Svensk Minecraft server

Permalänk
Medlem
Skrivet av MatzoN:

Vill också gärna vara med på servern! 25 år.

Vi kommer inte att whitelista någon som inte har bevis på det tyvärr, som det står i reglerna..

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Avstängd

Varför är åldersgränsen så hög? Finns ju fan också moget folk under 17år...

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esseboy:

Varför är åldersgränsen så hög? Finns ju fan också moget folk under 17år...

Den här diskussion fanns redan några sidor tillbaka, vänligen gå och titta där.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Vi kommer inte att whitelista någon som inte har bevis på det tyvärr, som det står i reglerna..

Hur ska man bevisa sin ålder då?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Är grymt intresserade av att bli whitelistad på servern
Är 19 år och har väl spelat Minecraft sedan alphan någongång.
http://www.facebook.com/profile.php?id=538717650

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Goddag!

Spelat Minecraft ett tag nu och jag har aldrig griefat någons egendom eftersom det inte faller i min natur att förstöra för andra. Är 19 år (http://www.facebook.com/Atheniel vet inte om min FB sekretess är för hög för att visa min ålder, då får du säga till om det). Älskar att bygga vid vatten och på högre höjder. Jag har "nischat" mig inom byggnader som t.ex. torn, slott, hamnar, etc.
Fick nys om den här servern av kompisarna: Martinhjerpe och Mexpex.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Någon som lägger upp bilder någonstans möjligtvis? Vore kul att se vad ni åstadkommer.

Visa signatur

B I U

Permalänk
Avstängd

Jag är 15år och 16dagar och är väldigt seriös (Se fast mina inlägg här på swec) Jag lovar och svär på att jag inte kommer att griefa eller på nåt annat sätt irritera nån annan med flit http://www.facebook.com/profile.php?id=100000740695750 facebook Om ni vill ha mera info om mej så säg bara till

Ingame Namn: Esseboy

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Lite bilder.

Förövrigt har jag texturepacket, "DOKU DSBremix".

Finns att ladda hem här, läs instruktionerna hur man installerar.

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=191634

Permalänk
Medlem

Haha mitt nersläkta hus på översta bilden och sen ankans hus till vänster på översta bilden
Halva jag byggt^^

Permalänk
Medlem

Alla som vill bli whitelistade men inte blivit det, skicka ett meddelande till mig här på Sweclockers och berätta lite om dig själv och vad du kan tillföra till servern, varför just du ska spela och bevisa din ålder genom att länka din profil.

Personligen tycker jag att tex. MatzoN som är registrerad här på Sweclockers 2003, alltså varit medlem här i 8 år borde inte behöva visa att han är över 17, för hur många personer på Sweclockers är det som registrerade sig innan dom var 9 år? Det är en självklarhet att MatzoN är över 17, men som sagt, ni som inte är whitelistade men önskar bli det skicka ett meddelande till mig.

Klosterkatten, kopiera hela whitelistan och skicka till mig i ett meddelande så ska jag uppdatera första inlägget i tråden. Jag har även lagt in länkar till kartan, samt håller på att ta kontakt med de som erbjudit sig att hosta forum/hemsida så att vi kanske kan få igång ett riktigt forum med nyheter och lite sånt

Visa signatur

AMD 7800X3D | EK-AIO 360 | MSI B650 | Corsair 32GB | MSI RTX 4070 Ti 12GB
Define R6 | Corsair RM1000X | Samsung 980 M.2 1TB | Samsung Odyssey Neo G7 4K 32"
Beyerdynamic DT 770 Pro | Logitech G Pro | Razer Huntsman V2 TKL Optical

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

En polare har en server som vi lirar på, vad finns det för sjyssta adminverktyg?

Alltså "ett måste", det är ju bara vi två sofar.

Permalänk

fan glömde att jag har 2 skärmar

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk

Ja, jag får väl dela med mig av mitt bygge också då

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

En polare har en server som vi lirar på, vad finns det för sjyssta adminverktyg?

Alltså "ett måste", det är ju bara vi två sofar.

Big brother som loggar allt, det är allt som behövs. Sedan finns det redan ban, kick och whitelist inbyggt i Bukkit.

Det börjar bli väldigt många fina byggnader på servern nu, roligt att se!

