Permalänk

Beställde i fredags eftermiddag och hade paket att hämta idag.. 170 mil lång leverans.. inte illa! Tummen upp helt klart!

Visa signatur

Asus Rampage III Gene | i7 950 | 3x2Gb Dominator | Gigabyte HD5870 | 5040x1050 | AX750 | Silverstone FT02BW

Permalänk
Medlem

Skulle gärna se att ni tog in lite mer sorters slangar, t.ex Primochill Primoflex Pro

Hittar även inga vinklade nipplar

Permalänk
Medlem
Skrivet av htux:

Skulle gärna se att ni tog in lite mer sorters slangar, t.ex Primochill Primoflex Pro

Hittar även inga vinklade nipplar

Vinklade fittings finns det gott om, tex här Produkter | Indomo Online AB

Beställde lite småsaker idag som jag glömde när jag beställde andra vattenkylningsdelar häromdagen och använde mig av fri frakt saken från sweclockers, sånnt är grymmt uppskattat! (Fast egentligen inte då man slänger med onödiga saker för att komma över 500 kr )

Beställt flera saker innan och fått grejerna snabbt!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Hej Indomo,
Trevligt att ni har en tråd på sweclockers för kommunikation med era kunder. Har inte läst hela tråden, men det ser ut som att ni tar till er av feedback/förslag som ni får.

Såg att ni har börjat med vattenkylningskit, bl.a dessa:
EK-KIT H3O - Supreme LT 120
EK-KIT H3O - Supreme LT 240

Det står att de är beställningsvara. Ungefär hur lång tid borde det ta från beställning till leverans?
Om man vill ha både en 120 och en 240 (2x120) radiator, blir det någon skillnad i leveranstid att köpa LT 120 kittet + en lös 240 radiator mot att köpa LT 240 kittet och en lös 120 radiator?

Skulle ni inte kunna börja sälja produkter från
Mayhems Dye - Mayhems Dye ?

Tänker på deras Ultra Pure H20, Liquid Dyes och Additives.

Edit:
Tittar man på deras lista över återförsäljare (Mayhems Dye - Re Sellers) så är Tyskland och UK det närmaste.

Permalänk
Skrivet av GuessWho:

Hej Indomo,
Trevligt att ni har en tråd på sweclockers för kommunikation med era kunder. Har inte läst hela tråden, men det ser ut som att ni tar till er av feedback/förslag som ni får.

Såg att ni har börjat med vattenkylningskit, bl.a dessa:
EK-KIT H3O - Supreme LT 120
EK-KIT H3O - Supreme LT 240

Det står att de är beställningsvara. Ungefär hur lång tid borde det ta från beställning till leverans?
Om man vill ha både en 120 och en 240 (2x120) radiator, blir det någon skillnad i leveranstid att köpa LT 120 kittet + en lös 240 radiator mot att köpa LT 240 kittet och en lös 120 radiator?

Skulle ni inte kunna börja sälja produkter från
Mayhems Dye - Mayhems Dye ?

Tänker på deras Ultra Pure H20, Liquid Dyes och Additives.

Edit:
Tittar man på deras lista över återförsäljare (Mayhems Dye - Re Sellers) så är Tyskland och UK det närmaste.

Hej!

Vi har en beställning på kiten hos EKWB men tyvärr kommer de inte kunna leverera förrän om några veckor först. Det borde inte spela någon roll i vilken kombination du väljer. Hade jag varit du hade jag lagt in en beställning så vi ser hur stort intresset är på de olika modellerna.

Mayhems kommer vi tyvärr inte att ta in i dagsläget. Är det fler som vill ha dessa kan ni väl säga till så kanske vi omvärderar det.

/Johan

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk

Eran ClearFlex60 16/12mm slang, jag antar att det är metervis ni säljer? Står inget om den jö:O
ClearFlex60 tubing 16/12mm clear | Indomo Online AB
Samt när får ni Ek-Coolsteam 360 och EK Supreme LT AMD i lager?

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

Eran ClearFlex60 16/12mm slang, jag antar att det är metervis ni säljer? Står inget om den jö:O
ClearFlex60 tubing 16/12mm clear | Indomo Online AB
Samt när får ni Ek-Coolsteam 360 och EK Supreme LT AMD i lager?

"ClearFlex60 tubing 16/12mm clear, 1m"

så står det i rubriken. Ibland trampar man i klaveret.

Permalänk
Skrivet av boppleplutten:

"ClearFlex60 tubing 16/12mm clear, 1m"

så står det i rubriken. Ibland trampar man i klaveret.

Indomo verkar ju aldrig svara här så jag chatta med dem på deras support, och fråga. Han sa att det var en 1m och skulle fixa att det stog det också:P

Permalänk

Hej,
LightBlizz: ledsen att det ibland tar lite tid för oss att svara i denna tråden, vi ska bli bättre på det
Är det något ni behöver ha snabbt svar på under kontorstid så är vår chat-support ett hett tips.

Passar på att önska er alla ett Gott Nytt År
/Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Har ni något erbjudande med fri frakt som inet med flera? Isf handlar jag mina kommande minnen hos er, annars inte då det blir dyrare pga frakten.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Har ni något erbjudande med fri frakt som inet med flera? Isf handlar jag mina kommande minnen hos er, annars inte då det blir dyrare pga frakten.

Läs på deras signatur: "fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Tackar

Då är min fråga vilket datum får ni in dessa i lager http://www.indomo.se/10785--Corsair-8GB-KIT-DDR3-1600MHz-CL9-...

Jag vill köpa av er då jag sålt mina nuvarande minnen, så måste ha nya omgående och ett preliminärt datum skulle sitta fint. Huvudsaken är att jag har de hemma hos mig senast den 7 januari, annars är det för sent så att säga.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Tjena, har du någon info om när Indomo eller EKWB får in 6970/6950 blocken?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Vore jättetrevligt om du kunde ta in Scythes Universal Retention Kit 3, skulle vara mysigt att kunna köpa om jag fick för mig att uppgradera datorn när Sandy Bridge-moderkorten anländer igen.

Permalänk
Skrivet av Zelaxe:

Vore jättetrevligt om du kunde ta in Scythes Universal Retention Kit 3, skulle vara mysigt att kunna köpa om jag fick för mig att uppgradera datorn när Sandy Bridge-moderkorten anländer igen.

Jag har bett vår leverantör beställa hem dessa, så förhoppningsvis får vi in dem inom kort.

trevlig helg på er

/Marcus, Indomo

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk

Fick hem ett vattensystem i tisdags och monterade den igår, men till min förvåning så var det ett superlitet hål i radiatorn och där började det därför att läcka.. :/ detta var ett fabriksfel och jag ringde till Indomo och sa det. De sa att de genast skulle skicka en ny till mig suuuperbra service Indomo!! det uppskattas!

Permalänk
Medlem

Tjena!
Har ni något väntat datum för när "EK-FC6870 Acetal + Nickel" http://www.indomo.se/11576-EK-FC6870-Acetal-Nickel kommer in i lager? Har beställt ett och är lite otålig
Tack för en bra butik!

Permalänk

Hej Thewli,
Blocken skall nu vara på väg till oss, så förhoppningsvis kan vi leverera ditt block nästa vecka.

trevlig helg på er alla
/Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Hmmm snart dags att inhandla mer hårdvara, har alltid älskat inet för deras snabbhet och priser. Men det lutar mer och mer mot indomo för det känns mer som en entusiast-sajt. Många bra märken och produkter man inte ser mycket på andra ställen. Precis dem AKG lurarna jag letar efter etc.

Något man bör tänka på när man handlar från indomo?

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Hmmm snart dags att inhandla mer hårdvara, har alltid älskat inet för deras snabbhet och priser. Men det lutar mer och mer mot indomo för det känns mer som en entusiast-sajt. Många bra märken och produkter man inte ser mycket på andra ställen. Precis dem AKG lurarna jag letar efter etc.

Något man bör tänka på när man handlar från indomo?

Glöm inte att alla Sweclockers-medlemmar får fraktfritt från Indomo.se vid beställning över 500kr, använd bara rabattkoden "sweclockers_500" i kassan.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av lbs129:

Glöm inte att alla Sweclockers-medlemmar får fraktfritt från Indomo.se vid beställning över 500kr, använd bara rabattkoden "sweclockers_500" i kassan.

Mvh Johan

Ahahaaa, en viktig detalj ja, tackar den visste jag inte om, kommer nog bli en framtida trogen indomo kund så som deras sortiment ser ut

Permalänk
Skrivet av str8forthakill:

Ahahaaa, en viktig detalj ja, tackar den visste jag inte om, kommer nog bli en framtida trogen indomo kund så som deras sortiment ser ut

Visste heller inte om detta, kommer absolut att kolla med er först när jag beställer något. Beställde precis en
"Griffin RoadTrip for iPhone/ iPod" tack vare Fraktfritt.

Mvh Peter

Permalänk
Avstängd

Indomo har ju verkligen den bästa supporten jag har varit med om! och tror ni är helt ensamen om att ha en livechatt hjälp! 10/10 från mig!

