Första videon inifrån Battlefield 3

Permalänk
Medlem

Så kul som man haft med BF2 är det ett givet köp. Hoppas man kan ha iaf någorlunda med ögongodis med ett 5850 och en i5a.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1337manne:

Är det jag som är blind eller finns det ingen hand när han springer med Colten på 16sek?:)

De verkar köra animering på så som många amerikanska soldater håller sina M16/M4, vänster hand greppar på magasinet/magasinbrunnen och höger hand på pistolgreppet (Titta tex på soldaten till vänster på 14s och de få bilderna som läckt ut på nätet). I så fall kan mycket väl inga händer synas om du springer.

Inget grepp som Christ Costa skulle lära ut men många Amerikaner kör så

Mvh

Tobias

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Jag fyllde år i måndags så polarn köpte det åt sig och till mig som present! Så jävla grymt! Nu vill man bara ha höst igen.

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Skrivet av Lindgren92:

Ser bra ut. Ber till gudarna att de kommer släppa mod-tools. Vill ha ett Forgotten Hope 3

KOmmer inga modtools till Frostbite motorn, tyvärr tycker det suger dase

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuty:

Så kul som man haft med BF2 är det ett givet köp. Hoppas man kan ha iaf någorlunda med ögongodis med ett 5850 och en i5a.

Ja, så mycket nöje som BF2 gav känns det som att tiden kanske är mogen för att återigen fintrimma musklerna och riktigt nörda Som sagt givet köp, jag vill igentligen förhandsboka då man får med "back to karkand"

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk
Medlem

Alltså om det ser ut så in-game är det revolution inom spel.. Ser sjukt grymt ut.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

Oh fyfan!! Kan inte vänta längre!!!!

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Som vanligt när DICE gör trailers så väcks habegäret till liv
Om nåt av det där är in game så blir jag sjukt glad, och min dator blir mycket ledsen

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Vill ha vill ha vill ha vill ha

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

ska bli riktigt kul när detta spelet kommer, har längtat på den riktiga bf2 ersättaren

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Vad gäller ingame or not så har väl DICE aldrig använt sig av pre-rendered trailer/filmsekvenser. Inte vad jag kommer ihåg iallafall men dock är det högst troligast tagit ur singleplayer med förscriptade rörelser.

Permalänk

Ser ju galet snyggt ut! Ser fram emot recensioner och att få lägga vantarna på det!

Permalänk

Härligt! Jag längtar på den riktiga efterföljaren till
bf2.

Permalänk
Medlem

Taggad! Så många spel man längtar till nu

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Gimme moar!!

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem

Snyggt vapen man får se
Verkar bli awsome Hoppas dice inte failar på något smått som man stör sig på som kan förstöra ett spel med så bra potential

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Skrivet av DrDuke:

Är det inte en Colt M4?

Det är Colt som tillverkar M4A1 men den benämns aldrig som Colt M4.. Jämförelsevis skulle det vara som att säga heckler & koch G3 AK4 ..när den i svenska armén bara heter AK4..
Jag vet..det är lite nördvarning på detta men kunde inte låta bli

Permalänk
Medlem

Blir lätt en bokning snart! Ser riktigt lovande ut!

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av fluff3n:

KOmmer inga modtools till Frostbite motorn, tyvärr tycker det suger dase

Säker på det? Jag vet att så var fallet med Frostbite 1/1.5, men med tvåan också?

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Medlem

*bokar BF3 CE*

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrDuke:

Är det inte en Colt M4?

Colt tappade lincensen för tillverma M16 och dess systervapen redan 1988 och M4A1 släpptes 1997 som en karbin modell till M16. Alltså större chans den är tillverkad av Olympic Arms... Är jag petig?

Dra mig baklänges colt har fått tillbaka tillstånden för att tillverka, my bad!

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikegnorp:

Det är Colt som tillverkar M4A1 men den benämns aldrig som Colt M4.. Jämförelsevis skulle det vara som att säga heckler & koch G3 AK4 ..när den i svenska armén bara heter AK4..
Jag vet..det är lite nördvarning på detta men kunde inte låta bli

Är inte colt som tillverkar M4orna dom har ju tappat licensen?

my bad im wrong.

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem

ser grymt ut men är fortfarande besviken på att de kommer bara vara 4 klasser att välja på som i bc2

Permalänk
Avstängd

DICE dog när EA köpte dom, det här kommer att bli ytterligare ett skit spel fullt av buggar som dom inte kommer göra nått åt för dom är för upptagna med att släppa nya expansion packs.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

DICE dog när EA köpte dom, det här kommer att bli ytterligare ett skit spel fullt av buggar som dom inte kommer göra nått åt för dom är för upptagna med att släppa nya expansion packs.

okej, då vet vi.

______________________________

Ser riktigt fett ut:) Grafiken i den trailern ser fotorealistisk ut, ge mig!

Permalänk
Skrivet av Subzero299:

Är nått av det där ingame så OMG. Vill ha.

Skrivet av SellahiR:

Jag hoppas VERKLIGEN att allt det där var ingame, för att det var ju ögonorgasm, helt nya linjer som spelet går efter, precis som BC2, blir ett KLART köp

Skrivet av nino:

Alltså om det ser ut så in-game är det revolution inom spel.. Ser sjukt grymt ut.

Skrivet av ABEIDO:

Vad gäller ingame or not så har väl DICE aldrig använt sig av pre-rendered trailer/filmsekvenser. Inte vad jag kommer ihåg iallafall men dock är det högst troligast tagit ur singleplayer med förscriptade rörelser.

Skrivet av kenny88g:

okej, då vet vi.

______________________________

Ser riktigt fett ut:) Grafiken i den trailern ser fotorealistisk ut, ge mig!

http://www.ea.com/battlefield3 videon är in game footage !!!! kolla på facebook rutan "http://www.battlefield.com/ See the first glimpse of actual in-game footage from Battlefield 3 as a U.S. Marine squad engages hostile forces in Iraqi Kurdistan." alltså videon på sweclockers är riktigt in game

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem
Skrivet av mikegnorp:

Det är Colt som tillverkar M4A1 men den benämns aldrig som Colt M4.. Jämförelsevis skulle det vara som att säga heckler & koch G3 AK4 ..när den i svenska armén bara heter AK4..
Jag vet..det är lite nördvarning på detta men kunde inte låta bli

Nej men det är lugnt, men jag är lite förvirrad. AK4 är ju den svenska beteckningen, men H&K G3 måste man väl kunna säga? Att bara säga "M4" blir ju också lite knäppt, för det finns sextioelva olika vapen som har den beteckningen?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800

Permalänk
Skrivet av kaya:

DICE dog när EA köpte dom, det här kommer att bli ytterligare ett skit spel fullt av buggar som dom inte kommer göra nått åt för dom är för upptagna med att släppa nya expansion packs.

Och det vet du sisådär nästan ett år innan det släpps? Intressant.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd

Ser riktigt snyggt ut, Föresten vi söker en aktiv admin till våran pub server på BC2. Skriv ett pm. OBS INGA SMÅ UNGAR.

Visa signatur

1. AMD 1090T 4.2GHZ, Asus IV formula, 4GB Corsair 1600MHz DOMINATOR GT, HD6970
2. AMD 1055T 4.2GHZ, Asus IV formula, HD4870x2, 4GB A-Data
3. AMD B55 4.1Ghz, MSI 770 c45, 4GB A-Data, HD4870

Permalänk
Medlem

Riktigt najs detta! Hoppas dock att dom lagt ner lite på sengle player, BC2 var riktigt uselt på den fronten.
Men vem fan bryr sig egentligen om det?! MP all the way!