Sweclockers Steam-ID lista

Permalänk
Medlem

Steam: ROS3RUD
Spelar: Counter-Strike: Source
Ålder: 16 år
Om mig: Jag är kille, för övanlighetens skull i den här tråden Är yngst än så länge i tråden, pluggar till datortekniker och nätverksadministratör, jag går just nu första året på gymnasiet. Jag bor ungefär 40 minuter från Götaborg, bor på Tjörn som är en liten ö.

Visa signatur

AMD 7800X3D | EK-AIO 360 | MSI B650 | Corsair 32GB | MSI RTX 4070 Ti 12GB
Define R6 | Corsair RM1000X | Samsung 980 M.2 1TB | Samsung Odyssey Neo G7 4K 32"
Beyerdynamic DT 770 Pro | Logitech G Pro | Razer Huntsman V2 TKL Optical

Permalänk
Medlem

Steam: mock@hotbrev.com

Lite om mig själv: 27årig speltok, spelar det mesta. men mest på kvällar och helger då jag också är familjefar

Spelar: COD, L4D2, TFT2, CIV 5,

Visa signatur

|-NZXT Beta|-|Intel I7-950 @ 3,07Ghz-|-|6-Gb-|-|Asus GTX 580-|

Permalänk
Medlem

Steam : badboys2720 (just fått tillbaka det efter hackning)
Spelar : Mw2 och cs 1.6
Lite om mig själv : 13 år snart 14 går i skolan gillar att spela cs 1.6 med kompisar och även idrotta

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

steam: saltiz

15 år, plugger fortfarande på grundskolan. bor i ånge, en liten ort 10 mil från sundsvall spelar mest FPS, counter-strike source och counter-strike 1.6

Skrivet av Roserud:

Är yngst än så länge i tråden

inte längre

Permalänk
Medlem

Steam: peuntz
Spelar: inte alls längre, har en mac för studiernas skull och ingen gaming-dator kvar
Lite om mig själv: saknar att spela på steam med trevliga människor, funderar på att sälja mac:en och spela CS istället för att plugga Nja... Kanske i sommar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saltiiz:

steam: saltiz

15 år, plugger fortfarande på grundskolan. bor i ånge, en liten ort 10 mil från sundsvall spelar mest FPS, counter-strike source och counter-strike 1.6

inte längre

jag är ju yngst

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag heter Martin och är 20år gammal(21 i Mars). Jobbar inom förskola för tillfället och studerar Företagsekonomi vid sidan av.

Spelar för tillfället mycket Cod4 Mw2, Crysis wars, left for dead 2, bfbc 2

Id: Vitapill

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk

Hej

Jag heter Bom och är 19 år gammal

ID Steam : ChelseazazSwe

Spelar just nu : FIFA 11,BF BC2, COD MW2, Medal of honor 2010

väntar på Bulletstrom, Crysis 2 ,BF3,homefront

Permalänk
Medlem

Steamid: Jojje_
Lirar: ARMA II - Operation Arrowhead. Till 90% online. Samt clanmatcher.

Georgios, uttalas Yorgo men kallas Jojje.
Assisterande driftledare på ett medelstort företag på 140 anställda.
28 åring som för inte så längesen insett tjusningen med ARMA II och hur sjukt mkt man kan göra inom spelet.

Permalänk

Steam ID: zire115
Spelar oftast: Black Ops, GTA IV (EFLC) och HoN.

Jag heter William och är 14 år. Gillar alla sorters FPS men gillar också spel som HoN.

Visa signatur

Phenom2 X6 1090t | Hyper 212 Plus | ASUS Crosshair V Formula | 8GB Corsair Vengeance | GTX 570 | HX 650W | Fractal Design Arc

DeviantArt: http://invation.deviantart.com/
YouTube: http://www.youtube.com/user/inVationGFX

Permalänk
Medlem

Steam: mejjan

Heter - Robin Mejbert

glad kille 20, sysselsättning - arbetslös är online på steam i stort sätt hela dagen
så går nästan alltid att få tag i mig
lirar MW2, wow, LoL, HoN, Magicka och BC2

Visa signatur

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston

Permalänk
Medlem

Steam-ID: inasimba
Lite om mig själv: Pluggar, lirar, meckar?
css, gmod och CoD Mw2
haha, adda om ni vill?

