Premier League säsong 2023/2024

Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör
Skrivet av Yellowcandy:

Dålig koll på pool men jag tyckte ni såg starka ut även med skador i vintras, är det någon större skada som skett eller är det något annat? Känns som ni kollapsat helt senaste veckorna.

Har för mig att några spelare fortfarande är borta pga skada men de flesta är nyligen återhämtade. Det var väl bara ödet att vi inte skulle vinna det här, svider något extra att det var mot Everton.

Permalänk
Medlem

Håller själv på Chelsea.............så trött jag blir!
Men jag hoppas att City eller Arsenal tar hem det, känner alldeles för många Liverpoolare och dom blir så jobbiga att ha att göra med om L-pool skulle ta hem det 😉

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Ikväll hoppas jag att secret agent Welbeck kan göra något, COYG

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin_II:

Nämen precis, det känns ganska kört för oss och Arsenal är en dålig match ifrån att tappa sin ledning. Vill inte spekulera kring vad som blir av Citys 115 anklagelser. Hur det än blir så kommer det att vara ett otroligt betydande beslut för iallafall engelsk fotboll.

City har 2 game-in-hand på Arsenal och vinner de båda dessa ligger de ändå 2 poäng före Arsenal, så de måste tappa minst en match och Arsenal gå rent för att kunna knipa ligan med en hel poäng, vore rätt kul om de faktiskt kunde göra det.

Och yepp, det kommer vara extremt betydande oavsett vad resultatet blir. Fälls de tror jag definitivt deras ägare kommer pusha stenhårt för att införa "Super League" i ett lite annat format, dvs mer som ett liga-format likt systemen i Usa och inte bara som ett alternativ till CL.

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk

Ska bli spännande och se hur det kommer gå för käre Tottenham in i det sista, med tanke på vilka matcher vi har kvar så har jag svårt att se oss knipa sista CL platsen. Hade nästan föredragit Europa League istället så man faktiskt vågar rotera lite spelare..

Permalänk
Redaktion
Nyhetsredaktör
Skrivet av Necrophor:

City har 2 game-in-hand på Arsenal och vinner de båda dessa ligger de ändå 2 poäng före Arsenal, så de måste tappa minst en match och Arsenal gå rent för att kunna knipa ligan med en hel poäng, vore rätt kul om de faktiskt kunde göra det.

Och om de lyckas med det vore det en otrolig bedrift!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yellowcandy:

Ska bli spännande och se hur det kommer gå för käre Tottenham in i det sista, med tanke på vilka matcher vi har kvar så har jag svårt att se oss knipa sista CL platsen. Hade nästan föredragit Europa League istället så man faktiskt vågar rotera lite spelare..

Ni har ju två "game in hand" på Aston Villa och kan få samma poäng som dem om ni lyckas ta båda två, men som du nämner har ni ett gäng tuffa matcher kvar. Villa har dock både Chelsea och Liverpool kvar.

Newcastle, City, Liverpool, Arsenal och Chelsea kvar... ser mörkt ut, men hoppet är det sista som lämnar ^^

Och tyvärr för Er verkar inte 5:e platsen ge något CL spel för engelska lag då det gick alldeles för dåligt ute i Europa, högst antagligen går bonusplatsen till Italien eller Tyskland.

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal