Söker någon som kan jobba i CAD gratis!

Permalänk

Söker någon som kan jobba i CAD gratis!

Tjena, söker någon som kan jobba i CAD gratis åt mig! Det jag vill ha ritat är ett chassi jag tänkte bygga, jag berättar hur jag vill ha det i PM kan även prata i skype! Behöver hjälp då jag måste ha en ritning av något slag, och är riktigt dålig på sådant! Kan lova er ett bra galleri när det är klart

Mycket tacksam för svar!

Permalänk

Kan inte CAD men lycka till med bygget.

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk
Medlem

Kolla Sketchup perfekt att göra ritningar, väldigt lätt att lära sig.

Permalänk
Medlem

Då får nog lära dig eller betala någon. ganska mycket att gräva från en främling gratis.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Avstängd

Att göra en ritning i Sketchup kan man göra på någon timme, sen handlar det vädligt mycket om hur du vill ha det, men att någon ska jobba gratis tycker jag känns väldigt fel, tycker nog allt att du ska kunna hosta upp iaf en liten summa..

MVH

Permalänk
Medlem

som de har sagt, kör med sketchup, vädigt simplet, lätt att lära sig, drar nästan inget. mer än nog för att göra en ritning till ett chassi då de är svårt för någon att förstå hur du vill ha ditt chassi om inte du ritar de

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Om du kan fixa några handritade bilder på vad du vill uppnå med lite mått på så kan du pma mig om det. Det räcker med att du kladdat lite på ett papper du scannat/fotat, Så ska jag se om jag vill ta mig tiden att hjälpa dig. Då det ibland tar väldigt lång tid att göra modeller.
Tänker inte prata i telefon eller så du får klara dig på mailkonversation.

Ska du ha det som ritning eller modell? Och varför behöver du ritningarna? Är det bara för att veta hur du stora delarna ska vara eller är det saker som ska iväg till tillverkning?

Permalänk
Medlem

en blyerts penna..en linjal och ett suddgummi kan du börja med

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Andyah:

en blyerts penna..en linjal och ett suddgummi kan du börja med

Tro honom, det funkar bättre än du tror

Jobba gratis i CAD? Jotjena lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tro honom, det funkar bättre än du tror

Jobba gratis i CAD? Jotjena lycka till!

Mitt arbete är att arbete med CAD. Varför skulle jag då inte kunna/vilja hjälpa något lite snabbt med en ritning/modell?