Team Fortress 2 är gratis

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ilstallione:

Missade du min fråga eller var det bara ignore?

Glömde svara! Addade dig på Steam.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

för är som inte hittar några serverar (hade samma problem)
startade om steam en gång sen fungerade de fint, pröva starta om ett par gånger å starta om datorn kanske.
vi va 4 pers som skulle spela å ingen hitta servrar men sen när vi starta om fungera de perfekt

grymt kul spel (y)

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Kör mest på Lokalens servrar, riktigt trevliga. Samt en del på Deltalans servrar. Nickar "[Swe]Teh0gge" om någon undrar.

Permalänk
Hedersmedlem

Blir nog en runda på lokalens PL-server ikväll. Tänder discobelysningen på MSI´n för den rätta stämningen också

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Avstängd

Har ägt the orange box sedan 2007 till Xbox 360. Min fråga är då att om jag på något vis kan övertyga Valve att jag köpt spelet fast till xbox 360. Så att jag kan få ett Premium acc på Pcn?

Permalänk
Hedersmedlem

Info om vad som händer med Lokalen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Har ägt the orange box sedan 2007 till Xbox 360. Min fråga är då att om jag på något vis kan övertyga Valve att jag köpt spelet fast till xbox 360. Så att jag kan få ett Premium acc på Pcn?

köp nått i shoppen så får du väl premium? finns väl grejjer för typ 20:- eller mindre.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Avstängd

Vart kan man kontakta Valve då? Tycker ändå jag borde få det gratis när jag lagt pengar på det. Står ju på den där info sidan att om du någonsin lagt ner pengar på Tf2 får du Premium. Detta borde väl även gälla om jag har köpt Tf2 till en konsol?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sibirius:

Vart kan man kontakta Valve då? Tycker ändå jag borde få det gratis när jag lagt pengar på det. Står ju på den där info sidan att om du någonsin lagt ner pengar på Tf2 får du Premium. Detta borde väl även gälla om jag har köpt Tf2 till en konsol?

steampowered.com finns väl support där. Om du tycker det är enklare än att köpa nån billig pryl i shoppen för nån krona istället.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Dem tjänade mycket mer pengar på mikrotransaktionerna än själva spelförsäljningen så såklart att vidga spelarbasen mer drar in pengar även om dem gör spelet gratis för alla
smart ekonomiskt val

Permalänk
Hedersmedlem

Om bara lokalen kunde få upp sina servrar så man kunde spela lite. :/

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

*Warning* Incoming wave of Russians och äckliga snorungar från England...

Permalänk
Medlem

Jag älskar det! Massa noobs i spelet nu :D, Pick spy, spela basik spelstil invis 70% av tiden plocka upp ammo = unlimited invis, dressa om till demoman,pyro,sniper,engineer.

Instant win!

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem

ni som tycker att spelet är skitkul nu skulle bara veta hur kul det var förut :/

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jezpur:

ni som tycker att spelet är skitkul nu skulle bara veta hur kul det var förut :/

Om du vill ha seriöst spel så kan jag rekommendera dig att hitta en klan att spela med. TF2 är enormt kul som tävlingsspel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Om du vill ha seriöst spel så kan jag rekommendera dig att hitta en klan att spela med. TF2 är enormt kul som tävlingsspel!

jo så är det absolut. Men alla patcher har gjort spelet sämre, tyvärr.

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jezpur:

jo så är det absolut. Men alla patcher har gjort spelet sämre, tyvärr.

Kan inte annat än hålla med! Spelat sen det kom ut och för varje patch har det bara blivit sämre imho

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jezpur:

jo så är det absolut. Men alla patcher har gjort spelet sämre, tyvärr.

Bortsett från hattar och items(sets) som ändå inte används i competitive gaming, hur har det blivit sämre?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ahrkey:

Bortsett från hattar och items(sets) som ändå inte används i competitive gaming, hur har det blivit sämre?