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem

Stema id 3xtr3m3_pompa
Lite om mig själv 18 år pluggar och lirar lite 1.6 adda gärna om ni vill kan ni vara med på pcw om det behövs folk:;)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Steam ID: Puttepi

Info: 24 år gammal student och gamer 4 life. Har precis återupptäckt FPS spel så det blir mycket CS:Source just nu vid sidan av Minecraft och lite Crysis.

Visa signatur

Coolermaster ATCS 840 | Fractal Design Newton R2 1000W | Asus P6X58D PREMIUM | Intel Core i7 930@stock | H50 PnP | 6 GB Corsair XMS3 @1600 mhz | Sparkle nVidia GTX 480 | Corsair SSD Force Series 120 GB + 1 TB Samsung Spinpoint F3 | Windows 7

Permalänk
Medlem

Steam ID: Random Killler
18 år och spelar det mesta. Mitt steam account är fyllt med spel efter ett antal steam reor. Jag kör gärna multiplayer.
Förutom spela dator så spelar jag även amerikansk fotboll.

http://steamcommunity.com/id/Niclasbrundell

Just Nu:
Bad company 2. och en massa annat

Edit: hade tydligen en annan steam id än vad jag trodde

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

SteamID: Glennhs

21 år, bor i Mariestad. Tycker det är riktigt kul att spela co-op, multiplayer eller mot varandra, desto fler, desto roligare
Jobbar heltid och gibbar mellan 17-23!

Det spelas allt möjligt, men har en försmak till strategi. Exempel på spel i min lista: Total war-serien, Red Alert, Anno 1404, Magicka, Company of Heroes, Civ 5, Tropico 3 och APB, BFBC2..

Kika själva här på listan:
http://steamcommunity.com/id/Glennhs/games?tab=all

Osv osv osv, är absolut inte rädd att pröva nya spel.

Permalänk

steam Nissen640

Andreas, 19 år.
Spelar väldigt mycket Left 4 Dead 2 men också en hel del Black Ops / Bad Company 2 / CS.

Permalänk
Medlem

Steam: anton_hj
Heter alltså Anton och är 15 år fyller 16 den 30 juli. Gillar att spela och då helst multiplayer. Har ingen egen dator för tillfället vilket gör att jag bara spelar Colin McRae 3 just nu men det kommer ändras! Iövrigt så kör jag en del CS 1.6 men mest CoD MW2. Väntar förväntansfullt på BF3 och MW3. Adda gärna om nån vill lira lite MW2 Ha det!

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk

SteamID: drumtiger

30 årig pappa och trummis från mellersta norrland som passar på att lira lite dataspel på kvällarna.
Spelar mestadels LFD2 och BF:BC2. Ser mycket fram emot BF3 och allt annat kul som kommer under hösten! Jag älskar att spela seriöst tillsammans med bra folk, sen vilket spel det är spelar mindre roll.

Spelar trummor sedan de lägre skolåren och driver även Sveriges största forum för trummisar, DrummersUnited.se. Lirar mestadels metal i bandet Meadows End just nu. Älskar att samla på mig prylar som har med trummor att göra, gärna äldre grejer. Dubbla kaggar är awesome.

Adda mig gärna, jag har...*kollar efter*... noll kompisar på Steam just nu. ^^ Har precis köpt ny dator och har halkat efter rejält de senaste åren. Så hjälp till lite här nu!