Visa signatur

AMD 7800X3D | EK-AIO 360 | MSI B650 | Corsair 32GB | MSI RTX 4070 Ti 12GB
Define R6 | Corsair RM1000X | Samsung 980 M.2 1TB | Samsung Odyssey Neo G7 4K 32"
Beyerdynamic DT 770 Pro | Logitech G Pro | Razer Huntsman V2 TKL Optical

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Roserud:

Big brother som loggar allt, det är allt som behövs. Sedan finns det redan ban, kick och whitelist inbyggt i Bukkit.

Det börjar bli väldigt många fina byggnader på servern nu, roligt att se!

hm kan ta en titt på det, inga fler roliga då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

hm kan ta en titt på det, inga fler roliga då?

Inga fler som vi tänker diskutera officellt då det hjälper oss i bakgrunden. Allt folk behöver veta är att allt loggas och att vi kan se er även om ni inte ser oss.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av KlosterKatten:

Inga fler som vi tänker diskutera officellt då det hjälper oss i bakgrunden. Allt folk behöver veta är att allt loggas och att vi kan se er även om ni inte ser oss.

Ja jo det förstår jag såklart..
Nu menar jag dock inte för eran server, ställde frågan i fel tråd ser jag

Menar generellt mods/plugins till vilken server somhelst men ja ska fortsätta leta!

Permalänk
Medlem

Jag har även uppdaterat första posten med lite mer information ang. om någon får för sig att förstöra så är det bara för oss att återställa det och sedan banna den användare som förstört.

Visa signatur

AMD 7800X3D | EK-AIO 360 | MSI B650 | Corsair 32GB | MSI RTX 4070 Ti 12GB
Define R6 | Corsair RM1000X | Samsung 980 M.2 1TB | Samsung Odyssey Neo G7 4K 32"
Beyerdynamic DT 770 Pro | Logitech G Pro | Razer Huntsman V2 TKL Optical

Permalänk
Medlem

Hus

Jag måste bidra med lite hus jag med!

Visa signatur

Dubidub

Permalänk
Medlem

Nu har man äntligen köpt Minecraft!

Ansöker om whitelist
Namn: Noodelmuncher
Ålder: 18

http://www.facebook.com/profile.php?id=719325207

Säg till om min sekretessnivå är för hög för att ses!

Ansöker till servern p.g.a. att den är svensk och verkar väldigt trevlig!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk

Jag skulle gärna kunna tänka mig att lira här men jag är 16. Men jag skulle kunna bevisa min "mogenhet" genom att jag har är admin på theexmines. Vilket är en relativt stor server med ca 25 aktiva spelare. Har spelat admin sen alpha nångång. September 2010 tror jag.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av kalle@anka:

Tryck F2 istället. Så drar du screenshot ingame som landar i appdata/roaming/.minecraft/screenshots.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Berklar:

Jag måste bidra med lite hus jag med!

Ditt hus brann ned pga lava.

Permalänk
Medlem

Minecraft verkar vara ett mycket fint spel, funderar själv på att köpa.
Något som vet om Elgiganten säljer det?

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz| Intel Core i5 2500K , 4.3GHz | Gigabyte GeForce GTX 660 TI | Corsair TX 550W 80+ | Fractal Design Define R3

Samsung Galaxy S III

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Encho5:

Minecraft verkar vara ett mycket fint spel, funderar själv på att köpa.
Något som vet om Elgiganten säljer det?

Haha tror det bara säljs online.

Alla vet väl hur elgiganten medflera är..

Permalänk

Hej jag är på mitt 17 år och jag är en seriös minecraft spelare som vill spela med regler och utan sånna som förstör.

Mitt namn// pettermagnusson

kontakta mig om ni vill ha mer info.

Permalänk
Medlem

MINECRAFT

Tja jag är en minecraft lirare som fyller 17 i år hoppas att ni räknar på att man fyller under det året ?

som sagt jag är en seriös minecraft spelare som har haft en egen server uppe en gång i tiden.
Men nu är jag ute på nya vägar för att hitta andra spelare och börja lira med
Jag vill lira med regler, och utan folk som ska förstöra.
Minecraft: HThore

MVH: Hampus

Permalänk

Hej jag är en kille på 17 bast. jag spelar minecraft varje dag och gillar det verkligen! men jag gillar inte folk som håller på att förstöra och sånt. så jag tyckte att detta med alla regler lät jätte bra så jag vill gärna vara med!
Minecraft: jernarp
MVH Andreas!