Permalänk
Medlem

Hunter pets

Har jag tur eller??
När jag skulle farma efter spirit björnen så fick jag den så fort jag kom till spawn platsen.. Hade läst om att det tog folk flera dygn av farmande men inte för mig..

Gjorde daily fiske questen i Dala efter det och vad fick jag då? Jo Turtle mounten:)

Sen skulle jag fixa Spirit Vargen.. Samma där flög runt på 3 olika platser där den hade setts tidigare enligt sökningar på nätet.. tog 2 minuter av letande så var den min..

Nu i cata så läste jag om den här rare sköldpaddan som ser ut som en corehund med lava... Skulle tydligen finnas i Mount Hyijal...
Aja flyger dit å kollar (igår) det första jag ser när jag kommer fram till platsen där jag sett folk på youtube tämjt den..
Sköldpadde fan går omkring där nere... tjong så va han min Hur mycke tur kan man ha?

Ska sticka å se om jag hittar på den där spirit krabban eller vad det va, nu nästa gång jag loggar på...

Permalänk

Glöm inte skorpionen i norra Uldum (miniversion av hordeguildmountet) och lejonet i Twilight Highlands (miniversion av allianceguildmountet)

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

Lejonet är det åxå en spirit beast?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hygglo:

Lejonet är det åxå en spirit beast?

Nej det är det inte

Han är söt dock. http://www.wowhead.com/npc=50159/sambas#screenshots

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Glöm inte att köpa en Trisslott - plötsligt händer det...eller, det har det visst redan gjort

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Hittade Ghostcrawler när jag flög runt och herbade i vatten zonen (kommer fan inte på vad den heter ).

Provade att döda skiten men satan han var hård! Tro på fan att krabban despawnade mitt i fighten :<

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överkill:

Hittade Ghostcrawler när jag flög runt och herbade i vatten zonen (kommer fan inte på vad den heter ).

Provade att döda skiten men satan han var hård! Tro på fan att krabban despawnade mitt i fighten :<

Han despawnade nog inte, utan han fadear ut och in ur en stealth med jämna mellanrum båda i och utanför combat. Så ska man tämja den så gäller det att köra igång så fort han precis har blivit synlig igen för att hinna.
Hans "nerfbat" är ju ganska hård också om man försöker sig på att döda honom.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Men hunters har ju flare? alltså sätt ut en sånn där du tämjer den, då borde han inte kunna gå in i sin stealth?

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

Inte provat... det är ingen vanlig stealth tror jag, för man kan inte se honom genom att gå i närheten av han...
Men det går fint att tämja mellan stealthsen.. jag fick honom på det viset..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Är detta "exotic" pets ni pratar om eller vart man kan läsa mer om dessa?

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Du kan söka på wow petopia

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poison:

Är detta "exotic" pets ni pratar om eller vart man kan läsa mer om dessa?

lejonet i Twilight higlands är inte exotic du kann ha han i alla speck men dom anndra är det

Visa signatur

ziefle