Permalänk

go go qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av nomis.nosslo:

go go qpad 5k

Håller helt med, helt suverän:-)

Permalänk
Medlem

Kör en Razer Deathadder Respawn, har haft den i ett halvår eller något.
Funkar prima och är bekväm osv

Permalänk
Medlem

Skall också ta o köpa ny Razer mus, det står mellan Deathadder (3500dpi tror jag) och Impremator(6300 dpi tror jag) Någon som har en eller dera och kan berätta åt mig vilken som är skönast i handen för långtidsspelande och så? skall vara bra både i FPS och mmo's. och kom inte o säg "köp logitech, razer är skit)

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Avstängd

Mordrana:
Jag tänker säga något helt annat, köp steelseries för razer är skit.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Mordrana:
Jag tänker säga något helt annat, köp steelseries för razer är skit.

Snälla du.
Vi vet sedan länge nu att du hatar Razer med glädje.
Men Razer är knappast skit.

Till Mordrana, Ignorera BareHipster. Han älskar att hata Razer.
Jag personligen skulle köra med en DeathAdder då den är grymt skön i handen, och en väldigt bra mus i de flesta situationer.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Avstängd

Razer är utan tvekan skit, det handlar bara om att razer fanboys blundar för det.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azoicer:

Snälla du.
Vi vet sedan länge nu att du hatar Razer med glädje.
Men Razer är knappast skit.

Till Mordrana, Ignorera BareHipster. Han älskar att hata Razer.
Jag personligen skulle köra med en DeathAdder då den är grymt skön i handen, och en väldigt bra mus i de flesta situationer.

+1

Har haft min Deathadder i 1½ år och jag har aldrig haft problem med den.

Hade tidigare MX518 och Deathaddern slår den med hästlängder.

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

Jag har haft min Razer Diamondback 3G i 1.5år och den håller alldeles utmärkt men jag skulle rekomendera en razer deathadder respawn eller va den heter. Den är väldigt skön och har skaplig prestanda.!

Visa signatur

Jrnen

Permalänk
Medlem

Jag har gillat razer. Använde en deathaddzer samt en lachesis. Men nu har min lachesis börjat strejka efter endast 6 månader! Är något fel med lasern som gör att den hackar fram.

Är ganska sugen på razer igen, men deras kvalite håller inte så jag tänker köpa en steelseries kinzu/xai tror jag. Beror lite på hur mycket pengar jag väljer att lägga ut.

Permalänk
Avstängd

Snygg är ju ganska subjektivt.....

Permalänk
Medlem

Hade en Razor Diamondback 3G dock så började den cpa efter drygt 4-5 månader, klickern blev trög som fan och slutade fungera om man inte tryckte på ett exakt ställe.

Köpte mig en skit mus ifrån gekås för 70kr som jag använt i över 2 år utan några problem alls. Bästa musen jag någonsin haft.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk

Jag har Razer Naga Molten (exakt samma som Naga i princip) och Mionix Naos 5000.

Molten Naga:
- Ligger skönt i handen, rätt liten och optimal att styra med fingertopparna. Har man en stor hand så blir det svårt att vila hela handen på musen.
- Macroknapparna blir lite varma vilket är ganska skönt ibland. Tycker dock inte att man behöver så många.
- Skön känsla, bra vikt, bra glid.
- Inga kvalitetsproblem, har haft den länge utan problem. Sladden är braidad så den trasslar inte så mycket. Inget glapp heller än.

Mionix Naos 5000
- Galet skön att styra med hela handen vilande på den. Tappar lite mot Nagan när man styr musen mer med fingertopparna pga storlek och viktfördelning. Skön kvalitet, kul att kunna byta färger och underbar på alla sätt. Kunde haft någon macroknapp dock.

Skulle mörda för att ha få specialknapparna på insidan av right&left button som Steelseries wow-möss har för de är så förbannat episkt bra.

Varför kan inte alla möss ha dessa?

Visa signatur

Datorspecs: CPU: Intel 2600k 4,6GHz + Corsair H70 Mobo: Asus p8p67 Deluxe Grafik: GeForce 580+Arctic Cooling Extreme Plus RAM: 2x4 GB Vengeance Audio: Creative X-Fi Titanium + Logitech z-5500
Starcraft 2: Toss <3

Permalänk
Skrivet av Mordrana:

Skall också ta o köpa ny Razer mus, det står mellan Deathadder (3500dpi tror jag) och Impremator(6300 dpi tror jag) Någon som har en eller dera och kan berätta åt mig vilken som är skönast i handen för långtidsspelande och så? skall vara bra både i FPS och mmo's. och kom inte o säg "köp logitech, razer är skit)

om du kör mycket mmo så tycker jag Razer naga är en bra mus för WoW t.ex. men när det gäller FPS spel så hmm tycker jag Steelseries Xai den har klara alla snabba movements om du spelar low sense du vet någ vad jag mednar, och hur mkt kan du tänka dig lägga för en mus ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greensurre:

om du kör mycket mmo så tycker jag Razer naga är en bra mus för WoW t.ex. men när det gäller FPS spel så hmm tycker jag Steelseries Xai den har klara alla snabba movements om du spelar low sense du vet någ vad jag mednar, och hur mkt kan du tänka dig lägga för en mus ?

Jag har bestämt mig för Razer Imprerator, bäst i kombo, fått 9/10 på många testsidor och passar med mitt tangentbord så att

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk

Jag rekommenderar Razer Deathaddern, haft min i ungefär 1 år och inga fel på den än:D

Permalänk

Vi kör alla med Razor Deathadder på jobbet. Använder musen mycket flitigt ( >8 timmar/dag) i över ett år. Sjukt bra mus. Dock har min första generationsmus börjat flagna. Gummiytan get med sig efter ett år.

Permalänk
Skrivet av hav:

Skillnad på bredden
Skillnad på höjden

Får ursäkta att DA är så skitig, den har några år nacken

inga fina möss där inte, asså välanvända

Permalänk
Medlem

Min DA fungerar felfritt än efter 2½ år. Använts dagligen från 2h upp till 5h. Antar man kanske måste ha lite tur när man köper en produkt av dem eftersom många klagar över kvaliteten.

Permalänk
Medlem

Ni som tänker köpa Xai, den kan föra med sig problem vid uppstart av datorn. Min dator startade på några sekunder (har ssd) utan xai i datorn men med så tog det ca 5 min. Kom upp några bokstäver och massa dret på skärmen när XAI var i.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweGamer:

Hej!

jag ska köpa en ny mus snart Hälst en från Razer

jag vill gärna ha lite tips på en snygg och bra Razer mus

tack!

Razer Deathadder RESPAWN är en underbar mus! Har haft 2st varav båda har träffat på hunden, och under tiden jag hade dom kände jag inte av några problem alls om att scrollen har pajjat eller att knapparna har slutat fungera. Glider också jävligt bra jämfört med andra möss jag har testat, och den hänger med riktigt bra också. Så jag säger ju Deathadder RESPAWN iaf, när jag själv vet att när pengarna kommer köper jag en likadan igen!

Permalänk
Inaktiv

Sitter med deathadder, och den är riktigt skönt, men har märkt att kvaliten kunder varit bättre.
Så nästa mus från mitt håll blir steelseries xai då ja bara hört gott om den samt att både tangentbordet o musmattan är steelseries, och för att steeseries är allmänt mycket mer stilrenare än razer vilket ja bara älskar.

Permalänk
Avstängd

Kvaliten på Xai är inget speciellt kan jag säga.
Har 2 DA 1800dpi och 1 Xai.
Inte som Xain skriker kvalite heller, speciellt inte scrollhjulet.