Visa signatur

1. AMD 1090T 4.2GHZ, Asus IV formula, 4GB Corsair 1600MHz DOMINATOR GT, HD6970
2. AMD 1055T 4.2GHZ, Asus IV formula, HD4870x2, 4GB A-Data
3. AMD B55 4.1Ghz, MSI 770 c45, 4GB A-Data, HD4870

Permalänk
Skrivet av reader:

Indomo har ju verkligen den bästa supporten jag har varit med om! och tror ni är helt ensamen om att ha en livechatt hjälp! 10/10 från mig!

Jag kan inte mer än instämma,tycker deras livechatt hjälp är klockrent. Personalen är dessutom trevlig och kompetent.

Ett stort tack till indomo =D

//Mycket nöjd kund

Permalänk
Medlem

Hej Indomo!

Jag vet inte om ni ingick i alliansen som förde diskussioner med Copysweden ang. privatkopieringsavgifter på hårddiskar och USB-minnen, men oavsett vilket så tror jag inte att jag är helt ensam om att vilja att ni tydligt skriver ut på era produktsidor skriver ut att si och så många kronor av priset på denna vara är copyswede-avgift.. Jag som kund vill gärna veta vad jag betalar för..
Med vänliga hälsningar

Permalänk
Medlem

Första gången jag haft att göra med Indomo, måste bara säga att de hade galet snabb svarstid på mailen (2 minuter) och var mycket trevliga att ha att göra med. Tummen upp

Visa signatur

PC: i7 2600k @ 4.6Ghz, Corsair H100, MSI P67A-GD55, Corsair 8GB XMS 1600Mhz, Gigabyte 780 Ti GTX, Fractal Design Newton R2 1000W, OCZ SSD Agility 3 240GB, 1TB Samsung F3, Ljudkort: Asus Xonar DX
Mac: 27" iMac, 13" Macbook Air, 13" Macbook Pro, iPhone 6S Plus
Android: Nexus 7, HTC One M8

Permalänk

tack för allt beröm vi får för vår kundtjänst, verkligen kul att ni uppskattar den!!!
Vi försöker alltid hjälpa våra kunder och ge det "lilla extra"

I förra veckan fick vi ett jättekul mail om att vi är nominerade i kategorin "Årets bästa kundtjänst 2011" hos Prisjakt, verkligen kul att vi som är en lite mindre
återförsäljare är med bland de nominerade.
Ni som har handlat av oss och har konto hos prisjakt, gå gärna in och rösta

http://www.prisjakt.nu/misc/etailer_vote/etailer_vote_2011.ph...

(hoppas ingen tar illa upp med denna posten/länken)

Mvh Marcus, Indomo

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Indomo.se:

tack för allt beröm vi får för vår kundtjänst, verkligen kul att ni uppskattar den!!!
Vi försöker alltid hjälpa våra kunder och ge det "lilla extra"

I förra veckan fick vi ett jättekul mail om att vi är nominerade i kategorin "Årets bästa kundtjänst 2011" hos Prisjakt, verkligen kul att vi som är en lite mindre
återförsäljare är med bland de nominerade.
Ni som har handlat av oss och har konto hos prisjakt, gå gärna in och rösta

http://www.prisjakt.nu/misc/etailer_vote/etailer_vote_2011.ph...

(hoppas ingen tar illa upp med denna posten/länken)

Mvh Marcus, Indomo

Hej!
Vad trevligt, ni fick absolut min röst på bästa kundservice!:)
Jag var nog med och nominerade er, då ni har snabbast/bästa kundservicen!:)
Och får beställa lite saker från er sen, och hoppas på att batman finns kvar! (tack för det!):)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Skrivet av bourne94:

Hej!
Vad trevligt, ni fick absolut min röst på bästa kundservice!:)
Jag var nog med och nominerade er, då ni har snabbast/bästa kundservicen!:)
Och får beställa lite saker från er sen, och hoppas på att batman finns kvar! (tack för det!):)

stort tack, Batman-erbjudandet finns kvar idag så långt lagret räcker.

Mvh Marcus, Indomo

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk

Undrar hur man kan få dagens erbjudande man tangentbordet på köpet när man beställer över 500kr?, hur får man in det i kundvagnen så att det blir "gratis"??
Snabba svar tack! (då beställer jag ikväll)

//Tobias

Visa signatur

| Antec 300 | Gigabyte MA770-UD3 | AMD Phenom2 X2 550 3,1Ghz | Sapphire 5770 | 500W | 4 gig Corsair Value ram| Samsung 1Tb| LG DVD Burner | Razer Deathadder |22" Fujitsu Siemens|