Visa signatur

MOBO: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING CPU: i7 10700K (Corsair Hydro H100x)
MEM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB TUF GAMING OC
SSD: Kingston A2000 1TB + 2TB Lagring
PSU: Corsair RM750 CASE: Taurus Gaming Elite
MONITOR: Samsung 34" 3440x1440 1000R + 2x 24" 1920x1080 KEYBOARD: Xtrfy K4 TKL Retro MOUSE: Xtrfy M42 Retro

Permalänk
Medlem

Min Steam sida

Är 15 år och spelar dod, dod:s , cs , bf (bc2 , 2) , moh (aa , pa, nya) och snart TF2 då jag har laddat ner det snart -.-
Bor i mellersta lappland (och ja, vi har internet om ni inte trodde det )

Permalänk
Medlem

Id: harman2006
17 årig elektriker studerande gamer Spelar det mesta även om det har blivit en del Black Ops den senaste tiden.

Visa signatur

Sann livsglädje är att få göra så lite som möjligt, på så lång tid som möjligt. För så mycket pengar som möjligt. Åtta timmar varje vardag, med ledig helg.

Permalänk
Medlem

sjoblom_

21 år

css, cod:bo, hon?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

https://steamcommunity.com/id/cyberz_se/
31år
spelar lite av varje. CS:S, BFBC2 brukar bli en del. öppen för förslag...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

SteamID: Perss00n

23årig tvåbarnspappa som gärna lirar när det finns tid över på kvällarna Spelar enbart Left 4 dead 1 & 2 så att lägg gärna till mig om ni vill lira.

Permalänk
Medlem

Steamid: joelgbg

26årig speltok som jobbar med att tillverka kretskort.

Spelar det mesta, dock väldigt mkt l4d2 och tf2.
adda om ni vill vara med och lira nån dag, är öppen för förslag på andra spel också

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

steamid: kenneth.mild@utb.herrljunga.se

Är 25år spelar quakelive, tft2 och starcraft2.
Jag tycker inte det är roligt att spela ett spel som man inte är bra på.
Så därför hade det varit trevligt om det var seriösa matcher.
Hur bra/dåliga ni är spelar ingen roll

c u in-game

Adda mig om ni vill lira

Permalänk
Medlem

steamid: sh4dy_05

Är 20 år och jobbar heltid som mekaniker. Pendlar totalt ca 3 timmar om dagen tur och retur till jobbet så är tyvärr ibland på kvällarna inte skitpigg på att lira.
Spelat allt möjligt från NES, amiga och PC genom åren. Ganska så tekniskt intresserad och spelar sällan på liv och död utan kör halvseriöst helt enkelt.
Idag är det 360 och PC som gäller,spelar oftast spel i singelplayer/story mode men ställer gärna upp i multiplayer när någon frågar.

Adda bara om ni är ute efter lite nya kontakter eller kanske vill spela något, har ett ganska brett spelbibliotek så.
Steambiblioteket

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Ja, vet inte vad man ska skriva men iallafall mitt KONTONAMN är _Flat - och mitt ''nick'', de som de står i allas friendslist är Burrito!
ja, _Flat och Burrito!
adda det ni tror på
Lite info då, 13 år, hobbygamer.
går i skolan

Visa signatur

Citera så kommer jag tillbaks.

Jag lovar, det finns ingenting som slår ett riktigt fint paket från Inet!

Permalänk
Medlem

steamid: [Death] PrixT Om ni ska adda mig: prixt

Jag är 13 år, älskar att spela, datanörd. Nuff said.

(ifall ni som addar mig undrar varför jag heter KittyRuriku, så lånar en polare mitt konto.)

Visa signatur

Processor: R7 5800X3D @ CO -30 · Moderkort: Gigabyte X570S Aorus Pro AX
Grafikkort: GB RTX 3080 GOC @ 1800 @ 812mV · Ram: 32GB @ ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

NVENC-PC: i5-4430S · Quadro P600 · 16GB 1600MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av prixt:

steamid: [death] PrixT Om ni ska adda mig: prixt

Jag är 13 år, älskar att spela, datanörd. Nuff said.

(ifall ni som addar mig undrar varför jag heter KittyRuriku, så lånar en polare mitt konto.)

Lirar du nåt Black Ops?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera så kommer jag tillbaks.

Jag lovar, det finns ingenting som slår ett riktigt fint paket från Inet!