Permalänk
Avstängd

Hej från den nya killen.

Hej,

Jag ville bara presentera mig som en ny medlem i din Folding @ home team. Jag tar Core i3 (överklockad till 4GHz) och GTS 450 till ditt bord. Kul att träffa dig.

Crescent

Visa signatur

Hjälp svenskarnas Speedwave! Tillsammans kan vi verkligen se hur bra våra internetleverantörer är.

Permalänk
Skrivet av crescent:

Hej,

Jag ville bara presentera mig som en ny medlem i din Folding @ home team. Jag tar Core i3 (överklockad till 4GHz) och GTS 450 till ditt bord. Kul att träffa dig.

Crescent

Välkommen till laget :>

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Visa signatur

Windows 7 Home Premium 64-bit|Thermaltake Kandalf Tower|Enermax Liberty 500W|Asus P5B|Intel C2D E6600 @2,4GHz|4Gb (2x2Gb) Crucial DDR2 6400 800MHz|2st Western Digital Caviar® Green™ 2TB|Radeon HD5770 1Gb|BenQ E2420HD 24"

Permalänk
Medlem

Angenämt

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Hedersmedlem

Välkommen till Sweclockers, och till foldinglaget! Eftersom den här tråden helt saknar diskussionsvärde, så borde jag låsa den, men väljer att inte göra det denna gång. Tänk på att i framtiden endast skapa trådar om ämnen som går att diskutera!