Rent upplevelsemässigt, svårt att sätta fingret på det. Särskilt när man inte är inte på "competitive gaming" och bara spelar lite pub då och då.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ahrkey:

Bortsett från hattar och items(sets) som ändå inte används i competitive gaming, hur har det blivit sämre?

Competitive har det blivit bättre, dom har lagt till många småsaker som gör det bättre competitive. Public är dock en enda röra tyvärr. Speciellt om man är ny till spelet. Kan tänka mig att man har ytterst lite koll och man behöver mycket tid framför spelet för att få ens några få procent koll.

Men börja i klan direkt det är det säkraste sättet att lära sig och tycka spelet är roligt!

Det kanske är nu man borde hjälpa lag igång, bumpar förra!

Intresserade av klanspel 6vs6 kolla här : http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/988026-team-fort...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Hedersmedlem

Aeg, hur var det med min lina, funkade det så länge det var svenska ISP?

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ilstallione:

Aeg, hur var det med min lina, funkade det så länge det var svenska ISP?

Jo sålänge det är svenska fungerar den ypperligt!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Hedersmedlem

Då kan vi ju se om vi ska starta upp den inför detta igen. Får även 100/100 vid flytt strax så kan ju vara idé att testa där också, är en annan isp och i Malmö så kanske funkar bättre då.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Klart ett utav de 15 bästa onlinespelen i histiorien tycker jag. Men tyvärr var det som roligast ett år tillbaka. Enligt mig så började allt förfalla när vissa saker slängdes ut slumpmässigt till alla spelare, finns ju ingen vits med att jaga achivments då :/ Men har man alldrig lirat det förut så kan man säkert få sig en jäkla rolig tid, speciellt med payload :D:D

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aeqvist:

Competitive har det blivit bättre, dom har lagt till många småsaker som gör det bättre competitive. Public är dock en enda röra tyvärr. Speciellt om man är ny till spelet. Kan tänka mig att man har ytterst lite koll och man behöver mycket tid framför spelet för att få ens några få procent koll.

Men börja i klan direkt det är det säkraste sättet att lära sig och tycka spelet är roligt!

Det kanske är nu man borde hjälpa lag igång, bumpar förra!

Intresserade av klanspel 6vs6 kolla här : http://www.sweclockers.com/forum/76-shooters/988026-team-fort...

Kan då säga att jag spelat spelet en gång och det är så jävla rörigt att man inte ens orkar försöka.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Hedersmedlem

Ska man som ny börja spela rekommenderar jag att börja med soldier och standardvapnen. Ganska så medel på det mesta och kan man den så blir de andra lättare.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ahrkey:

Bortsett från hattar och items(sets) som ändå inte används i competitive gaming, hur har det blivit sämre?

Skrivet av ilstallione:

Rent upplevelsemässigt, svårt att sätta fingret på det. Särskilt när man inte är inte på "competitive gaming" och bara spelar lite pub då och då.

Skrivet av bubbleq:

Klart ett utav de 15 bästa onlinespelen i histiorien tycker jag. Men tyvärr var det som roligast ett år tillbaka. Enligt mig så började allt förfalla när vissa saker slängdes ut slumpmässigt till alla spelare, finns ju ingen vits med att jaga achivments då :/ Men har man alldrig lirat det förut så kan man säkert få sig en jäkla rolig tid, speciellt med payload :D:D

precis såhär tycker jag oxå, det känns som om att på sista tiden man bara velat dra in pengar och då har kvalitén på spelet blivit sämre tyvärr...

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Hedersmedlem

Har lite servrar uppe på lunation.se om någon är sugen. Verkar som lokalen är nere ett tag till så har man nånstans att spela iaf.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

http://store.steampowered.com/stats/

Nuff said, skaffa klan och börja lira. Ni kommer inte ångra er! Spelet har chans att växa enormt iom F2P hjälp till!

Bra jobb kenny btw

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Oj, Sweclockers servers. Får bli att lira lite där ikväll om dom fortfarande är uppe.

Tycker fortfarande spelet är skoj trots alla hattar och grejer.. Bara att lobba ute lite nades så rullar ju fragsen in.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super