Permalänk
Medlem

sony vegas pro 9 problem

HEJ!
jag skulle prova Sony Vegas Pro 9 trial och när jag skulle installera så stod det:

"Unable to write to the temp directory in C:\Users\Anton\AppData\Local\Temp. Check that you have write access to this directory."

HUR SKA JAG GÖRA?!
snälla hjälp mig!

Visa signatur

Dator: | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | CPU: Intel Core i7 3820 | MB: Asus Rampage IV Extreme | RAM: Corsair Vengence 32GB 1866MHz | GPU: EVGA GTX 780 3GB | OS: Windows 10 Enterprise | OS disk: OCZ Revodrive 3 120 GB | SSD: Samsung EVO Basic 1TB | HDD: Western Digital 3TB Red | PSU: Corsair AX1200 | CPU kylning: Corsair H100i |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gonkey
HEJ!
jag skulle prova Sony Vegas Pro 9 trial och när jag skulle installera så stod det:

"Unable to write to the temp directory in C:\Users\Anton\AppData\Local\Temp. Check that you have write access to this directory."

HUR SKA JAG GÖRA?!
snälla hjälp mig!

För det första ska du inte skriva i den här delen av forumet. För det andra bör du kolla ifall du kan starta programmet som admin?

Visa signatur

Asus Striker II Extreme / XFX Geforce GTX 280 / Q9450 @ 3.6GHz/ TRUE Noctua 120/ 4x1GB Corsair TWIN3X2048-1333C9DHX / X25-M G2 80gb Velociraptor / Win 7 Ultimate x64/ Antec P190

MovieDatabase

Permalänk
Medlem

har statat som admin...

Visa signatur

Dator: | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | CPU: Intel Core i7 3820 | MB: Asus Rampage IV Extreme | RAM: Corsair Vengence 32GB 1866MHz | GPU: EVGA GTX 780 3GB | OS: Windows 10 Enterprise | OS disk: OCZ Revodrive 3 120 GB | SSD: Samsung EVO Basic 1TB | HDD: Western Digital 3TB Red | PSU: Corsair AX1200 | CPU kylning: Corsair H100i |

Permalänk
Medlem

fick det att fungerar. jag läste på ett engelskt forum. jag gjorde en ny temp mapp inuti temp mappen och flyttade allt till den nya då fungerarde det!

Visa signatur

Dator: | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | CPU: Intel Core i7 3820 | MB: Asus Rampage IV Extreme | RAM: Corsair Vengence 32GB 1866MHz | GPU: EVGA GTX 780 3GB | OS: Windows 10 Enterprise | OS disk: OCZ Revodrive 3 120 GB | SSD: Samsung EVO Basic 1TB | HDD: Western Digital 3TB Red | PSU: Corsair AX1200 | CPU kylning: Corsair H100i |

Permalänk

snälla

snälla förklara lite bättre hur du gjorde :DDDD händer samma sak för mig

Permalänk

Tja Nån Som Vet Hur MAn Gör inlägg på SweClockers.com ^^ ?

Permalänk
Medlem

du känns som ett troll..du har frågat i dom flesta trådarna hur man gör..hur svårt är det på en skala? gå in tex på foto delen, elr vilken som helst..sen står det ovanför trådarna på vänster sida finns det en knapp där det står "Ny tråd"...kan inte bli mer uppenbart om man har ögonen öppna

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Förlåt ?