ halva forumet borde ju testas isåfall

grattis till TS

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Vad är egentligen master league? Hur kommer man in i den och vilka får vara där?
Är det alla rank 1 diamond eller bara få utvalda?

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Andreas Ph:

Vad är egentligen master league? Hur kommer man in i den och vilka får vara där?
Är det alla rank 1 diamond eller bara få utvalda?

Den som har tillräckligt hög MMR(matchmaker rating), och man blir promotad till den precis på samma sätt som en platinum skulle bli promotad till diamond.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Balls Of Steel:

Love to all of you! <3

Hade inte du 2650 poäng nyss? what

Permalänk
Skrivet av norrpan42:

Inte för att vara elak eller på något sätt nedsättande, men jag tror inte att ts mår bra på insidan.

Läste nånstans att frekvensen för autism är väldigt hög för dem som jobbar inom it.
Jag har absolut ingen källa för det här, jag kan ha inbillat mig eller läst det i en bok.

Någon som kan styrka detta, eller är jag vimsig?

Mår faktiskt inte så bra psykiskt, känns det bra att påpeka detta? Och ja, jag tycker om datorer, överklocking, teknik, läser till dataingenjör. Håller med på exjobbet, vi skriver ett system i C#.NET för övrigt.

MVH

Skrivet av m1n1h0p:

Hade inte du 2650 poäng nyss? what

Hade över 2700

Permalänk
Skrivet av Balls Of Steel:

Mår faktiskt inte bra psykiskt, känns det bra att påpeka detta?

MVH

Hade över 2700

Men top 5% är väl mer 3300+? name och ID plix

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

Men top 5% är väl mer 3300+? name och ID plix

logga in på BNet...

Permalänk
Skrivet av Balls Of Steel:

Mår faktiskt inte så bra psykiskt, känns det bra att påpeka detta? Och ja, jag tycker om datorer, överklocking, teknik, läser till dataingenjör. Håller med på exjobbet, vi skriver ett system i C#.NET för övrigt.

Bra känns det verkligen inte, men det kan förklara det du har för dig, att du startar sjuttioelva trådar om "samma" sak, trollar/söker uppmärksamhet eller vad det nu är du får ut av det hela.

Jag har absolut inget emot folk med aspberger/autism/cerebral pares/adhd eller vad det nu är, har själv flera familjemedlemmar och vänner som lider av olika åkommor som dessa.

Känns lite elakt att du försöker spela ut "titta vad du har gjort-kortet"

Permalänk
Medlem

norrpan, tråden var redan uppe, låt honom vara stolt för det han uppnått?
ingen tvingade in dig på tråden, lämna modereringen av forumet till moderatorerna.

grattis balls of steel, härligt att det går bra

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk

EDIT: lol jag är också i masters league efter en vinst, de e nice

Permalänk
Skrivet av norrpan42:

Bra känns det verkligen inte, men det kan förklara det du har för dig, att du startar sjuttioelva trådar om "samma" sak, trollar/söker uppmärksamhet eller vad det nu är du får ut av det hela.

Jag har absolut inget emot folk med aspberger/autism/cerebral pares/adhd eller vad det nu är, har själv flera familjemedlemmar och vänner som lider av olika åkommor som dessa.

Känns lite elakt att du försöker spela ut "titta vad du har gjort-kortet"

Har inga utav dessa diagnoser, men kan må dåligt psykiskt för det, men jag trollar inte och jag tycker inte det är konstigt att starta en tråd för varje topic man vill starta. Att snacka om olika saker i samma tråd, förvisso så kom vissa trådar in på samma/liknade saker, är inte bra imo. Det är som programmering!

Jag tycker, som ajg sagt i många trådar att Blizzard borde gjort många saker annorlunda och ni kan kalla mig för troll hur mycket ni vill, men det är min åsikt och jag står för den! SC2 är ett jävligt bra spel, men saker kan alltid bli bättre, även jag och jag gillar att klaga, inte bara sitta tyst. Fan det e rätt dött på detta subforumet, så varför tycker du det e så jobbigt då jag skapar några trådar?

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

EDIT: lol jag är också i masters league efter en vinst, de e nice

Där platsar du verkligen inte

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Där platsar du verkligen inte

fast masters league är mer av en "we can play some starcraft"-league för nivån är ju inte skrämmande hög

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

fast masters league är mer av en "we can play some starcraft"-league för nivån är ju inte skrämmande hög

för en person som kör 3-4 timmar i veckan är det ''ganska'' så avlägset, jag nöjer mig med silver :3

Visa signatur

"Vad fan är det som händer? Herregud.." - Emil B

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

fast masters league är mer av en "we can play some starcraft"-league för nivån är ju inte skrämmande hög

Skoja ju bara. Du platsar säkert även om dimaga och dom andra grabbarna lirar där. Du kan ditt game till skillnad mot mig som fått stryk 4 gånger den senaste timmen...

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Skoja ju bara. Du platsar säkert även om dimaga och dom andra grabbarna lirar där. Du kan ditt game till skillnad mot mig som fått stryk 4 gånger den senaste timmen...

det är jag, dimaga och lalush vet du THE GANG

Permalänk
Medlem

Asså.. om ja ska vara helt ärlig är ja riktigt trött på ts.. Har ju fan vart här ett par dar nu o gjort dåliga trådar om dåliga saker.. tror det är ett troll det rör sig om.. Kommer från ingenstans och gör typ 5+ trådar om imbalance.. Orkar inte med hans gnäll...Och vad är det för syfte med denna tråden? Ingen uppmaning till diskussion eller någonting.. bara en upplysning om att du har kommit in i masters, vilekt jag för övrigt inte tror på...

Har du inga vänner att berätta detta för? Varför tror du att någon här vill få reda på att du e i masters? (nu säger inte ja att ingen vill det, ja antar)..

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk

Varför så trött? Har ju kommit igång en livlig diskution här, passar det inte så är det bara att inte posta eller läsa trådarna!

Permalänk
Medlem

grattis

blir sugen på sc ibland..

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

det är jag, dimaga och lalush vet du THE GANG

hehe lalush. Han kommer jag ihåg från första gången jag kollade på en day9 daily. Han fick "stryk" av jinro Byt ut honom (jag kan hoppa in..)

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.